czarny389 3 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Witam jestem posiadaczem od niedawna audi a4 b8 2.0 tdi 2010r. Po czym poznać że zaczęło się dopalanie pdf na postoju czy podczas jazdy jest to moje pierwsze auto z silnikiem diesla i pdf więc nie wiem na co zwrócić uwagę 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti_P 2 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Jak dpf zacznie się wypalać to poznasz po podwyższonych obrotach na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny389 3 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 A podczas jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davis693 1 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Chyba po wyższym spalaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plonek997 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 W mojej b7 na postoju obroty wzrastają do 1000 normalnie jest 850. Pojeździsz trochę sam nauczysz się stwierdzać kiedy się wypala. Tak jak koledzy wyżej pisali spalanie również wzrasta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba A4 3.0l Quattro 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Witam i podlacze sie pod temat, Jak narazie moj dpf nie daje sie we znaki ale chcialem sprawdzic soot mass i jak bardzo jest zawalony. Po podlaczeniu wszystkie wartosci przy dpf-ie pokazuja mi '0' Zastanawiam sie co to moze oznaczac? Wycienty dpf? Dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodii 1 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Cześć, również chciałbym poznać moment wypalania DPF w audi a4b8 by nie przerwać tego procesu. Możecie powiedzieć coś więcej? jak rozpoznać moment wypalania filtra cząstek stałych? Jeśli chodzi o to spalanie to przykładowo z 6l/100 wzrośnie do 10l/100? W volvo moment wypalania był dopiero po przekroczeniu 3000 obrotów czy w audi też muszę osiągnąć jakieś obroty? Opel z tego co mi wiadomo ma ikonkę z filtrem i ona oznacza moment wypalania, audi ma coś takiego? przykład ikonki niżej. Spoiler Prosił bym o jakieś informacje a jeszcze lepiej przykładowe filmiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fatal1ty 0 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Ja zapytam trochę z innej beczki , czy normalne jest to ze co ok 250-300km wypala mi się dpf? Dodam ze nie jeżdżę emerycko i regularnie pokonuje trasy z autostradowymi prędkościami. Ostatnio została wyczyszczona przepustnica wraz z egr”em, chłodnica egr była dosłownie zalepiona. Następnym niepokojącym obawem jest dość duże spalanie, w mieście nie mogę zejść poniżej 11L a na trasie przy mega emeryckiejjeździe ok. 140km/h na odcinku 250 km ledwo zszedłem do 7L co wydaje mi się dość dużym wynikiem czytając wasze posty o spalaniu w tym modelu z tym silnikiem (a4 b8 fl 2.0 tdi 143Km). Odnośnie dpf to jakiś czas temu podłączałem komputer aby sprawdzić stan zapełnienia i takie o to wyniki dostałem jak w załączniku . Z góry dziękuje za pomoc Edytowane 5 Czerwca 2019 przez Fatal1ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się