Skocz do zawartości

Wachacz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wachacz

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Żory

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wachacz

0

Reputacja

  1. Problem został rozwiązany. Po wymianie N75 na nowy auto zaczęło chodzić super. Serdecznie dziękuję za pomoc OlekS
  2. Dziś trochę grzebałem przy aucie. Póki co znalazłem zdeformowaną obudowę filtra powietrza. Nie było osłony termicznej i temperatura stopiła plastik tak że zasysał powietrze za filtrem ale przed przeplywką. Mogło to też mieć wpływ na opisywaną sytuację? Rura między obudową filtra a turbiną też jest jakaś "wyścigowa" ale wygląda na szczelną (foto). Póki co myślę skąd wziąć n75 na podmiankę. Aha. Nieszczelność mam w systemie odpowietrzania ale to chyba nie ma nic wspólnego. Element 13 na załączonym foto z etki. Pozdrawiam
  3. Teraz chyba będzie OK. Dzięki za zainteresowanie.
  4. Witam Uprzejmie proszę o znalizę logów A4 B7 1.8T BFB 2006r - przebieg niby około 200k. Samochód w trakcie przyśpieszania ma jakby zawahania. Nie ciągnie równomiernie tylko ma bardzo krótkie lagi i tak jakby "przyśpiesza falując". Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Oto logi: http://vaglogi.pl/log-115_118_jW36j1.html http://vaglogi.pl/log-003_020_07IuRl.html http://vaglogi.pl/log-002_020_Nei43h.html Pozdrawiam wachacz
  5. Udało się dziś podmienić czujnik g31 z innego auta i to okazało się strzałem w dziesiątkę. Serdecznie dziękuję za pomoc. Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  6. Niestety błąd 18000 wraca. N75 wyczyściłem. Sztanga pracuje ok i szybko powraca. Lipa Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  7. Mariusz KK dziękuję. Jutro to będę sprawdzał. Niestety w dniu dzisiejszym znów wpadł w tryb awaryjny czyli prawdopodobnie wrócił błąd 18000 :-( Końca nie widać....ale będzie dobrze :-) Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  8. Witam ponownie Wczoraj zabrałem się za sprawdzanie wtyczek. Wyczyściłem czujnik g31. Sprawdziłem szczelność węży podciśnienia. Umyłem też przepływke. Sztanga turbiny porusza się prawidłowo. Sytuacja teraz wygląda tak, że błąd 18000 nie wraca ale za to często wraca błąd przeplywki 16485. Niestety zauważyłem też taki objaw, że jak rozpędzamy samochód na 5 biegu to przy prędkości około 170 i obrotach 3200 wyskakuje nowy błąd 16618 Boost preesure regulation. Limit exceeded (overboost condition). Taki sam objaw jest na biegu 4 i obrotach około 4000. Panowie co o tym myślicie?? (Sorry za składnię ale piszę przez tel.) Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  9. Dziękuję bardzo. Tak zrobię. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  10. Witam Serdecznie proszę o przeanalizowanie logów Audi A4 B7 1.9 TDI BKE. Wg. posiadanej wiedzy moc jest seryjna. Niestety ale regularnie co jakiś czas wyskakuje błąd: 18000 - Altitude Sensor/ Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592-000- - Dodatkowo podczas "butowania" przy robieniu logów wyskakiwał błąd: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Ten błąd nie powraca w trakcie zwykłej jazdy tylko podczas "butowania". Grupy 000 nie dało się zlogować w tym silniku. Z rury wydechowej samochód nie kopci. Logi statyczne: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_P5J5Y5.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_a1sG9u.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_ZO05H.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_LYhx6.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_3kJ9xa.html Logi statyczne BS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_9LKGmB.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_yd4v6p.html Logi dynamiczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_k3Nr4.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_cu2161.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_3F9BJW.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_50udEPD.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_g9Ilm.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_855o1v.html Bardzo proszę o każdą radę i sugestię co można poprawić i zrobić w tym aucie.
  11. Homiczek dziękuję Ci bardzo ... -------------------------------------------------- Toledo już chodzi jak przecinak. Gruszka turbiny nie trzymała podciśnienia. Parę godzin roboty i wszystko wróciło do normy.
  12. Serdecznie proszę o analizę logów mojego Seata Toledo 1.9 TDI ASZ. Jest seryjny tj. 131KM. Jakiś czas temu zaczął mi mulić i pojawiał się błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Aktualnie po lekkim bucie jest jakby lepiej. Proszę zerknijcie co można by zrobić aby mu polepszyć: Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_222414.html http://vaglog.pl/log_222415.html http://vaglog.pl/log_222416.html http://vaglog.pl/log_222417.html http://vaglog.pl/log_222418.html http://vaglog.pl/log_222419.html http://vaglog.pl/log_222420.html http://vaglog.pl/log_222421.html Logi statyczne BS: http://vaglog.pl/log_222422.html http://vaglog.pl/log_222423.html http://vaglog.pl/log_222424.html http://vaglog.pl/log_222425.html Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_222433.html http://vaglog.pl/log_222427.html http://vaglog.pl/log_222428.html http://vaglog.pl/log_222429.html http://vaglog.pl/log_222430.html http://vaglog.pl/log_222431.html http://vaglog.pl/log_222432.html Z góry dziękuję i pozdrawiam Wachacz
  13. Spanky dziękuję Ci bardzo :-) Zaraz zgłębiam temat kąta synchronizacji... Jeszcze raz dzięki
  14. Witam Od jakiegoś czasu już nie mam Audi ale fachowość forum pozostała głęboko w pamięci. Serdecznie proszę o analizę logów mojego Leona 1.9 TDI ARL. Seryjnie miał 150KM. Aktualnie po chipie ma 192KM. Jakiś czas temu zaczął mi mulić i pojawiał się błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Aktualnie po mocnym przegonieniu samochodu wczoraj błąd nie wyskakuje. Dziś przy wykonywaniu logów dynamicznych też się nie przeładował. Być może potrzebował "buta". Proszę rzućcie okiem, może coś tu zobaczycie czemu można jeszcze przeciwdziałać i wczas naprawić. Logi statyczne: Log (0 - 004) Log (1 - 003) Log (2 - 001) Log (3 - 007) Log (4 - 018) Log (5 - 013) Log (6 - 023) Log (7 - 000) Logi statyczne BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Logi dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 011) Log (5 - 008) Log (6 - 010) Zauważyłem też 1 rzecz. Zaznaczony na zdjęciu element u mnie nie porusza się na postoju. Przy prze gazowaniach itp. stoi nieruchomo. W rękach chodzi w miarę swobodnie. Rozumię, że ten element to sztanga turbiny? Wg VAG-COM chyba jest OK? :-) Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
  15. Pozdrawiam również srebrną sedan wyścigówkę :> Na spocik na pewno kiedyś wpadnę tylko z tym czasem ... (sprawdź kolego żarówkę w prawym stopie )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...