Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prąd dla pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie chodzi o prąd dla pompy paliwa a4 b7 tfsi bgb. Dokładniej o czerwoną kostkę T17 kabinową przewód zielony. Mam tam stały plus nawet bez zapłonu a co za tym idzie pompa chodzi non stop chyba że odłączyć kleme. Ten przewód przechodzi przez przekaźnik tak mi się wydaje A najlepsze że na tym przekaźniku prąd pojawia się dopiero przy rozruchu czyli tak jak powinno być 

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzaleś czy przypadkiem się nie skleił?

Przekaźnik J271DSC_4705.JPGDSC_4706.JPG

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Tam są dwa przekaźniki 614 i zamieniałem je już miejscami, bez efektu. Na schemacie j271 zasila j757 tak? A z którego kabla idzie prąd na pompe tego zielonego zT17d/17

Opublikowano (edytowane)

W którym miejscu przewód ro/gr przechodzi w gn?

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

Komputer steruje przekaznikiem j271, który przez styk roboczy Zasila złącze D101 i A151

Pompa zasilana jest z bezpiecznika 28 (S228 20A)

J271 wysterowuje również cewkę j757, który Zasila między innymi Zawór n75, egr, sondy.

 

Po wyjęciu przekaźnika j271 w podstawce między 3/T a 4/86 jest 12V na wyłączonym zapłonie?

DSC_4711.JPG

Opublikowano

Sprawdzę i dam znać

 

Opublikowano

Cześć sprawdziłem i teraz tak po włączeniu zapłonu bez przekaźnika prąd jest na 

20181213_180438-756x1008.jpg

20181213_180444-756x1008.jpg

Opublikowano

Czy nie powinno być tak że to przekaźnik podaje prąd na 3T?

Opublikowano

Miałeś sprawdzić na wyłączonym zapłoniesketch-1544732291978.png

Opublikowano

Tu na wyłączonym zapłonie prądu nie było ale po włożeniu przekaźnika na wyłączonym zapłonie pojawia się prąd tu 

20181213_180558-756x1008.jpg

Opublikowano

Czyli wygląda jakby przekaźnik miał sklejony styk roboczy. Otwórz go i zobacz czy rzeczywiście tak jest.

Opublikowano

Zaraz prześle film 

Opublikowano

 

 

Opublikowano

Jeżeli na zielonym przewodzie wychodzący z kostki 17-sto pinowej czerwonej (pin 17-sty) jest 12V to znaczy, że styk roboczy przekaźnika jest zwarty.

Skoro cewka przekaźnika na wyłączonym zapłonie nie jest wysterowana to wskazywałoby na sklejony styk roboczy. 

 

 

Opublikowano

Zamieniałem te przekaźniki miejscami i bez zmian. Może być tak że gdzieś za przekaźnikiem idzie plus na kabel na pompe (zwarcie)

Opublikowano

Jak by tak było to pompa chodziła by również po wyjęciu przekaźnika a z tego co pisałeś to bez przekaźnik pompka nie chodzi

 

Opublikowano

Jak podam mase na T94/69 prosto z aku to słychać jak cewka pracuje 

Opublikowano

I jeszcze taki błąd nie wiem czy ma bezpośredni wpływ 

received_992030414318047.jpeg

Opublikowano
5 godzin temu, ganjaq napisał:

Jak podam mase na T94/69 prosto z aku to słychać jak cewka pracuje 

I tak ma być. 

Ecu zwiera ten pin do masy gdy ma załączyć styk roboczy przekaźnika. 

Sprawdź po prostu miernikiem przekaźnik lub otwórz go. To że sobie klika wcale nie znaczy że jest ok 

Opublikowano

Zaraz wstawię kilka zdjęć i filmik, przekaźnik zwiera po przekręceniu zapłonu i rozwiewa ok 15 sekund po włączeniu zapłonu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...