Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Problem ze sterownikiem centralnego zamka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@paweloomusze cię zmartwić kolego bo w żadnej pozycji zworki nie będzie działać nawet jak ja zdejmiesz całkowicie u mnie się nic nie zmieniało 

Opublikowano

@Bobidiusz a widzisz. To lipa. Bo centralke mamy taka sama raczej ( motokey) z tego co widze po schemacie. Doobra, to laduje dzisiaj ja do bagaja. Wieczorem zdam rezultaty ?

Opublikowano

No to dokładnie ten sam mamy 

Opublikowano

I du*a panowie. Podłączyłem za pierwszym razem i niby działało. A jak złożyłem wszystko do kupy, to znowu to samo. Jak drzwi są otwarte i odryglowane to działa otwieranie. Zamknę drzwi i zarygluje samochód, automatycznie przestaje działać pompka na otwieraniu. Brak pomysłów już mam... Opadają ręce. 

Opublikowano

Próbowałeś zmianiac położenie zworki ? Podlaczyles brązowy od strony pompki ? Wyciągnąłeś antenę jak najwyżej ? 

Opublikowano

Niee, zworki nie ruszalem bo juz mi czasu braklo. Kable podlaczylem ze schematem. Antena wysoko. Brak mi sil juz z tym. Jak drzwi mam otwarte i odryglowane to pompka reaguje na przycisk otwierania. A tylko zamkne drzwi i zarygluje z pilota, to otwieranie tylko cyka centralka a pompki nie rusza. 

Opublikowano

Na 99% zworka bo ja u siebie chyba przekładałem nwm bo już dużo razy to zmieniałem 

Opublikowano
2 godziny temu, paweloo napisał:

I du*a panowie. Podłączyłem za pierwszym razem i niby działało. A jak złożyłem wszystko do kupy, to znowu to samo. Jak drzwi są otwarte i odryglowane to działa otwieranie. Zamknę drzwi i zarygluje samochód, automatycznie przestaje działać pompka na otwieraniu. Brak pomysłów już mam... Opadają ręce. 

  • jeżeli podłączyłes tak jak napisałem to musi działać jak nie działa to masz sterowanie na innym przewodzie :) bo innej opcji nie ma

oznaczenia przewodów macie na schemacie ja zrobiłem tak i smiga jak marzenie a wam koledzy jak nie działa to na bank może być na innym przewodzie sterowanie 

sory tak na szybko w paint :)

 

W dniu 21.12.2018 o 06:22, paweloo napisał:

@Damian5589 fakt mam zworke w sterowniku. Nic nie zmienialem i nie wiem na jakim czasie jest ustawione. Myslisz ze zmiana zworki rozwiaze sprawe i bedzie dzialac przy drzwiach kierowcy ? Tez to sprawdze, zeby nie robic wiecej roboty.

tzn czy na tym czy na tym musi i tak działać ale zamki pneumatyczne maja to do siebie ze maja inny czas reakcji inaczej siłowniki pracuja tak mi powiedział sprzedajacy ze sklapu w którym kupowałem sterownik ja mam na 3.5s ustawione na zamek pneumatyczny tak jak powinno byc to czas reakcji chyba te 3.5 s :)

 

W dniu 21.12.2018 o 00:15, Bobidiusz napisał:

Mój też jest 95 a ten bagażnik to bardzo fajnie przemyślana sprawa prosiłbym o jakieś info jak to będziesz robił bo ciekawi mnie to bardzo i podoba się taki pomysł . Co do sterownika to również mam 2 wyjścia na awaryjne powiedziałbyś mi do których przewodów podczepiles to u siebie bo myślę że mielibyśmy identycznie ?

 

Pewnie że dam znać Narazie świeta idą nie mam czasu po nowym roku to ogarnę :D

Tu na naszym forum jest tutorial jak to zrobic nawet chyba tylko zdjecia wygasły i nie widze zdj zamka i silownika w jaki mam sie zaopatrzyc :)

bo samo otwieranie automatyczne jest proste bo wkładasz odpowiednia sprezyne i powinno działać 

a co do odryglowania to trzeba tych czesci :D

dodałem w załącznikach zdj mojej centralki jak coś :) 

Centralka a4 b5 95 rok.png

1100553100_1504716648.JPG

Opublikowano

@Damian5589 kolory kabli raczej mam dobre, tak jak wy. Bo na otwartych drzwiach reaguje. Tylko na zamknietych i zaryglowanych brak reakcji. Zmienie ta zworke i zobacze. Zworke trzeba zmieniac na podlaczonym sterowniku nie ? Czy obojetnie ?

Opublikowano (edytowane)

Zmiana polozenia zworki nic nie dala. Dziwi mnie tylko ze na odryglowanym aucie pobor pradu jest gdzies z 0.30v a na zaryglowanym 0.03v . tak jakby po zaryglowaniu podawal mniej pradu i dlatego nie otwiera. Dziwna sprawa. 

Odlaczylem pompke na chwile i znowu zajrzalem do srodka, przeczyscilem jeszcze raz styki i odziwo dzialalo moze z 8 razy, zaizolowalem kable, skrecilem wszystko i znowu nie dziala...

Edytowane przez paweloo
Opublikowano

Witam, słuchajcie Panowie u mnie problem wygląda następującą,  przy otwieraniu z pilota odskakuje klapa bagaznika, i ni cholera nie wiem jak sobie z tym poradzić. Sterownik Blocker 50. Dwa przyciski na pilocie. Wszystko śmiga tylko za każdym razem muszę klapę zamykać. Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam. 

Opublikowano

Próbowałeś zdjąć zworkę całkowicie i spróbować wtedy ? Sprawdź dobrze jakosci połączeń kabli czy nie ma luźnych lutów ani czy kable się nie połamały przy połączeniach . Najlepiej izolować opaskami termokurczliwymi nwm jak ty zrobiłeś 

Opublikowano
7 godzin temu, Bobidiusz napisał:

Próbowałeś zdjąć zworkę całkowicie i spróbować wtedy ? Sprawdź dobrze jakosci połączeń kabli czy nie ma luźnych lutów ani czy kable się nie połamały przy połączeniach . Najlepiej izolować opaskami termokurczliwymi nwm jak ty zrobiłeś 

Tak, zmienialem pozycje zworki i tez sciagalem calkowicie. To samo. Przewody dobrze skrecone i zaizolowane tasma izolacyjna. Wszystko dobrze styka ze soba.

Opublikowano

Weź ten kabel który masz od pompki centralnego i dotknij ko jakiejkolwiek masy w samochodzie po pierwszym dotknięciu jakiegoś metalowego elementy powinien się zamknąć a po drugim otworzyć jeśli nie to miernik w dłoń i musisz szukać innego kabla na otwieranie 

Opublikowano

@Bobidiusz mowisz o kablu ktory idzie od sterownika w strone pompki ? Tego przecietego kabla ?

Opublikowano

Ten który przecioles między pompka a drzwiami żółto niebieski 

Opublikowano

Teraz aktualnie jestem w pracy, wiec moze jutro zobacze to. A jeszcze dales mi do myslenia. Jak czerwony kabel z zolto/czarnym od centralki dotkne do zasilania to mi sie auto zamyka. Moze w 99r jakos inaczej to sterowane jest.

Opublikowano

Zamyka ci bo wtedy przez żółto zielony idzie sygnał na + do sterownika i sterownik w tym czasie zwiera przez przekaźnik sygnał do zamknięcia auta jeśli a z drugiej strony jest niebieski który jest od przekaźnika i zwiera na - co daje sygnał do otwarcia jeśli masz inną pompkę może działać ci na inne sygnały zobacz co się stanie jak dotkniesz niebieskim do + wtedy jeśli będziesz miał pompkę sterowana dwoma + to będzie ci działać tak jak powinno jeśli nie nic się nie stanie nie musisz się bać o sterownik bo niebieski to też styl bez potencjału czyli co do niego podłączysz to będzie zawierał przekaźnik do wyjścia com w sterowniku więc sprawdź jeszcze jak działa pompka czy zamyka na inny potencjał + zamyka - otwiera czy może + zamyka i otwiera wtedy będziesz musiał podłączyć czerwony niebieski i żółto czarny razem 

Opublikowano

@Bobidiusz brzmi to dosc mozliwe. Z niebieskim do plusa nie probowalem. Ale jak podlaczalem zolto/czarny z niebieskim i do czarnego (sterowanie -) to mi zamykal auto dwoma przyciskami. Postaram sie zerknac jak najszybciej do sterowania +.

Opublikowano
W dniu 23.12.2018 o 21:02, Kamil19900320 napisał:

Witam, słuchajcie Panowie u mnie problem wygląda następującą,  przy otwieraniu z pilota odskakuje klapa bagaznika, i ni cholera nie wiem jak sobie z tym poradzić. Sterownik Blocker 50. Dwa przyciski na pilocie. Wszystko śmiga tylko za każdym razem muszę klapę zamykać. Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam. 

Wymień zamek w klapie albo zobacz czy nie ma żadnego przełącznika jak do drzwi tylnych żeby to rozpiąć jak nie to sprawdź instalacje czy wszystko jest ok 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...