Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd G247 oraz błędy spalania stukowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wyskakuje mi powyższy błąd oraz błędy spalania stukowego na wszystkich cylindrach i stąd moje pytanie czy do wymiany popmka paliwa w baku czy raczej zacząć od świec (pompka prawdopodobnie była już zmieniana wcześniej na uzywaną)

Silnik 2.0tfsi kod silnika  CAEB 211hp tiptronic USA

Edytowane przez danielz123
Brak dodatkowych danych
Opublikowano

Prawdopodobnie pompa wysokiego cisnienia lub wtryski maja dosyc. Stawial bym jednak na pompe

Opublikowano

A jest taka możliwość że pompka w baku podaje za małe ciśnienie i przez to pompa wysokiego ciśnienia nie daje rady ? A i jakie orientacyjnie powinno być ciśnienie które wytwarza pompka w baku ?

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na pompie paliwa wysokiego ciśnienia 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...