pedro716 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Moje Audi przez kilka dni miało problem z odpalaniem na zimnym silniku, brak ssania, z przepustnicy dochodził dziwny odgłos po włączeniu zapłonu. Niestety nie mogłem zacząć szukać przyczyny od razu i tak jeździłem. Po kilku dniowym postoju samochód miał olbrzymie problemy z odpaleniem, udało mi się to dopiero dzięki pomocy kolegi z plakiem, po zużyciu prawie całej puszki udało się. Wtedy zaczęły się również problemy z odpalaniem na ciepło, chociaż nie tak wielkie jak na zimnym silniku. Po dotarciu do domu zacząłem dochodzić co się stało, po zdjęciu tej plastikowej klapki z przepustnicy przyjrzałem się co się dzieje po przekręceniu zapłonu, wygląda to tak, że silniczek uchyla ją do pewnego momentu (nie dochodzi do ogranicznika) i się tak jakby zacina, próbuje kręcić małymi ruchami w lewo i prawo, a po kilku sekundach się wyłącza i przepustnica wraca do pozycji początkowej. Gdy obracam tym ręcznie to nie ma żadnego wyczuwalnego oporu, po podaniu napięcia na bezpośrednio na silniczek również obraca się bez problemu. W załączniku dodaję błędy które szczytałem od momentu zaczęcia się problemów. DTC-01.txt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się