DKAUDI 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Witam mam problem ze swoja audi a mianowicie mam za wysokie bipy na wolnych obrotach maja 87-97 po dodaniu gazu do 1200 obrotów wskakuja na ponad 100 a po dodaniu gwaltownie do odciny auto zaczyna kulec tak jak by bu odłaczylo pompki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Czyli zdejmij pokrywę z góry, i sprawdź regulację mechaniczną pompek, jak jest okej to pompki wyjmij i wrzuć do kosza, tyle tego jest do AJM że szkoda regenerować. Regulacja powinna być na wciśniętej pompce przez krzywkę wałka do końca i luzujesz tę kontrę a imbusem 6 dokręcasz do oporu z czuciem nie na chama. Po dokreceniu do oporu odkrecasz regulację 90-120 stopni obrotu i dokręcasz kontrę, i kręć wałem dalej do kolejnego wciśnięcia kolejnej pompki. Nie ukrywam że takie bipy jak sie to wydażyło dzień 2 do tyłu a wcześniej bylo okej to jeszcze można obstawiać paliwo które może nie być paliwem tylko jakimiś szczochami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DKAUDI 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Krzywki byly regulowane wiazka zmieniona piny dogiete tandem zmieniony a problem dalej jest czyli pompki smiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się