Pełka Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Witam wszystkich miłośników a4 b5. Posiadam a4 1,9 TDI 110 km, i sporo zaczęło sie dziać, krótko mówiąc koszt naprawy może przewyższyć wartość auta lub wymianę silnika. Moje pytanko do was, czy istnieje możliwość swapu z 1,9 TDI na 1,8T. 2,4 v6. 2,7 BITurbo benzyna i czy Automatyczna skrzynia od 1,9 i reszta będzie lub nie pasować z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam :)
Brzeziak Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Ze swapem TDI zmieścisz sie spokojnie w 1500 to jak to ma przewyższyć wartość auta? Swap na benzynę to worek pieniędzy, wiązka, bak, skrzynia itp itd do zmiany. Gra nie warta świeczki, nie mówie już o znalezieniu jakiegoś zdrowego 1.8T, to również graniczy teraz z cudem.
Kowi87 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Remont na bogato 1,9tdi to 3-4tys, za tyle nie zrobisz swapu na drugi inny silnik. Jak chcesz zostać przy obecnych osiagach to najlepiej poprostu kupić drugi silnik z auta dawcy, badź całe auto jako dawce, aby nie z półki silnik. Sam słupek z głowicą bez remontów(załózmy nie potrzebne), to koszt 600-1200zł + nowy rozrzad i reszta pasków +700, + oleje i filtry+500zł. Jesli głowica do roboty to +700zł z częsciami i obróbką. Reszte gratów przekładasz, jak nie jestes pewny wtrysków to +400zł nowe. Turbo jak nie pewne to +800zł za regenerowane. Wiec spokojnie 4-5tys trzeba liczyć na konkretną odbudowę takiego AVG/AFN by mieć czyste sumienie. Jest jeszcze inna opcja, zrobić swap na PD, zakup dawcy to jakieś 4-5tys, zakup rozrządu, olei filtrów to jakieś 1,5tys, przeróbka elektryki - 500, strojenie z softem na 170km to 1tys Dla porównania z benzyną zostajesz ze swoim dowodem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się