Djlogan Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) Witajcie. Mam mały problem z moja B6 1.8t. Zapaliła się kontrolka epc i po podpieciu diagnostyki wyskoczyły mi takie błędy: 16706 to wiem ze czujnik położenia wału i on jest już w drodze teraz pytanie czy 16395 może wyskakiwać przez uszkodzony czujnik g28? Pozdrawiam dodam ze auto nie traci na mocy, tylko co zauważyłem ze jeśli pali się epc to są podwyższone lekko obroty no i jak się zagrzeje to długo kręci zanim odpali. Rozrzad z pompa wody wymieniany niecałe 40k temu w ASO Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Djlogan
przem8 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 18 minut temu, Djlogan napisał: 16395 Ten błąd może też być przez żle ustawiony rozrząd. Jak się da to sprawdź tym tester grupę dla synchronizacji rozrządu, w vag/vcds jest to kanał 93 w engine.
Djlogan Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Ten tester aż tak zaawansowany nie jest, mogę zczytac i ewentualnie usunąć blad i tyle czyli istnieje zależność ze ten drugi blad wyskoczył za sprawa pierwszego ale wcale tak nie musi być tak?
Djlogan Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Dodam ze zanim pojawił się blad g28 to było czysto jeśli chodzi o jakiekolwiek błędy w silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się