Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Bardzo proszę o analizę logów


Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich forumowiczów. To mój pierwszy post i pierwsze logi, proszę o wyrozumiałość i przyjrzenie się tym Logom.

Zauważyłem spadek mocy mojej A4, po podłączeniu VAG-com odczytał mi błąd:

Control Module Part Number: 038 906 018 S

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1630

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Usunąłem błąd, poprawiłem wąż gumowy od filtra powietrza do turbiny (był luźny), zauważyłem w nim śladowe ślady oleju.

Logi Statyczne (przed usunięciem usterki węża gumowego)

- grupa normal

000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/651a3d0990bdff20.html

001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad97ddc5ae5b648e.html

003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82102eadb640cad6.html

004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba1d9e58372916d9.html

007: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe28bcf678f66581.html

013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a807fa8f47a1fe81.html

018: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c18ffc894747d5c.html

- grupa basic settings

000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/413dda4f90793c68.html

001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ba4a267b02ec42d.html

004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd141fc0ffcedd73.html

011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83199c97bbaa4e7e.html

Logi Dynamiczne (po dociągnięciu opaski na wężu gumowym, ale niestety ze względu na braku możliwości są nie pełne)

000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fc09a5edee42845.html

001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76d29a2499fa7438.html

003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8abeae2c632821ef.html

004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b645011bc94d54d3.html

008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/571e12ced7c56216.html

010: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b39bdfec7582c1b3.html

011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/910c5cefa465923e.html

Proszę o analizę tych logów, z góry dziękuje

Posted

turbo ok

przepływomierz ok

termostat ok

kat wtrysku ok

wygląda że furka w porządku , po poprawieniu węza coś Ci jeszcze nie odpowiada ? Co do sladowych ilości oleju to najczesciej jest on z weza co idzie od odmy nic groźnego

Posted

luksus ...

Posted

Dzięki za zerknięcie na moje logi i poświęcony czas.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...