Skocz do zawartości

paw306

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paw306

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Crewe

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia paw306

1

Reputacja

  1. Ok jutro podepne go i wstawię. Dziękuję
  2. Ok jutro ogarnę dane i wrzucę tutaj
  3. No na vagu pokazuje kiedy było ostatnie wypalanie DPF i to głównie na tej podstawie wiem kiedy wypala. Wiem że wypalanie zaczyna się na ciepłym silniku dlatego to mnie dziwi że u mnie na zimnym i dlatego wydaje mi się że przyczyna leży po innej stronie niż zapchany DPF.
  4. Witam wszystkich serdecznie. Przeszukalem chyba już wszystko na google i nadal nie mogę znaleźć przyczyny ciągłego wypalania filtra DPF w moim audi a4 b8 2.0tdi 2009. Nie dziwi mnie samo wypalanie bo to mogło by oznaczać że jest już filtr zapchany Ale dziwi mnie to że on wypala tylko na zimnym silniku A mianowicie po nocy rano odpalam A on po dwóch sekundach zaczyna wypalić filtr, żadna kontrolka się nie świeci tylko obroty wzrastają. Podłączyłem go pod vaga i zapchanie filtra pokazuje mi zaledwie 4 gramy. Proszę o pomoc bo ja już zwariowałem, co zrobić. Z góry dziękuję
  5. paw306

    Kod błędu P2103

    Dziękuję kolego znalazłem dziękuję za pomoc pewnie gdyby nie ty to bym szukał nowego programu. No cóż nic mi nie pozostaje jak tylko wymienić przepustnice, mam nadzieję że będzie to to.
  6. paw306

    Kod błędu P2103

    A jakie jest twoje zdanie na temat tego czujnika, chyba z nim wszystko ok skoro dopiero jak go odłącze to wtedy pokazuje błąd na czujniku? Właśnie to mnie martwi czy to rzeczywiście zbieg okoliczności czy jednak ten czujnik ma coś wspólnego z tym błędem Z góry Dziękuję za podpowiedź Sprawdził bym jeszcze temperaturę jaką pakazuje na tym czujniku to wtedy bym był pewny czy to jest to jak by pokazało ale w moim VCDS nie wiem dla czego ale zablokowana jest opcja bloki pomiarowe-8. Pewnie to jakaś wersja okrojona
  7. paw306

    Kod błędu P2103

    Witam serdecznie. Szukałem już chyba wszędzie i nadal nie jestem pewien. Zacznę od początku. Wymieniłem sprzęgło oczywiście jak to ja musiałem coś urwać, urwałem czujnik temperatury spalin za filtrem dpf udało mi się go zlutować złożyłem wszystko i niespodzianka, wyskakuje mi błąd P2103 czytałem że to klapa przepustnicy więc wyczyściłem wszystko egr itp. Niestety nadal nic ciągle wyskakuje błąd. Dzieje się to na biegu jałowym i jak jest zimny silnik zapala się przy tym kontrolka świec ale tylko na ułamek sekundy tak że ledwo można to dostrzec. Po rozgrzaniu silnika i usunieciu błędu juz się nie pojawia ale znowu jest to samo gdy auto ostygnie. Teraz nie wiem czy to jest wina tego czujnika czy może zbieg okoliczności i padła mi przepustnica. Dodam jeszcze, gdy odłącze ten czujniki to wtedy dokładnie pokazuje mi że coś jest nie tak z czujnikiem więc czujnik chyba działa prawidłowo. Proszę pomóżcie mi bo nie chcę wymieniać wszystkiego pokolei.
  8. Witam wszystkich forumowiczów. Od 10 lat jeżdżę tylko audi a4 najpierw była b6 1.9 tdi a teraz jest b8 2.0 tdi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...