Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BFB] Prośba o analizę logów


Wachacz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Uprzejmie proszę o znalizę logów A4 B7 1.8T BFB 2006r - przebieg niby około 200k. Samochód w trakcie przyśpieszania ma jakby zawahania. Nie ciągnie równomiernie tylko ma bardzo krótkie lagi i tak jakby "przyśpiesza falując". Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

Oto logi:

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_jW36j1.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_07IuRl.html

http://vaglogi.pl/log-002_020_Nei43h.html

 

Pozdrawiam

wachacz

Edytowane przez Wachacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden z plików nie otwiera się, zrób to jakoś inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, OlekS napisał:

Żaden z plików nie otwiera się, zrób to jakoś inaczej

Teraz chyba będzie OK. Dzięki za zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dobry musisz doprowadzić do normalnego stanu sterowanie turbiną, czyli podmienić N75 i zawór DV.

Masz teraz mocne przeładowanie, i jeszcze do tego nie stabilne, twój obecny N75 zachowuje sie, jak pijany szcza po ścianie))

Wslad za tym masz duży przepływ powietrza (na moment nawet pomyślałem że masz zmieniony soft)

Od przeładowania pętlą wtryski.

Dobrze jedno - prawie brak spalania stukowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś trochę grzebałem przy aucie. Póki co znalazłem zdeformowaną obudowę filtra powietrza. Nie było osłony termicznej i temperatura stopiła plastik tak że zasysał powietrze za filtrem ale przed przeplywką. Mogło to też mieć wpływ na opisywaną sytuację?

Rura między obudową filtra a turbiną też jest jakaś "wyścigowa" ale wygląda na szczelną (foto). Póki co myślę skąd wziąć n75 na podmiankę.

 

Aha. Nieszczelność mam w systemie odpowietrzania ale to chyba nie ma nic wspólnego. Element 13 na załączonym foto z etki.

Pozdrawiam

IMG_20190226_165812.jpg

IMG_20190226_230437.jpg

IMG_20190227_020605.jpg

Edytowane przez Wachacz
Dodatkowa informacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr nie miał wpływu na to co powyżej.

Masz zamieniony wąż dolotowy TIP na sztywny, jest to opcja trwalsza, i dostosowana do niższych podciśnień, lub ciśnień, zależy jak interpretować. 

Powodzenia w wymianie N75, DV też zdejmij i sprawdź sterowanie i czy jest szczelny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem został rozwiązany. Po wymianie N75 na nowy auto zaczęło chodzić super. Serdecznie dziękuję za pomoc OlekS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...