bobokimax Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Witam, niestety muszę wstawić zdjęcia gdyż z OBDEleven nie można wsadzić logów na vaglogi Audi A3 8L Quattro 1.8T ARY 180KM+ (prawdopodobnie) https://drive.google.com/file/d/1IC9i_Bag2teOBg5-wizN-534PvTn_4H7/view?usp=sharing 115+118 dynamiczny https://drive.google.com/file/d/1B5ZokRjctMH7ZEYS1gTFAqCQNNbKCOGN/view?usp=sharing 003+020 dynamiczny https://drive.google.com/file/d/1UtuUfheiWLNr7BJiAbbeYwPPRKco_q1p/view?usp=sharing 002+033 statyczny https://drive.google.com/file/d/1SOlly2z6NSWMQe-HUId9G4eRCCFVvlu0/view?usp=sharing 002+033 dynamiczny https://drive.google.com/file/d/1RpKUF2XryEjnpV0CWI6VXVybXdUN4h1N/view?usp=drivesdk Blok pomiarowy 032 po dłuższej jeździe 50km około Gdzie szukać problemu? Opis problemu: Problemów jest kilka i niestety nie mogę sobie z nimi poradzić od odleglego kupienia samochodu. Mianowicie: 1. Na biegu jałowym obroty skaczą między 700-850 przez co słychać jak by samochód oddychał. Nie ma różnicy czy to gaz czy benzyna. Im bardziej silnik nabiera temperatury tym te wahania są mocniejsze. 2. Czasami podczas przyspieszania samochód dziwnie sie zachowuje. Raz ciągnie bez problemów, raz dmucha 1.2bar przez długi czas(mam zegar) i nagle szarpniecie ostre jak by odcięcie paliwa. Czasami też gdy chce sie rozpędzić to pokazuje 0.2bar i trzyma nawet do 3500obr po czym szybko wskakuje na 1.1-1.2bar. Wczoraj zauważyłem że dając mu gazu czasami zamiast przyśpieszać jak 180KM to jedzie jak 25KM To teraz rzeczy jakie zrobiłem: -nowe 4 cewki jak i świece -nowy N75, DV, zawór odmy (ten grzybek) -przepustnica czyszczona i zaadaptowana (na wyłączonym silniku pokazuje otwarcie 4% - nie wiem czy nie powinna zejść do 0%) -nowa sonda lambda przed kat -wylaczona sonda lambda za katem (brak kata) -zrobiony rozrząd -nowy przepływomierz -wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu -nowy filtr powietrza Teraz co zauważyłem: -przed przepustnicą nie ma oznak oleju -w grzybku odmy jest trochę oleju -w TIP-ie na ściankach jak by oblepiony olej -świece były w oleju (została wymieniona uszczelka pokrywy zaworów), nie sprawdzałem jak jest teraz -temperatura w dolocie na postoju 40°C przy temp. zewnetrznej 10°C Czujniki z boscha i oryginały, nie żadne chińczyki
przem8 Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Wgraj serię, ten program jest przegięty i turbo nie daje rady tyle pompować. Sprawdzałeś dolot kompresorem pod kątem nieszczelności? Wydaje mi się, że w logu statycznym przepływka czasem za mało mierzy i te czasy wtrysków też jakieś przykrótkie. Załatw sobie oryginalny wsad, ten możesz sobie zgrać w razie w. i powtórz logi. Z resztą dostałeś odpowiedzi już na forum a3 ?
bobokimax Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Opublikowano 19 Marca 2019 (edytowane) Tak dostałem odpowiedź na a3 ale chciałbym żeby ktoś jeszcze spojrzał Nie sprawdzałem bo nie mam kompresora a nie znam nikogo w okolicy co by to zrobił. A u mechaników ze zaden czasu na takie pierdoły nie ma jak sprawdzanie kompresorem Zresztą, co do jakiegoś zajadę to gada ze auto dobrze chodzi wiec nie wiedza o co mi chodzi A przeplywka może troche zaniżać bo musze filtr wymienic w przyszlym miesiacu i strasznie obrotow nie umie utrzymać stabilnie Edytowane 19 Marca 2019 przez bobokimax
przem8 Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 2 minuty temu, bobokimax napisał: A przeplywka może troche zaniżać bo musze filtr wymienic w przyszlym miesiacu i strasznie obrotow nie umie utrzymać stabilnie Jak ją odepniesz to jest jakaś różnica? Żeby to była wina filtra to nie wiem jak bardzo musiałby być za***any
bobokimax Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Opublikowano 19 Marca 2019 Jak odepne to też faluje Jest jakis z gąbką to może przez to albo przez program
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się