Mariusz Posted February 28, 2009 Posted February 28, 2009 Witam czym się różnią poduszki silnika A4 95ridi 90 km prawa od lewej lewa ma nr 8D0199379A a prawa 8D0199382M z wyglądu niewidze żadnej różnicy na gumie są kolory 8D0199397K BLAU 8D0199382L GRUN ORANGE 8D0199382P SCHWARZ 4B0199379D PINK 8D0199379K BLAQU i przy każdym kolorze jest inny numer co oznaczają te numery i kolory chcę właśnie kupić takie poduszki i mam dylemat są one oryginalne nowe. :mysli:
Si?a Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Sory że tak trochę z innej beczki, takie pytanko małe mam czy wymieniasz poduszki ze względu na bicie (wibracje) samochodu?
Mariusz Posted April 30, 2009 Author Posted April 30, 2009 wymieniłem przez to że ruszało mi lewarkiem od biegów.
Nosfer Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 U mnie po wymianie poduszek "latający lewarek" nie przestał świrować.. Wymieniłem wszystkie.. pod skrzynią też. Cały czas przy doadwaniu/odejmowaniu gazu lewarek skacze..
Mariusz Posted April 30, 2009 Author Posted April 30, 2009 Ja wymieniłem pod skrzynią i silnikiem i pomogło lewarek już nie świruje
Daimos Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Witam czym się różnią poduszki silnika A4 95ridi 90 km prawa od lewej lewa ma nr 8D0199379A a prawa 8D0199382M z wyglądu niewidze żadnej różnicy na gumie są kolory 8D0199397K BLAU 8D0199382L GRUN ORANGE 8D0199382P SCHWARZ 4B0199379D PINK 8D0199379K BLAQU i przy każdym kolorze jest inny numer co oznaczają te numery i kolory chcę właśnie kupić takie poduszki i mam dylemat są one oryginalne nowe. :mysli: Różnią się zdolnością tłumienia drgań (podatnością). Nr poduszki jest przypisany do danego koloru, który znajdziesz na gwincie poduszki, nie musisz wtedy szukać nr na poduszce (znajduje się pod osłoną gumową). Nie kupuj tylko zamienników.
Si?a Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Jeżeli dosyć gwałtownie się ruszy i w tym czasie słychać coś tak jakby przy wahaczach jakby strzeliło, no może nie strzeliło ale sie obsuwało...coś w tym stylu.. qrcze no nie potrafię wam powiedzieć dokładnie jak to brzmi, no ale tak jakby przy ruszaniu wahacze się sprężyły... No więc czy coś takiego ma coś wspólnego z poduszką silnika? Od czego poduszka jest zależna? Czemu zapobiega gdy jest wszystko ok z poduszkami? Dzięki za podpowiedzi i sorry za chaotyczne wytłumaczenie . Pozdrawiam
szkopek Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 siema a czy macie tez jakies drgania na kierownicy na wolnych obrotach bo ja mam moje auto od paru dni i tak mam, a lewarek od zmiany biegow jest spoko zadnych wibracji pozdro
Si?a Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Na wolnych obrotach? Tzn. Gdy jedziesz na luzie czy podczas postoju?
szkopek Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 tylko podczas postoju,a jak zwieksze obroty silnika to przestaje,podczas jazdy to jest spoko zadnych wibracji chyba ze jak jade na luzie to tez czuc ale zauwazylem ze tlumikiem trzesie wiec to moze nie poduszki tylko plecionka....??
Daimos Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 tylko podczas postoju,a jak zwieksze obroty silnika to przestaje,podczas jazdy to jest spoko zadnych wibracji chyba ze jak jade na luzie to tez czuc ale zauwazylem ze tlumikiem trzesie wiec to moze nie poduszki tylko plecionka....?? Zacząłbym od wymiany plecionki oraz mocowania wydechu. Przy okazji wywal kata.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now