Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaba siła nawiewu


paweł8708

Rekomendowane odpowiedzi

na początek odkręć wentylator i jak mówisz, że masz kamerkę to zajrzyj tam,pierwszy jest skraplacz ,żeby się do niego fizycznie dostać ,trzeba dechę zwalać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, greg2505 napisał:

na początek odkręć wentylator i jak mówisz, że masz kamerkę to zajrzyj tam,pierwszy jest skraplacz ,żeby się do niego fizycznie dostać ,trzeba dechę zwalać

oki, jutro się tym zajmę, dzięki za pomoc ;) jutro dam znać jak to wygląda, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś zabrałem się za sprawdzanie przyczyny słabej siły nadmuchu, więc błędów nie znalazło, mam screeny z programu vag com, które zaraz wstawię,

Ustaliłem, że wszystkie silniczki jak i wentylator są z dystrybucji europejskiej 8e1

Wentylator kręci się w prawo, tzn zgodnie z ruchem wskazówek zegara 

Gdy wszystko jest poskładane tak jak ma być słychać buzowanie powietrza, i drgania wentylatora, gdy wyjąłem wentylator i go włączyłem pracuje cicho i prawidłowo, regulacja klimatronika też działa tak jak trzeba, gdy zwiększam ilość kresek na panelu wentylator przyśpiesza

Na obiegu otwartym i temp 18 stopni klapa spod schowka jest zamknięta, a ta spod filtra powietrza jest otwarta

Na obiegu zamkniętym i temp 18 stopni klapa spod schowka otwiera się, a ta spod filtra zamyka

Na włączonej klimie klapa spod schowka otwiera sie, a ta spod filtra zamyka

Nadmuch jest tak słaby, że przy włączeniu na szybę, kratki i nogi i przyłożenia kawałka papieru na kratce nawiewu na szybę nawet ten kawałek papieru się nie unosi, przy ustawieniu tylko na szybę ten kawałek papieru delikatnie się porusza, ale naprawdę delikatnie

W załączniku screeny z vaga

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, greg2505 napisał:

Zaglądałeś za wentylator 

Tak, troche slabo widac ale nic tam nie widac niepokojacego

2019-04-12_15-43-48-68.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

źle ci się kręci wentylator powinien chodzić przeciwnie do wskazówek zegara,czyli w lewo,w prawo kręci angol

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to już jakiś punkt zaczepienia ;) mam europejski wentylator, ale może coś w instalacji nie tak, i się kręci w odwrotną stronę

20190412_152649.jpg

20190412_155230.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz na foto widać, że łopatki powinny się kręcić w lewą stronę , a nie w prawą i tu masz rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, greg2505 napisał:

No widzisz na foto widać, że łopatki powinny się kręcić w lewą stronę , a nie w prawą i tu masz rozwiązanie

Czyli coś z instalacją, oki, a jak mam zmienić biegunowość? wystarczy zamienić masę z plusem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się robi jak są 2 kable, ale tu pewnie też tak będzie , najlepiej na luzie sprawdzić , 2 kable do aku i sprawdzić czy w drugą strone zakręci, chyba że ktoś kombinował coś z wentylatorem i przeszczepiał od angola

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknąłem na foto takiej kostki i wydaje mi się ,że  kable masz tak jak powinny być,chociaż słabo widać te z tyłu,ten drugi co podłączałeś był eu

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, greg2505 napisał:

zerknąłem na foto takiej kostki i wydaje mi się ,że  kable masz tak jak powinny być,chociaż słabo widać te z tyłu,ten drugi co podłączałeś był eu

Tak, ten drugi też był eu, i też się kręcił w prawo, tzn zgodnie z ruchem wskazówek zegara, okej, sprawdzę to później i napiszę czy coś pomogła zmiana biegunowości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie probowalem odwrotnie połączyć plus i minus w silniku dmuchawy, jednak wtedy silnik dmuchawy sie nie wlacza, moze jakos inaczej zmienic te kable? W zalaczniku zdjecie jak wyglada kostka

20190413_174937.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś sprawdziłem u znajomego, faktycznie, w wersji europejskiej wentylator kręci się w lewo (odwrotnie do wskazówek zegara), więc pojechałem po używany wentylator nagrzewnicy,  zamontowałem, i jest tak jak być powinno ;) Po prostu coś było nie tak z moim wentylatorem, miał łopatki, i oznaczenie europejskie, jednak kręcił się w odwrotnym kierunku.

Serdecznie dziękuję za pomoc, i za rady, temat do zamknięcia, pozdrawiam ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, greg2505 napisał:

Przeszczepiony musiałbyć z anglika, ale najważniejsze, że działa 

Tak, pewnie ktoś się z tym bawił, zmienił łopatki, i nalepkę z oznaczeniem, a ten drugi co sprawdzałem też musiał być od anglika, wtedy nie zwracałem na to uwagi, na szczęscie obeszło się bez zdejmowania kokpitu ;) dzięki raz jeszcze ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...