artio2 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Witam wszystkich forumowiczów. To mój pierwszy post i pierwsze logi, proszę o wyrozumiałość i przyjrzenie się tym Logom. Zauważyłem spadek mocy mojej A4, po podłączeniu VAG-com odczytał mi błąd: Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1630 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Usunąłem błąd, poprawiłem wąż gumowy od filtra powietrza do turbiny (był luźny), zauważyłem w nim śladowe ślady oleju. Logi Statyczne (przed usunięciem usterki węża gumowego) - grupa normal 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/651a3d0990bdff20.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad97ddc5ae5b648e.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82102eadb640cad6.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba1d9e58372916d9.html 007: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe28bcf678f66581.html 013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a807fa8f47a1fe81.html 018: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c18ffc894747d5c.html - grupa basic settings 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/413dda4f90793c68.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ba4a267b02ec42d.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd141fc0ffcedd73.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83199c97bbaa4e7e.html Logi Dynamiczne (po dociągnięciu opaski na wężu gumowym, ale niestety ze względu na braku możliwości są nie pełne) 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fc09a5edee42845.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76d29a2499fa7438.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8abeae2c632821ef.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b645011bc94d54d3.html 008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/571e12ced7c56216.html 010: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b39bdfec7582c1b3.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/910c5cefa465923e.html Proszę o analizę tych logów, z góry dziękuje
odzim Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 turbo ok przepływomierz ok termostat ok kat wtrysku ok wygląda że furka w porządku , po poprawieniu węza coś Ci jeszcze nie odpowiada ? Co do sladowych ilości oleju to najczesciej jest on z weza co idzie od odmy nic groźnego
artio2 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Opublikowano 2 Marca 2009 Dzięki za zerknięcie na moje logi i poświęcony czas. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się