Skocz do zawartości

Seba A4 3.0l Quattro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Seba A4 3.0l Quattro

Informacje

  • Imię
    Seba
  • Miasto
    Londyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Seba A4 3.0l Quattro

0

Reputacja

  1. Witam, nadal aktywny ten post? Mam podobny problem gdzie engie check zapalil mi sie juz drugi raz po wymianie egr i regeneracji turba (Jakies 2 tys km). Po kasowaniu vagiem problem ustapil na kilka tygodni i wrocil jak odebral auto z myjni. Wszystko dziala dobrze tj. nie traci mocy, rowno chodzi, nie szarpie. Tylko kontrolka silnika i blad 004120 - Intake mainfold runner (blank2) P1018 - 001 - Lower limit not reached - intermittent Co to moze byc i jak sie tego najlepiej pozbyc? Moze chodzic o mechanizm z orginalnego postu? JAk skomplikowana jest wymiana ? Dzieki
  2. Witam, Jak narazie moj dpf nie daje sie we znaki ale chcialem sprawdzic status; soot mass i jak bardzo jest zawalony. Po podlaczeniu wszystkie wartosci przy dpf-ie pokazuja mi '0' Zastanawiam sie co to moze oznaczac? Wycienty dpf? Tez tylko znalazlem jeden sposob w vagu zeby go wypalic: przez 01 -engine, 11- coding ll, i 10016. Jest to normalne ze nie widze wypalania servisowego przy 'basic settings? (pacjent a4 b7 2006, 3.0l quattro) Dzieki i pozdrawiam
  3. Witam i podlacze sie pod temat, Jak narazie moj dpf nie daje sie we znaki ale chcialem sprawdzic soot mass i jak bardzo jest zawalony. Po podlaczeniu wszystkie wartosci przy dpf-ie pokazuja mi '0' Zastanawiam sie co to moze oznaczac? Wycienty dpf? Tez tylko znalazlem jeden sposob w vagu zeby go wypalic: przez 01 -engine, 11- coding ll, i 10016. Jest to normalne ze nie widze wypalania servisowego przy 'basic settings? (pacjent a4 b7 2006, 3.0l quattro) Dzieki i pozdrawiam
  4. Witam i podlacze sie pod temat, Jak narazie moj dpf nie daje sie we znaki ale chcialem sprawdzic soot mass i jak bardzo jest zawalony. Po podlaczeniu wszystkie wartosci przy dpf-ie pokazuja mi '0' Zastanawiam sie co to moze oznaczac? Wycienty dpf? Dzieki i pozdrawiam
  5. Sprawdilem bezpiecznik od klimy i czujnika cisnienia. Obydwa wporzadku.
  6. Bezpiecznik klimy? '1 Klimatyzacja 10A' No nie sprawdzilem. zaraz zagladne i dam znac. Dzieki
  7. Halo Audi, widze ze problem z czujnikiem jest opisywany i omawiany od 2013 i jakies info juz mam ale.... szybka pilka 1. Klima nabita i szczelna 2. econ caly czas swieci 3. Vag mowi 00819 high pressure sensor i 30-00 open to short to plus (Czyli wskazuje na wymiane czujnika) ? 4. cisnienie 33 bary 5. mechanik sprawdzil lusterkiem i powiedzial ze to sprezarka od klimy i trzeba zmieniac co jak wiemy jest dosc kosztowne... Pytania: 1. walnieta sprezarka nie wyjdzie na vagu? 2. czy opcja z wymiana sprezarki jest bardzo realna?? (oby nie) 3. mozna zmienic sam czujnik bez sciagania lampy / zderzaka w b7? Jakie inne testy proponujecie zanim bede musial kupic sprezare? Prosze o opinie i z gory dziekuje! Pzdr
  8. Zmienilem obydwie oslony przegubow i smigam. Dziekuje za opinie i pomoc Z fartem
  9. Dzieki za wasze opinie :) Mysle jednak o zmianie calej poloski. Warto jest zakladac nie orginalny przegub tylko zamiennik. Roznica w cenie jest duza (w uk £420 orginal / £120 zamiennik / £50 uzywka na ebay). Myslicie ze uzywka bedzie dobra? prawa i lewa sa takie same i pasuja na obie strony? Dzieki
  10. Witam, Poszła mi osłona przegubu w moim a4 b7 3.0l quattro. Przy próbie zmiany gumy nie potrafiliśmy zbic przgubu żeby założyć nowa osłonę. Slyszalem ze niektóre modele (może te z większym silnikiem ) są zaopatrzone w półoś ktorej się nie rozkłada, czy ma ktoś jakies doświadczenie z takim problemem? Pod koniec nałożyłem uniwersalna osłonę na oryginalna gumę ale po założeniu metalowej opaski puszczała kilka razy po przejechaniu kilku tys kilometrów. Teraz się zastanawiam czy rzeczywiście muszę zmienić cała pół ośke czy można zmienic sama gumę tylko mocniej zbijać przegub ? prosze o opinie. pzdr
  11. Czesc wszystkim, to moj pierwszy post tutaj i chciałem się poradzić szpecjalistow. A wiec, jestem w trakcie zakupu audi a4 3.0 quattro w dieslu. Miga kontrolka od świec ale nie ma żadnej utraty na mocy, czy nie płynnej zmiany biegów. Trochę czytałem przez ostatnie dni i opinie są różne, między innymi ze może być połączone w sensorem pedała hamulca. Dodaje ze rzeczywiście światła stopu szwankują i zapala się kontrolka od żarówki Wzialem dzisiaj auto na diagnostykę i takie błędy mi wyskoczyły jak na zdjęciu. Pytanie. Czy jest się czym martwić, jakie mogą być dalsze komplikacje? wystarczy wymiana świec i czujnika hamulca? Zastanawia mnie ze i świece i czujnik hamulca wyskoczył na błędach. bardzo proszę o opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...