MatUSh Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Witam, Vag com wywalił mi dziś następujące błędy na silniku - prośba o analizę ewentualne wskazówki przy usunięciu problemów. Mogę podpowiedzieć ze w aucie jest problem z odpaleniem z uwagi na świecący się kluczyk na zegarach (problem z immo) czasem z 5-10 razy muszę kluczyk cofać wsadzać spowrotem zeby kontrolka zgasła i mogę wtedy odpalić auto. 3 Znalezione: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-00 - - 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent Edytowane 11 Maja 2019 przez MatUSh
przem8 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 Pierwszy błąd nieważny, bo pojawia się przy odłączaniu aku. Drugi od immo więc pewnie najlepiej się go pozbyć u jakiegoś speca jak są takie problemy. Ostatni błąd to problem z mieszanką - wina może być w przepływce, pompie paliwa, nieszczelność itp. Jak możesz to zrób log statyczny i dynamiczny 2+7. Masz lpg? Jeśli tak to zapewne jest źle wyregulowane i to przez to...
MatUSh Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 2 godziny temu, przem8 napisał: Pierwszy błąd nieważny, bo pojawia się przy odłączaniu aku. Drugi od immo więc pewnie najlepiej się go pozbyć u jakiegoś speca jak są takie problemy. Ostatni błąd to problem z mieszanką - wina może być w przepływce, pompie paliwa, nieszczelność itp. Jak możesz to zrób log statyczny i dynamiczny 2+7. Masz lpg? Jeśli tak to zapewne jest źle wyregulowane i to przez to... Pierwszy błąd pojawia się nawet jak wykasuje Vagcomem i po ponownym podłączeniu błąd nadal jest . Bez odłączania Aku . Drugi błąd - nie chce nic usuwać chce naprawić immo jak fabryka dała . Na pytanie czy mam lpg - nie, auto nigdy nie widziało gazu i nie bedzie widzieć;)
przem8 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 Godzinę temu, MatUSh napisał: Pierwszy błąd pojawia się nawet jak wykasuje Vagcomem i po ponownym podłączeniu błąd nadal jest . Sprawdź aku, ładowanie.
MatUSh Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 1 godzinę temu, przem8 napisał: Sprawdź aku, ładowanie. Aku i lądowanie jest ok . 12.86 V Aku na spoczynku. Po odpaleniu 14.40 V wiec alternator tez ok .
MatUSh Opublikowano 14 Października 2019 Autor Opublikowano 14 Października 2019 Panowie co może być powodem poniższego błędu ???? 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent Na dniach wymienione kable wysokiego napięcia, świece - błąd po wykasowaniu na VAG-Comie - pojawił się znów. Czy to problem z przepływomierzem ? Jak go sprawdzić?
przem8 Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Log statyczny i dynamiczny 2+7. Jak jest gaz to może być przez jego złe ustawienie.
MatUSh Opublikowano 14 Października 2019 Autor Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) 20 minut temu, przem8 napisał: Log statyczny i dynamiczny 2+7. Jak jest gaz to może być przez jego złe ustawienie. Jak wykonać logi statyczne i dynamiczne ? gazu nie miał i nie ma ? Edytowane 14 Października 2019 przez MatUSh
przem8 Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 10 minut temu, MatUSh napisał: Jak wykonać logi statyczne i dynamiczne ? W dziale diagnostyka jest wszystko opisane jak dla przedszkolaka. Jak masz kabel i vcds to sobie poradzisz bez problemu.
MatUSh Opublikowano 14 Października 2019 Autor Opublikowano 14 Października 2019 12 minut temu, przem8 napisał: W dziale diagnostyka jest wszystko opisane jak dla przedszkolaka. Jak masz kabel i vcds to sobie poradzisz bez problemu. Szukałem w dziale diagnostyka niestety bez powodzenia . Mogę prosić o linka ?
przem8 Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Ciebie dotyczą te grupy co napisałem, a zasada wykonywania logów dla wszystkich silników jest taka sama.
MatUSh Opublikowano 14 Października 2019 Autor Opublikowano 14 Października 2019 14 minut temu, przem8 napisał: Ciebie dotyczą te grupy co napisałem, a zasada wykonywania logów dla wszystkich silników jest taka sama. Dzięki za linka . Co oznacza log 2+7 ???
przem8 Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 2 minuty temu, MatUSh napisał: Dzięki za linka . Co oznacza log 2+7 ??? W jakim sensie? Grupa 2 to przepływka, a 7 dotyczy sondy. W tym temacie o logach dotyczy Cię ta część z przepustnicą na linkę.
MatUSh Opublikowano 14 Października 2019 Autor Opublikowano 14 Października 2019 Ok postaram się to ogarnąć wstawię logi tutaj .
MatUSh Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 Temat do zamknięcia. Winowajcą poniższego błędu był pęknięty wężyk od podciśnienia. 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent Po wymianie wężyka na nowy błąd już się nie pokazuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się