Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 4.2 V8


M0ZART

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Ostatnio wykonałem logi dynamiczne ( mam nadzieje że dobrze ) ale niestety dużo mi to nie mówi... Czy byłby ktoś wstanie wytłumaczyć jak to się czyta? Albo sprawdzić jak się sprawa ma?

Chciałem je przygotować przez strone vaglogi.pl ale niestety nie czytała mi tych plików ( dlaczego nie wiem, robiłem pod VCDS ).

Logi zamieszczam poniżej :

Grupa 001-002-003

https://log.malonetuning.com/chart/251962#H8KLCABGw5PCrVwCA23CjcOLDsOCIBBFw79lw5ZDUsK0wr7CvsKFwrBAwplQwpIKDQzCpsO6w7UCTRoXLsOvPcO3wqEUPMOiw7PDrgMJwpdiWTLDoMKgwrHCmXNMw75DVSI4CsKUDBNsJMK8KMKxw6AoVmFWw58aW2fDssKWwoQ1bDJxM8KPw4jCqcOQP3LDmcKJwrFWwrzDtxlIw55Nw5xvasOyB8KoASUecMOEG8Kew7DCjFfClMO1EWRPwprDgjEvwrPDr8OLcsOUw7oLw5fCm2dsw5QAAAA%3D

Grupa 004-005-006

https://log.malonetuning.com/chart/251961#H8KLCADCgMOTwq1cAgNtwo5LDsKDMAxEw6%2FDosO1RMKCQn9nwonCskgbCyIBQcOGIMOow6lLQUIswrrCtMOfw4zCs8KtJcOhNk1swoJXP8KwEnIUDsKWw57CqX3DhcKOTSVpw6wHQsK2L8KbJMOxw4PDqwjCqsK4Y8Oxw4rCtMKTbmJRwqPDicOMw4bDj8Oxw5fDmDt1DCd7woYCKiPDvyPCt8KDw7gQw4xyaEhiVcOrdmZNwp7CgMONw5ZvL3jCoMOEHU9cHSjDn2J%2Bw5Q0w7RNw5zCtHnDqcOcF8OTBMKsw6HDqAAAAA%3D%3D

Grupa 006-009-010

https://log.malonetuning.com/chart/251963#H8KLCADCuMOTwq1cAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FwoXDs8KSFG3Con4Lw6HCgMKywqHCm1RowpbDhVTCv17CoMKJw7E4M2%2FCnsK1w6rCkcKfd0rCqCPDp8K6FQXCk8KDXsKuwpnDqcKDLcKCworCmMKQwr3CoDrClsO0QhYtWcOvw5rDr8OUH8OHZ8KhwoA6eMOxBcKlwpcXEMKuw5gXH8KCfsO%2FYMOFFBcZwrJGw74NdsKCE1zDoQYGw44wwoNpVmUGw6fCq8OkwrLCrTTCvGZ2w64LbljCuMOYwrgAAAA%3D

Grupa 011-014-015

https://log.malonetuning.com/chart/251964#H8KLCADDqMOTwq1cAgNlwo7DiwrDhCAMRcO%2FJcOrCMOaw7Zvw4TChTPChlZowrXDhFg6w7PDtX0IQ2HCljnDp8OeS8KsBcKmJW%2FCpMKCF19IAA3Dtg7Dv3HDl8OwOy%2FCr8KYSMKNwpzDq1oAdcKDc8Omw7jCpcOzRBgpEXshaCZtw4TCoiTCq13DuT1ewo3DlsKZYnjCrGvDrFHCuMOSZXwIw6rDswsDw4dxwpJ7w6xMPsKEw5XDp8KrHQ4Ow4HDnMOaV8OJZcKdw6M9ZwbDpw4ZY8KMw5XDnQAAAA%3D%3D

Grupa 016-017-018

https://log.malonetuning.com/chart/251965#H8KLCAAdw5TCrVwCA3XCjsOLCsOCMBBFw78lw6sJGMKtwo9%2FCVnDhGbCiANtwqdMwqZFw716wpt0I8KIw5tzwrjCh8Orwr0RHHlFwpvCosOGwoJqw6AAwqcAwr%2FDmMO9w4PDh8KKex7DrzTCocONw4LDi1zCtsOIDgcWemNtwprCjBNKVDTDlcOEwpTDrMOLw4YnwpXDpsKEw7JDwpvDmMKaX8OCwp%2FDoQJXwrgFMG7Dny3DimUewqjDnXRdCB9yLGYLw4AAAAA%3D

Grupa 020-021-022

https://log.malonetuning.com/chart/251966#H8KLCABCw5TCrVwCA03CjcObCsOCMBBEw79lwp8nw5Bowr19S8OIQ8K0SwzDlGxJwrZSw716wpsKw6LDo8OMOcODOEc3eVxTZhPCi8OMUyV0HsKtHMKlwqQ3wq8RFDlzCcOKw7Qlw7nDiUXCjcKKWUxYUlvDoMOcSBgGw7PDulVUUsK8w6s2wqnCrH%2FDgHXCsMOYYcKPHgccccOCBXbDvSTCu8K5YVbCqcOTwpjCtMKpwrbDt8O%2BAyvCr8OIRMKiAAAA

Grupa 023-024-025

https://log.malonetuning.com/chart/251967#H8KLCABfw5TCrVwCA23CjcOLDsOCIBBFw79lw5ZDUsK0wr7CvsKFwrBAwplQwpIKDQzCpsO6w7UCTRoXLsOvPcO3wqEUPMOiw7PDrgMJwpdiWTLDoMKgwrHCmXNMw75DVSI4CsKUDBNsJMK8KMKxw6AoVmFWw58aW2fDssKWwoQ1bDJxM8KPw4jCqcOQP3LDmcKJwrFWwrzDtxlIw55Nw5xvasOyB8KoAUfCvMKiw4QDwp7DsMKMN8KUw7URZE%2FCmsOCMS%2FCs8Ovw4tyw5TDugsDwozCuCXDlAAAAA%3D%3D

Grupa 026-027-028

https://log.malonetuning.com/chart/251968#H8KLCADCmMOUwq1cAgNNwo1LCsODMAxEw6%2FCosK1DHHCm37DrmLCvFBrw6EaEjvDiEpIe8O6w4YJwpQuZ8OeG8OGORAew4vDgibCkFJlBTzDocOZwqPCg2cZHynCs8KJUsOmwqkCdkc5FEkfw54iQsOkw4xCw4pwwpDCvMKwwqjDkWJWQ2tqC8K8N0IhwpjDt8KvAknDscKlw7tke8O7A8KuQ8Obwr7CscOHC17DscOmEcOswq7DkcKswqVOQ8OSZsOZw57Duy93w5DDt8KywrQAAAA%3D

Grupa 030-031-032

https://log.malonetuning.com/chart/251969#H8KLCADDocOUwq1cAgNNw4zDgQrCgzAQBMOQf8OZw7MEXMKwwrbDvcKWwpBDWsKXdMOBGklWwqjDvXrCjcK9w7Q4w7PChsOxwp7CnsO5w73DkFlcKnldKsKhC2jDpcKUwot%2Bw6XCiMKgJMKzwpRoQk3DojjCusONw4XCj8OWw5PCisKmwpfCnVDDhcO%2Bw4B3YMO0wrhgw4AVN8Ocw4FHw4EBw4TCv8KXw5VyXSbCtcK2w6U%2BwoQdwqXDhXoywokAAAA%3D

Grupa 033-034-035

https://log.malonetuning.com/chart/251970#H8KLCAAfw5XCrVwCA2XCjsOdCsKDMAzChcOfJcOXCcOUTcO2MsOiRcK3woZaUCtpFMK3wqdff2AIwrvDjMO5Tj7DjjDCgMOwEg8mZ8OVJlbDgA7DryPDvsOHwrcWwr%2FDosOyDCvCk8KXwrhvCcOQwrRwwo4SPsKcTwTDjyvCi1XChkbDlsKDRUkjwp1kw49QPsKwL2QKw65iN8O4QMKVwp0LwrHDjsORw7tXBgl%2Bw5Iqw4vDjQsYTMOeVMOHQlfCscOdNcKmbQ5Vw5fDtcOjw7gFMsOzAsKcw50AAAA%3D

Grupa 036-037-038

https://log.malonetuning.com/chart/251971#H8KLCABRw5XCrVwCA23CjsOBDsOCIAxAw7%2FCpcOnwpIMXcO0YwjChyoNwpJsw6tSwphxfsK9Y1w8cH3Cr33CrXPCoDzDi8KbTcKgQsKZC8OgwoBXwo89bHvDmMO2wqcvDT9lfsKkwoVNVMOZw5Z8RBrCnETDk8KXaxMiL8KsVBjCqsKhEMOMbsOowpPDssOpNMOFVznDhcORw7wTbsKoZ8OxwoYjw549woJtwrtbwpHCvE7CqcK9OnrDvwPCpzzCrnfDmwAAAA%3D%3D

Grupa 039-041-042

https://log.malonetuning.com/chart/251972#H8KLCADCgsOVwq1cAgN1wo%2FDkQ7DgiAMRcO%2FwoVnSGQuw74Mw6HCoUrCg03CtnUpwp1Rwr9eBi8mw47Dl3Nub8ObEMKMw6DDjA90CRQKwqrCsSd7wo7DthfDu3%2FDmB%2FDocOhOD3DtMO0wo3Dpystw6jCssOwwrbClsK6wrLDg8KJwoXDnsK4X2AyLijCoGh2AynCucKXwoMnwpXDpsKEw7JdwpvCqMKdXyLDuMOaP8OaS8K0w4bDt8K5TcK5wqwTwrXCp8O8GMOjB8OXJQs1w64AAAA%3D

Grupa 043-044-046

https://log.malonetuning.com/chart/251973#H8KLCADCrsOVwq1cAgNtwo%2FDgQrDgyAQRMO%2Fw4XCsws1TcO7M8Oiw4HDliUREg3DqxrDkn59wo1CaGnCrsOzZmZ3wrQWwoRzXBHCnGXCm8KQwoXCvMOIwqvCkcO%2FwrI6wpfCuyY%2Fw6PDvMOwAWHCoMKYwpdUSsKaOEXDsm%2FDnDvDhcKAAcOJMsKKRsOCworDhMOAETbCsMKbw58TLTN6w7fDs0snwpkywp7CkcObQcKsc8OwOmoEw7lhw6R6wqY4wr%2FCgC7Di8Okwr0Mw6nCjRTCqhpsw6bCmMKWw4nDl0LDlRvDswE3w6zDgMOoEAEAAA%3D%3D

Grupa 047-050-051

https://log.malonetuning.com/chart/251974#H8KLCADDkMOVwq1cAgN1wo7DnQrCgzAMwoXDn8Klw5cNw7g3w7Yww5LCi24NGlAjMcKKw67DqcKnFWRjw6vDrcO3w6XCnMKcwro2woI9LwjDgcKrwp9Qwo3DjWzDqcOsL8OOU8K4OMOwwpPDuwcNCMKNw7A8TnvDiQk7FnrDocORaRocUMK8wqI5w43CsMKgKCjDgwp%2BwqUjcWZaCl9bCsKrMsOjP1MmTcKVNMK3w4vDuBBgwrteG8KhwqbDlThtwr%2FDvBB1ZsOvw47CmjwqPytPY0fCsSrCr8KcewNjEsOgw6o%2BAQAA

Grupa 053-054-055

https://log.malonetuning.com/chart/251975#H8KLCAADw5bCrVwCA3XCjksOwoMwDETDr8OiwrUjNS3DvcOcJcOKIjRWwogECXIMwqI9fVPCkBDCi3bDqXkzw6MxBsKYwoY8wpPDsk5cIQHDlMKoLRp4w6bCocKNwolUw6A8wo0Fw7DCtMKJfcOmw7jCpnoiBErDhE4INsKSZmJRwpLDlcKiw5wSwr%2FCiS3Dk0V%2FaMKvIgpPw7TCi1zDvsKSw5tOwpzDt8OqwrU%2FAMKOwqHCk3VAdR7CgMOReMOGBsKveMOHwodFw5DCq8OFTcKSw4vDmMOHwrVSN8OWfgDCnVTCmEnDvgAAAA%3D%3D

Grupa 056-057-058

https://log.malonetuning.com/chart/251976#H8KLCAAnw5bCrVwCA3XCjsORCsKDMAxFw78lw48pwqzDqsK2wo8pfcOow5bCoAVtJUbDkX3DvVwFEcKmwo85w6fDniTDhgBTwpcmUsOewokbSAA1FhbDv3HCgcOlOcOOw6l3w6peIcKSwqo5wo3DvQB4w5tgwps4fGgdEWrCisOETgg2EydiUcKSw5TCrMOcHH7CjcKtw5MEf8OYwr5CFB7DqcOMwpTCl8Kmwro0wo%2FDnTjDr8OVwrLCnwYOdSPDucK1NXkQRsOjE8OvFkFnw6lGSUPDn8KGwrxMV8OWfgHDujTChcKNQAEAAA%3D%3D

Grupa 060-061-062

https://log.malonetuning.com/chart/251977#H8KLCABJw5bCrVwCA03CjkEOwoMwDATDv8OicyzClcK2wrwmw4rDgW3CrDQSw4TDiDHCiMO2w7XChSAhwq4zw55dew%2FDisKjLMKMwpHCjCobwrjCm3sEw6fDoS3DoysXw4bCpDJPdcODBxxEw7PCj8O3K0hcWMOJGA5TFlZDE1zCkcOWXMOPIsKKEcK%2FJwLDjcOpYy3CssKtXcKEwr%2FCu34PQMOXJMONJnUacnvCqHvChsOwB2DCpsOuwrXCqgAAAA%3D%3D

Grupa 063-064-066

https://log.malonetuning.com/chart/251978#H8KLCADCoMOWwq1cAgNtwo1JDsODIAxFw6%2FDosK1wpEywqrCh0Esw5xiUcKkJMKODMKpw5rCnsK%2BEDZdZMO7w54fwqwFw6VVXmw8ZUrCnAE7HB1ew6HDoRrDtxU%2FZMK9w4fCjU1QOcO2VHDCg8KLaMO8ck1Bw6DCjcKVMkM1w6TCvcO5GHrDh3Q6wo3DocKZT1E2w7%2FChC3DqzjDoMKIE8OOeHMIfWsfWcOSwr7DhHY%2FOcO3AwtOwpzCtMOGAAAA

Grupa 070-077-078

https://log.malonetuning.com/chart/251980#H8KLCADDlMOWwq1cAgNtwo7DmwrCgzAQRMO%2FJcOPG8Oww5bDtmMkD2nCs8OEBTXCssOZwojDrcOXN0bCkMKWw7bDtcOMcGbDul4xTmFFw63CrMOYwojCosKgwoLDlsOAL8Kuw7%2FDo8Omw4DCjzDDnWlGw605wqQlZsOJAcOHw4DDtMOCw53CqTzDjsOIVlAdw4nCvCLCi8KWwqA3bTfCisOnw6xAw67Dq8OLBcKEE8Ouwol1Tj%2FDj8KyYsOywoMUWW5%2BBH3ClcKvNsOQw4ENWsK4GlB1KcOZJCEuIxVpw50Zw7MGw6rCuRkNw7oAAAA%3D

Grupa 086-087-088

https://log.malonetuning.com/chart/251981#H8KLCAARw5fCrVwCA03CjUsOw4MgEEPDrzJrI8KFNsO9wp0FwrHCoGVEwpHCkhDDgcKkanPDukDCssOpw5J%2Bw5bCszHClHlMH1bDnsKJKyzChBPDjhbChl5pfMOGwolVw4hpwpkLwqE7w4ohw6XCuHLCjcKgw4ATZydMwo04w6%2FDlU%2FCuW8sO8OLMcK8ZQfDlcO5B0wHw50ew5DDo8KCK27CuMOjAV3DncKkD8ONIsKpw4xDwpQ2w5bCvcK1G3hgwotKwqEAAAA%3D

Grupa 089-091-092

https://log.malonetuning.com/chart/251982#H8KLCAA%2Fw5fCrVwCA23CjkEKwoMwEEXDr8KSw7UEGsK1w61hQhZpM2hAE8KZTER7w7oaA8OSwoLDm8O3H8KPwq%2FCtSDCnMOiwoLDklnCtglZw4ANWgNXwrjCucOGwqrDoHfCnF4%2BwqDDrCnDpjnDrcK4w4IxwpLDv2DCsUTCjwHDiTLCisK6woQFwoklR8K5SsK7w7p0woYGw6%2FDvsOqHTBlLMKLdU5uwqcsw4jDtwMfwrHDncO8GcK0woI7NMOQw4IDwp4GwoQ6FMKbOcKmecO0w7VwZ8OMF2bCqkYQw7gAAAA%3D

Grupa 093-094-095

https://log.malonetuning.com/chart/251984#H8KLCABmw5fCrVwCA23Cj8ORDsKDIAxFw7%2FCpcOPNBHDp8OfEB7DmGgYwonCginDlcK4fcK9IsOJwrIHXsOPwrnDrW3CjQHCpiXDr8KEw57CiSskwqAGw7XCsMKqwofDhx7DlsO9wrTDrsKnw4fCln7DpcOlGRNhw6DCvMKtw6XDmsOdw6DCnDl%2BwqlWQcKgRMOswoTCoMKZwrQTC0rDhgPDnRHDq8KEwprCqnHDnsOjw6fCh8KAY3jDiz1ywrXDvQkzw5TCg2o3w6hbwrtNclnDp3jDv8KlJ2tPT8KOQsKkCAEAAA%3D%3D

Grupa 101-102-104

https://log.malonetuning.com/chart/251983#H8KLCADCm8OXwq1cAgNNwozDiw7DgiAURMO%2FwoXDtcKQwoDDlsOXwrcQFig3wpTCpEJDL8Kmw7rDtRbCmhjClzPDp8OMGCMew7l5wo%2FCiWQowrnDjsKLwoDCsmjDpcKUS8O8w5AWIQIlKsKOScOsJMK9wqjCsMOkLFfDqcOWw5gWw7tmwozCnsKkd8OsFsOiVh7DgcKlUiPDjnvDucO%2Bw4nCosOEMHI%2Fw5vDjD9gFMKuwrhBK2jCnHHDgMKAEy4WQnfDl1XDjsOLPMOFw77CrQdrwr%2FDtQ%2FCjQTCvAAAAA%3D%3D

Grupa 134-135-137

https://log.malonetuning.com/chart/251985#H8KLCADCuMOXwq1cAgNtw4zDgQ7CgjAMwoDDoXfDqcK5S8KcwoI%2Bw4zCskN1w41cAsKMdMOFwqBPL8KMwph4w5jCscO%2Fw5fDljkQHsOzwotNIMKlw4IKaMOxw6LCscKVT8KtfEbDm8OOdcO7wpHDh3vCmsOYRMOJw4tcw6AXwocsw6nDg8ObwogQeWIhZcOYwoVCMG9DayrDlSTDhcKnVsOYfsO%2BwoHDq8Kww4cbXj3Cgj3DrhbDjWUewpLDrmo7w6%2FCv05bHMKew5cAAAA%3D

 

 

EDIT: 
Wrzucam plik Logi.7zip, w którym zawartę są wszystkie logi oraz wykresy od nich

Logi.7z

10-04-2019 EDIT 2:
Usunałęm logi i wstawiam link do strony od każego z nich

 

Edytowane przez M0ZART
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://log.malonetuning.com/upload

Tutaj wrzucaj logi jak Ci gdzieś tam indziej nie działają :D

W 1 logu widzę, że Ci coś przepływomierz przekłamuje. A co się dzieje z autem ?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma serii :(

Edytowane przez M0ZART
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz uwalony rozrząd; pękniety ślizg lewej strony i możliwe, że środkowy też. Do tego niewielkie wypadania zapłonów - cewki lub świece lub zapchane prekaty lub problemy z rozrządem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, pawelosinski83 napisał:

Na pewno masz uwalony rozrząd; pękniety ślizg lewej strony i możliwe, że środkowy też. Do tego niewielkie wypadania zapłonów - cewki lub świece lub zapchane prekaty lub problemy z rozrządem.

Dzięki za informacje. Z czego to wywnioskować na podstawie logów? Byłem przekonany, że jest w porządku bo wartości odczytane nie różniły się dużo od zadanych... Co do wypadania zapłnoów ostatnio wymieniłem świece i dalej nie równo chodzi... będę wymieniał 2 cewki w weekend... ( dwie świece przy wymianie były lekko zaolejone ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, M0ZART napisał:

Dzięki za informacje. Z czego to wywnioskować na podstawie logów? Byłem przekonany, że jest w porządku bo wartości odczytane nie różniły się dużo od zadanych... Co do wypadania zapłnoów ostatnio wymieniłem świece i dalej nie równo chodzi... będę wymieniał 2 cewki w weekend... ( dwie świece przy wymianie były lekko zaolejone ) 

kanał 93

jeśli ucieka o podobną wartość z obydwu stron to ślizg środkowego łańcuhca, jeśli ucieka z jednej to za pewne ślizg lewej strony (najczęściej pada), jeśli obydwa, to będzie podobnie jak u Ciebie: jedna strona ucieka mniej, druga więcej. Ale jeśli ktoś kiedyś już robił rozrzą to mógł kiepsko go ustawić i też to jest przyczyną takich wartości. Różnica między nimiw sumie nie jest wielka (7 i 4), samo 4 jest spoko, ale 7 to już podejrzane, zwłaszcza jeśli są jakieś kłopoty z pracą silnika.

To o czym mówisz, że wartości zadane i odczytane są ok - to diagnoza wariatorów, jakby były uwalone to by tutaj pokrycia nie było. (kanały 91 i 92)

Pokaż jeszcze jak wygląda 91 i 92 na wolnych obrotach. Kąty powinny trzymać się jak najbliżej 12 stopni.

Sprawdź kompresję jeszcze.

Edytowane przez pawelosinski83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.04.2019 o 09:09, pawelosinski83 napisał:

kanał 93

jeśli ucieka o podobną wartość z obydwu stron to ślizg środkowego łańcuhca, jeśli ucieka z jednej to za pewne ślizg lewej strony (najczęściej pada), jeśli obydwa, to będzie podobnie jak u Ciebie: jedna strona ucieka mniej, druga więcej. Ale jeśli ktoś kiedyś już robił rozrzą to mógł kiepsko go ustawić i też to jest przyczyną takich wartości. Różnica między nimiw sumie nie jest wielka (7 i 4), samo 4 jest spoko, ale 7 to już podejrzane, zwłaszcza jeśli są jakieś kłopoty z pracą silnika.

To o czym mówisz, że wartości zadane i odczytane są ok - to diagnoza wariatorów, jakby były uwalone to by tutaj pokrycia nie było. (kanały 91 i 92)

Pokaż jeszcze jak wygląda 91 i 92 na wolnych obrotach. Kąty powinny trzymać się jak najbliżej 12 stopni.

Sprawdź kompresję jeszcze.

Kanał 91-92-93 na wolnych

https://log.malonetuning.com/chart/254733#H8KLCADDlMOMw49cAgNtwo7DiQ7CgzAMRMO%2Fw4XDp8KJFMKWLsO%2FwoJyCMKNBcKRwoAgYxDDrcOXwpdFwqo4w7TDqMO3ZkbCrioSw67Dk8OCJnjDtRMrIUfDocOwD8OnO37CpcK%2Bwo4DwptGw5I8TgR7w4IuScO8w7B2woIaHljCvDLCnWZYWMOUaDLCq8Oxa8OcG2fCp8KNw6HCsm5RQGXDpsOdw7gQw4zDuxcmwolNwqvDh8OYwpbCvMKIw4rCokTCtsO9dcODHQ88HSg7Yn7DljTCjV08ZsKzw5LCuS%2FCvGPCr0%2FDpQAAAA%3D%3D

 

Kompresji jeszcze nie sprawdzałem, wymieniłem cewki na 4 i 5 cylindrze przed zrobieniem logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bank 2 idealnie, Bank 1 troszkę gorzej, ale w normie. Także wariatory są OK (w sensie - działają).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...