artio2 Posted March 1, 2009 Posted March 1, 2009 Witam wszystkich forumowiczów. To mój pierwszy post i pierwsze logi, proszę o wyrozumiałość i przyjrzenie się tym Logom. Zauważyłem spadek mocy mojej A4, po podłączeniu VAG-com odczytał mi błąd: Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1630 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Usunąłem błąd, poprawiłem wąż gumowy od filtra powietrza do turbiny (był luźny), zauważyłem w nim śladowe ślady oleju. Logi Statyczne (przed usunięciem usterki węża gumowego) - grupa normal 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/651a3d0990bdff20.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad97ddc5ae5b648e.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82102eadb640cad6.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba1d9e58372916d9.html 007: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe28bcf678f66581.html 013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a807fa8f47a1fe81.html 018: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c18ffc894747d5c.html - grupa basic settings 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/413dda4f90793c68.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ba4a267b02ec42d.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd141fc0ffcedd73.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83199c97bbaa4e7e.html Logi Dynamiczne (po dociągnięciu opaski na wężu gumowym, ale niestety ze względu na braku możliwości są nie pełne) 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fc09a5edee42845.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76d29a2499fa7438.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8abeae2c632821ef.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b645011bc94d54d3.html 008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/571e12ced7c56216.html 010: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b39bdfec7582c1b3.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/910c5cefa465923e.html Proszę o analizę tych logów, z góry dziękuje
odzim Posted March 1, 2009 Posted March 1, 2009 turbo ok przepływomierz ok termostat ok kat wtrysku ok wygląda że furka w porządku , po poprawieniu węza coś Ci jeszcze nie odpowiada ? Co do sladowych ilości oleju to najczesciej jest on z weza co idzie od odmy nic groźnego
artio2 Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 Dzięki za zerknięcie na moje logi i poświęcony czas. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now