Skocz do zawartości

Damian5589

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damian5589

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Nie wazne

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

202 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Damian5589

0

Reputacja

  1. Damian5589

    Rozzad w ADP

    Witam jak poprawnie ustawić rozzad tzn wiem że sa 3 znaki jeden na kole wałka rozzadu ot Drugi na kole pasowym wału i na obudowie dolnej rozzadu Ale jest jeszcze 1 cech na wałku pośrednim trzeba go zgrać z kołem pasowym przy zdjetej obudowie dolnej rozzadu Ja na tym wałku pośrednim widze tylko ot Autodata podaje że tego znak gmp i nie mam sie nim sugierować tylko ja innego nie widze Chodzi mi o to aby dobrze ustawić żeby sie zgrał zapłon bo ten wałek pośredni idzie do aparatu Jak ktoś wie jak ten cech wyglada prosze o info
  2. Witam temat można zamykać dla zainteresowanych nie są identyczne maja inne numery to raz dwa AHL ma mechaniczny napinacz a ADP Hydrauliczny po trzecie ADP nie ma czujnika hala przy głowicy a AHL Posiada taki czujnik inaczej sterowany jest zapłon a po czwarte AHL TO aluminiowy a adp żeliwniak Pozdrawiam
  3. Witam mam pytanie odnośnie głowicy do a4 b5 1.6 kod silnika adp mam pękniętą głowice w moim adp chce ją wymienić mam 2 silnik w domu od passata b5 1.6 niestety kodu nie znam ale wiem że jest 1.6 z 1998r. silnik leży luzem ale przeszukałem cały blok głowice silnik dookoła i nie widze kodu w tamtych czasach jak wyczytałem w passatach były 4 kody silników 1.ADP 2.AFT 3.AHL 4.AKS A W moim audi w roczniku 95 a4 b5 1.6 był tylko 1 kod silnika 1.ADP Moje pytanie czy głowice były takie same czy sie czymś różniły ? bo jak by były takie same to zdemontował bym z tego silnika z passka głowice i zawiózł do Planowania dodam jeszcze że na głowicy są wybite nr można sprawdzić po nich ale a audi mam cieżko dostęp nie mogę dojrzeć i dlatego was pytamn na głowicy w silniku passata 1.6 jest wybity znak VW I 4 Kółka Audi jeśli ktoś się orientuje prosze dać znać
  4. jeżeli podłączyłes tak jak napisałem to musi działać jak nie działa to masz sterowanie na innym przewodzie bo innej opcji nie ma oznaczenia przewodów macie na schemacie ja zrobiłem tak i smiga jak marzenie a wam koledzy jak nie działa to na bank może być na innym przewodzie sterowanie sory tak na szybko w paint tzn czy na tym czy na tym musi i tak działać ale zamki pneumatyczne maja to do siebie ze maja inny czas reakcji inaczej siłowniki pracuja tak mi powiedział sprzedajacy ze sklapu w którym kupowałem sterownik ja mam na 3.5s ustawione na zamek pneumatyczny tak jak powinno byc to czas reakcji chyba te 3.5 s Pewnie że dam znać Narazie świeta idą nie mam czasu po nowym roku to ogarnę Tu na naszym forum jest tutorial jak to zrobic nawet chyba tylko zdjecia wygasły i nie widze zdj zamka i silownika w jaki mam sie zaopatrzyc bo samo otwieranie automatyczne jest proste bo wkładasz odpowiednia sprezyne i powinno działać a co do odryglowania to trzeba tych czesci dodałem w załącznikach zdj mojej centralki jak coś
  5. Jak podłączasz przy pompce to weź z tylnich lamp ja miałem u siebie wypuszczone ja mam 2 wyjścia w swoim sterowniku na kierunki dlatego mogłem tak zrobić a ty jak masz jedno w swoim to jak byś chciał zrobić tak jak ja to jeszcze dioda prostownicza była by potrzebna prawdopodobnie jeśli sie db orientuje mogę sie mylić a jak nie wtedy pozostaje szukać przewodu awaryjnych przy skrzynce nie chce się wymądrzać bo szczerze nie wiem jak to jest na schemacie musiał bym zerknąć ; ) @Damian5589 mam z 99r auto. Racja, sterowanie mam na zolto/niebieskim przewodzie. Jutro bede kombinowal w bagazniku. Zobaczymy co da sie zrobic. Co do kierunkow to pewnie bedzoe trzeba kable ciagnac na przod. Pozdrawiam i milego wieczoru. Ja mam przy pompce centralnego zamka z tyłu swój sterownik Carprodect'a BX 40 i daje rade bez problemu mam w nim 2 zworki czas otwarcia(rerakcji dla zamków elektrycznych 0.5s a dla pneumatycznych 3.5 sekundy Rzecz jasna mam na zworce pneumatycznej antenę od sterownika dałem przy szybie działa jak marzenie teraz jeszcze klapa muszę znaleźć na allegro zamek poliftowy na 2 ciegna niestety nigdzie nie mogę namierzyć jak ktoś by z kolegów miał foto poglądowe był bym niezmiernie wdzięczny bo w owym moim sterowniku takiowe wyjście na sterowanie klapy z pilota występuje chce sobie umilić życie dodatkowo jeszcze sprezyne w siłownik chce dać aby sie automatycznie otwierała Pawelo różnie to bywało widzisz ja mam 95 i tez mam niektórzy w 95 były wyprowadzone 2 ,,-' Najważniejsze ze masz
  6. Z jakiego roku masz audice ?. Wpinasz sie przy pompce od centralnego wd w/w schematu czyli : 1).Czerwony ze twojego sterownika który kupiłes podlaczasz do czerwonego grubego dochodzacego do wtyczki pompki centralnego jest to stałe zasilanie twojego sterownika 2).Czarny z twojego kupionego sterownika podłacz czarnego grubego czy tam brązowego nie pamietam teraz dokladnie koloru jest on napewno gruby sa tam tylko 2 grube wychodzace z centralki pompki na jednym jest 12 czyli czerwonym v a na drugim - (masa) Twój sterownik dostał już zasilanie Teraz intereduja cie przewody pierwsze 6 które masz pokazane na 1 schemacie który nam wysłałes zepnij je tak jak masz pokazane 3).Szary z twojej centralki która kupiłeś łaczysz (mostkujesz) z żółtym z twojej centralki która kupiłeś 4).NIebieski z twojej centralki podłączasz do masy możesz podłączyć do tej głównej masy co pisałem wyżej do tego grubego od twojej centralki z auta 5).żółto czarny z twojej centralki którą kupiłeś podłaczasz do zasilania + czyli do grubego czerwonego który wychodzi z twojej centralki na aucie (pompki) Teraz ostatnie 2 przewody do podłaczenia W audi sterowanie odbywało sie różnie u mnie było to na 1 przewodzie Zółto czarnym na którym był + i - na przemiennie modele od 95-97r. Powyżej modele ponoć z tego co pisza użytkownicy na innych forach jest sterowane 2x ,,-" Przyjmijmy na to że masz tak jak ja Czyli : z twojej pompki od centralnego w kosttce wychodzi przewód żółto niebieski przecinasz go poprostu nożyczkami czym kolwiek sciągasz izolacje i masz 2 przewody 1 który idzie do pompki a drugi który idzie do przełacznika w drzwiach mowa cały czas o tym przecientym zólto niebieskim teraz ze swojej centralki która kupiłeś interesuja cie 2 przewody brązowy i zielony brazowy z twojej centralki podłaczasz do zółtego niebieskiego obciętego do końcówki która idzie do pompki twojej na aucie A zielony z twojej centralki podłaczasz do zółto niebieskiego przeciętego ko końcówki która idzie do drzwi do przełacznika Reszte kierunki itd pisałem wyżej Jeśli podłaczysz dokładnie tak jak napisałem i wgl przy drzwiach zamkniętych klapy nie musisz zamykać na czas testy ważne aby drzwi były wszystkie zamknięte jeżeli nie zadziała zamykanie ani otwieranie a podczas klikania na pilocie bedziesz słyszał swoją centralke którą kupiłeś oznaczać to bedzie że sterowanie u ciebie jest na innym (1) przewodzie badz na innych(2) W takiej sytuacji miernik do rączek i sprawdzasz na którym przewodzie z twojej centralki na aucie pojawia sie masa przy zamykaniu i otwieraniu jak już je zlokalizujesz to ten zółto niebieski który przeciełeś łaczysz tak jak był w orginale a ze swojej centralki wpinasz sie z brazowym i zielonym pod odpowiedni sygnał zamykania i otwierania Brazowy i zielony te odpowiadaja za sterowanie zamka reszte spinasz i zostawiasz tak jak napisałem wdług twojego schematu nic nie zmieniasz Jaśniej nie potrafie sory Przepraszam za błedy nie mam czasu U mnie działa już prawie tydzień teraz chce założyć jeszcze klape otwierana z pilota jak coś daj na siebie jakis namiar i jak bd umiał to pomoge Dzieki za życzenia pawelo Wszystkim życze wesołych świat i zdrowia dużo i upojnej zabawy w sylwestra 2018 ;)) Pozdrawiam Forumowiczów
  7. U mnie działa tak jak napisałem sterowsnie jest na przewodzie zółto niebieskim przeciełem go i podłaczyłem centralke dwa przewody sterujace do odpowiednich końców wsxystko smiga ładnie Przeczytaj uważnie co napisałem ci 2 razy i zadziała
  8. Witam Forumowicza też jestem nowy i Załęczem dziś te same poczynania z twojego schematu wynika że masz tak : ró wszystko z głową nie na szybko aby zwarcia gdzieś nie zrobić bo łatwo jest spalić pompke centralnego ja sie wpinam przy pompce z tyłu wygodniej mi 6 przewodów które musisz odpowiednio zapiąć aby sterować zamkiem i reszte zasilanie kierunki masa itp wiec tak Czerwony gruby 12v Czarny gruby masa (-12v) Fioletowy -kierunkowskazy ale musisz podpiąć pod obwód awaryjnych raczej jak masz 1 wyjście z sterownika powinieneś mieć na tym przewodzie jeszcze diodę prostowniczą tak aby ci podczas jazdy jak bd włączał kierunki żeby ci nie wariowały w moim sterowniku który dziś przyszedł to mam dwa wyjśća na lewą i prawą stronę i mam wlutowane oby dwóch przewodach diody prostownicze różowy podnoszenie szyb u mnie nie występuje nie pomogę nie mam elektrycznych szyb w moim modelu a zmiana impulsu jest chyba po to aby szyby sie domykały na tym dłuższym impulsie ale mogę się mylić przekopałem dużo tematów dziś o a4 b5 sterowaniu centralnym zamkiem a było to różnie mianowicie modele a4 b5 produkowane w latach 1995-1997 miały sterowanie na jednym przewodzie u mnie to jest prawdopodobnie żółty z niebieskim paskiem chodzi o to żę tak jak na twoim schemacie 1 co podesłałeś trzeba go przeciąć i podpiąć przewody od sterownika a modele po 97 r. mają sterowanie 2 minusami inni zaś twierdzą że i w 95 podpinali sterowanie na dwa minusy dobra przejdę do sedna zajmijmy się tym pierwszym bo ja mam tak u siebie prawdopodobnie wiec tak spróbuj nie gwarantuje sam jutro bd u siebie testował Szary z żółty połącz razem zmostkuj Niebieski do masy do grubego czarnego od głównego zasilania centralki -12v żółto czarny do plusa z czerwonym grubym od głównego sterowania centralki zasilania +12v Teraz przewody sterujące u mnie przy pompce prawdopodobnie jest to żółto czarny go trzeba przeciąć teraz masz po przecięciu masz 2 przewody jeden idący do sterownika pompki pneumatycznej do tyłu do bagażnika a drugi do drzwi jak go przetniesz nie powinien wgl działać ci centralny teraz podłącz tak jak masz na schemacie do końca przewodu idącego do pompki do tyłu podłącz przewód Brązowy a do końcówki która idzie do drzwi do przełącznika to Zielony i powinno działać ale pewny nie jestem robisz na własną odpowiedzialność nie daje gwarancji nie mam jeszcze przetestowane to jest sposób sterowania centralnym na 1 przewodnie jak jest w przypadku sterowania 2 minusami to nie wiem jutro sie odezwe i ci napiszę ci mi sie udało podłączyć dziś też walczyłem z tym trochę
  9. ja mam to samo nigdy nie zostawiaj w środku kluczyka lub zostaw drzwi otwarte gdy już masz go w środku musisz sobie zakodowac albo maja tak orginalnie albo tak nie powinno byc bo mam dokłądnie tak samo jak opisałes mam a4b5 95r. też mam 1 kluczyk
  10. Witam serdecznie wszystkich użytkowników audi nie jest to moje auto ja jeżdżę na co dzień oplem a Audi a4 b5 jest jest to auto znajomego jestem tu nowy więc zacznę od przywitania wszystkich jeśli jest do tego dział zacznę tam proszę o wyrozumiałość mój temat był na pewno poruszany ale nic nie mogę znaleźć na temat co by mnie zainteresował może źle szukam nie wiem przejdę od razu do rzeczy Będę montował zamek centralny sterowany z pilota firmy Carprodect model to bx40 on ma wyjście na otwieranie klapy z pilota teraz mam kilka pytań bo chciałbym go podłączyć 1)jaki trzeba mieć zamek w klapie aby to zadziałało bo ja mam pierwsze wydanie i mam tak że zamykam wszystkie drzwi kluczykem(aktualnie bez zamontowanego sterownika z pilota) i klapa się też zamyka ale standardowo klapę otwieram kluczykiem Co muszę dokupić aby to mi zadziałało ? Pozdrawiam Damian5589
×
×
  • Dodaj nową pozycję...