Jump to content
IGNORED

[BFB] Prośba o analizę logów


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam

Uprzejmie proszę o znalizę logów A4 B7 1.8T BFB 2006r - przebieg niby około 200k. Samochód w trakcie przyśpieszania ma jakby zawahania. Nie ciągnie równomiernie tylko ma bardzo krótkie lagi i tak jakby "przyśpiesza falując". Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

Oto logi:

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_jW36j1.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_07IuRl.html

http://vaglogi.pl/log-002_020_Nei43h.html

 

Pozdrawiam

wachacz

Edited by Wachacz
Posted

Żaden z plików nie otwiera się, zrób to jakoś inaczej

Posted
22 minuty temu, OlekS napisał:

Żaden z plików nie otwiera się, zrób to jakoś inaczej

Teraz chyba będzie OK. Dzięki za zainteresowanie.

Posted

Na dzień dobry musisz doprowadzić do normalnego stanu sterowanie turbiną, czyli podmienić N75 i zawór DV.

Masz teraz mocne przeładowanie, i jeszcze do tego nie stabilne, twój obecny N75 zachowuje sie, jak pijany szcza po ścianie))

Wslad za tym masz duży przepływ powietrza (na moment nawet pomyślałem że masz zmieniony soft)

Od przeładowania pętlą wtryski.

Dobrze jedno - prawie brak spalania stukowego

Posted (edited)

Dziś trochę grzebałem przy aucie. Póki co znalazłem zdeformowaną obudowę filtra powietrza. Nie było osłony termicznej i temperatura stopiła plastik tak że zasysał powietrze za filtrem ale przed przeplywką. Mogło to też mieć wpływ na opisywaną sytuację?

Rura między obudową filtra a turbiną też jest jakaś "wyścigowa" ale wygląda na szczelną (foto). Póki co myślę skąd wziąć n75 na podmiankę.

 

Aha. Nieszczelność mam w systemie odpowietrzania ale to chyba nie ma nic wspólnego. Element 13 na załączonym foto z etki.

Pozdrawiam

IMG_20190226_165812.jpg

IMG_20190226_230437.jpg

IMG_20190227_020605.jpg

Edited by Wachacz
Dodatkowa informacja
Posted

Filtr nie miał wpływu na to co powyżej.

Masz zamieniony wąż dolotowy TIP na sztywny, jest to opcja trwalsza, i dostosowana do niższych podciśnień, lub ciśnień, zależy jak interpretować. 

Powodzenia w wymianie N75, DV też zdejmij i sprawdź sterowanie i czy jest szczelny

Posted

Problem został rozwiązany. Po wymianie N75 na nowy auto zaczęło chodzić super. Serdecznie dziękuję za pomoc OlekS

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...