ganjaq Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Panowie chodzi o prąd dla pompy paliwa a4 b7 tfsi bgb. Dokładniej o czerwoną kostkę T17 kabinową przewód zielony. Mam tam stały plus nawet bez zapłonu a co za tym idzie pompa chodzi non stop chyba że odłączyć kleme. Ten przewód przechodzi przez przekaźnik tak mi się wydaje A najlepsze że na tym przekaźniku prąd pojawia się dopiero przy rozruchu czyli tak jak powinno być
Fazii Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Sprawdzaleś czy przypadkiem się nie skleił? Przekaźnik J271 Edytowane 10 Grudnia 2018 przez Fazii
ganjaq Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2018 Tam są dwa przekaźniki 614 i zamieniałem je już miejscami, bez efektu. Na schemacie j271 zasila j757 tak? A z którego kabla idzie prąd na pompe tego zielonego zT17d/17
ganjaq Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) W którym miejscu przewód ro/gr przechodzi w gn? Edytowane 11 Grudnia 2018 przez ganjaq
Fazii Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Komputer steruje przekaznikiem j271, który przez styk roboczy Zasila złącze D101 i A151 Pompa zasilana jest z bezpiecznika 28 (S228 20A) J271 wysterowuje również cewkę j757, który Zasila między innymi Zawór n75, egr, sondy. Po wyjęciu przekaźnika j271 w podstawce między 3/T a 4/86 jest 12V na wyłączonym zapłonie?
ganjaq Opublikowano 13 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2018 Cześć sprawdziłem i teraz tak po włączeniu zapłonu bez przekaźnika prąd jest na
ganjaq Opublikowano 13 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2018 Czy nie powinno być tak że to przekaźnik podaje prąd na 3T?
Fazii Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Miałeś sprawdzić na wyłączonym zapłonie
ganjaq Opublikowano 13 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2018 Tu na wyłączonym zapłonie prądu nie było ale po włożeniu przekaźnika na wyłączonym zapłonie pojawia się prąd tu
Fazii Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Czyli wygląda jakby przekaźnik miał sklejony styk roboczy. Otwórz go i zobacz czy rzeczywiście tak jest.
Fazii Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Jeżeli na zielonym przewodzie wychodzący z kostki 17-sto pinowej czerwonej (pin 17-sty) jest 12V to znaczy, że styk roboczy przekaźnika jest zwarty. Skoro cewka przekaźnika na wyłączonym zapłonie nie jest wysterowana to wskazywałoby na sklejony styk roboczy.
ganjaq Opublikowano 13 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zamieniałem te przekaźniki miejscami i bez zmian. Może być tak że gdzieś za przekaźnikiem idzie plus na kabel na pompe (zwarcie)
Fazii Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Jak by tak było to pompa chodziła by również po wyjęciu przekaźnika a z tego co pisałeś to bez przekaźnik pompka nie chodzi
ganjaq Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2018 Jak podam mase na T94/69 prosto z aku to słychać jak cewka pracuje
ganjaq Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2018 I jeszcze taki błąd nie wiem czy ma bezpośredni wpływ
Fazii Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 5 godzin temu, ganjaq napisał: Jak podam mase na T94/69 prosto z aku to słychać jak cewka pracuje I tak ma być. Ecu zwiera ten pin do masy gdy ma załączyć styk roboczy przekaźnika. Sprawdź po prostu miernikiem przekaźnik lub otwórz go. To że sobie klika wcale nie znaczy że jest ok
ganjaq Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2018 Zaraz wstawię kilka zdjęć i filmik, przekaźnik zwiera po przekręceniu zapłonu i rozwiewa ok 15 sekund po włączeniu zapłonu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się