Płoteck Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 (edytowane) Witam, Ostatnio moja skrzynia odmówiła posłuszeństwa. Podczas przyspieszania na autostradzie szarpneło całym autem, ale pojechało dalej. Przed następnym zjazdem zaczęły obroty skakać, np. 2000 - 2200 mniej więcej. Później nastąpił problem podczas hamowania zaczęło szarpać, byłem zmuszony hamować, ponieważ musiał nadażyć się korek. Po wyhamowaniu włączył się tryb awaryjny i zaczęły migać na ekranie PRNDS. Podczas ruszania również szarpało. Po zjechaniu z autostrady, nie pomogło zgaszenie auta. No i oczywiście trzeba było ściągnąć auto pod dom. Pod dwóch dniach odpaliłem auto, aby podciągnąć do mechanika w celu podpięcia pod komputer. Na zimnym silniku normalnie jechało auto, ale nadal miały PRNDS. Po nagrzaniu do około 50 stopni auto zaczęło ponownie szarpać przy hamowaniu i ruszaniu. Po podpięciu do komputera mechanik wysłał mi takie oto błędy. Niestety w języku niemieckim, gdyż jestem aktualnie w Niemczech. Prosiłbym o opinie co mogło się stać i czy warto naprawiać wogóle. Edytowane 30 Stycznia 2019 przez Płoteck
Makale Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Kiedy ostatnio wymieniałeś olej w CVT tak btw ?
Płoteck Opublikowano 30 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2019 W tym problem, że nie zmieniłem go jeszcze od zakupu. Właśnie świadom jestem tego, że sam sobie nagrabilem.
Makale Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 To dobrze, że masz tą świadomość. Być może sterownik się uj***ł. CVT raczej same z siebie nagle się nie sypią. Wcześniej zaczyną szarpać, ślizgać się etc. Pewno sterownik do regeneracji. Napisz do Bart-S na forum. Kozak jeżeli chodzi o CVT.
Płoteck Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 Jeszcze dostałem takie zdjęcia skrzyni od mechanika wczoraj.
Bart-S Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Zacząłbym od sprawdzenia poziomu ATF (sprzęgło się ślizga i masz za wysoką temperaturę oleju) . Wyczyść też to wszystko i zidentyfikuj źródło wycieku... Rurki ATF wyglądają jak po jakimś strzale - może uciekać właśnie tędy...
Płoteck Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 Dzięki postaram się jakoś to sprawdzić, ale chyba będę zmuszony ściągnąć auto do Polski, bo tutaj nie mam jak i gdzie tego zrobić.
Płoteck Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 A co do tego wystrzalu to można było, by to tak nazwać jak przyspieszalem na autostradzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się