Wachacz Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 (edited) Witam Uprzejmie proszę o znalizę logów A4 B7 1.8T BFB 2006r - przebieg niby około 200k. Samochód w trakcie przyśpieszania ma jakby zawahania. Nie ciągnie równomiernie tylko ma bardzo krótkie lagi i tak jakby "przyśpiesza falując". Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Oto logi: http://vaglogi.pl/log-115_118_jW36j1.html http://vaglogi.pl/log-003_020_07IuRl.html http://vaglogi.pl/log-002_020_Nei43h.html Pozdrawiam wachacz Edited February 25, 2019 by Wachacz
OlekS Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 Żaden z plików nie otwiera się, zrób to jakoś inaczej
Wachacz Posted February 25, 2019 Author Posted February 25, 2019 22 minuty temu, OlekS napisał: Żaden z plików nie otwiera się, zrób to jakoś inaczej Teraz chyba będzie OK. Dzięki za zainteresowanie.
OlekS Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 Na dzień dobry musisz doprowadzić do normalnego stanu sterowanie turbiną, czyli podmienić N75 i zawór DV. Masz teraz mocne przeładowanie, i jeszcze do tego nie stabilne, twój obecny N75 zachowuje sie, jak pijany szcza po ścianie)) Wslad za tym masz duży przepływ powietrza (na moment nawet pomyślałem że masz zmieniony soft) Od przeładowania pętlą wtryski. Dobrze jedno - prawie brak spalania stukowego
Wachacz Posted February 27, 2019 Author Posted February 27, 2019 (edited) Dziś trochę grzebałem przy aucie. Póki co znalazłem zdeformowaną obudowę filtra powietrza. Nie było osłony termicznej i temperatura stopiła plastik tak że zasysał powietrze za filtrem ale przed przeplywką. Mogło to też mieć wpływ na opisywaną sytuację? Rura między obudową filtra a turbiną też jest jakaś "wyścigowa" ale wygląda na szczelną (foto). Póki co myślę skąd wziąć n75 na podmiankę. Aha. Nieszczelność mam w systemie odpowietrzania ale to chyba nie ma nic wspólnego. Element 13 na załączonym foto z etki. Pozdrawiam Edited February 27, 2019 by Wachacz Dodatkowa informacja
OlekS Posted February 27, 2019 Posted February 27, 2019 Filtr nie miał wpływu na to co powyżej. Masz zamieniony wąż dolotowy TIP na sztywny, jest to opcja trwalsza, i dostosowana do niższych podciśnień, lub ciśnień, zależy jak interpretować. Powodzenia w wymianie N75, DV też zdejmij i sprawdź sterowanie i czy jest szczelny
Wachacz Posted March 4, 2019 Author Posted March 4, 2019 Problem został rozwiązany. Po wymianie N75 na nowy auto zaczęło chodzić super. Serdecznie dziękuję za pomoc OlekS
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now