Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B6 Hamownia


NorbolS4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Byłem wczoraj na hamowni i moja Eska wypluła 250 koni i mam pytanie czy szukać drugiego życia dla niej czy może jakieś podzespoły posprawdzać i wymienić ? Dodam , że na każdym cylindrze nie ma więcej jak 8 barów i nie wiem od czego zacząć by szukać przyczyny spadku tej mocy , od pierścieni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam S4 i nie trzyma serii. Nie sprawdzałem u siebie kompresji ale mogę Ci na start polecić sprawdzenie świec, cewek, filtrów.

Na jakim paliwie hamowałes?

edit:

Mi tuner po hamowaniu powiedział, że w tym silniku wpływ ma paliwo, zalecił mi też wymianę świec na ngk pfr7q ( świece z rs4 b5 ) i sprawdzenie cewek ( u mnie cofało zapłon jak sprawdzaliśmy logi). 

Utrata mocy może też być na skutek rozrządu - że trzeba robić..

Możesz też spróbować czyszczenia dolotu, zawsze to tańsza opcja niż remont a nie zaszkodzi...

 

Edytowane przez M0ZART
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, M0ZART napisał:

Też mam S4 i nie trzyma serii. Nie sprawdzałem u siebie kompresji ale mogę Ci na start polecić sprawdzenie świec, cewek, filtrów.

Na jakim paliwie hamowałes?

edit:

Mi tuner po hamowaniu powiedział, że w tym silniku wpływ ma paliwo, zalecił mi też wymianę świec na ngk pfr7q ( świece z rs4 b5 ) i sprawdzenie cewek ( u mnie cofało zapłon jak sprawdzaliśmy logi). 

Utrata mocy może też być na skutek rozrządu - że trzeba robić..

Możesz też spróbować czyszczenia dolotu, zawsze to tańsza opcja niż remont a nie zaszkodzi...

 

Na 98 , świece,cewki i flitry nie dawno robione były. Co do rozrządu to najprawdopodobniej będę musiał zrobić bo przy odpalaniu zaczyna słychać łańcuch. A czy kompresja może uciekać jeszcze z jakiegoś innego powodu niż pierścienie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, NorbolS4 napisał:

Na 98 , świece,cewki i flitry nie dawno robione były. Co do rozrządu to najprawdopodobniej będę musiał zrobić bo przy odpalaniu zaczyna słychać łańcuch. A czy kompresja może uciekać jeszcze z jakiegoś innego powodu niż pierścienie ?

Pierścienie, zawory z tego co kojarzę. Wiesz jaka powinna być prawidłowa kompresja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, M0ZART napisał:

Pierścienie, zawory z tego co kojarzę. Wiesz jaka powinna być prawidłowa kompresja?

11+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, NorbolS4 napisał:

11+ ?

Chyba coś koło tego, nie mogę się doszukać. 

Rozumiem, że na wszystkich 8 cylindrach pokazało 8 bar? 
 

edit:

Doczytałem jeszcze raz co wstawiłeś i widz, że dotyczy wszystkich.
 

EDIT2:

Kompresja silnika powinna być  miedzy 10 a 14 bara na cylinder przy czym maksymalna różnica między cylindrami to 3 bary a próg serwisowy to 9..

Sam robiłeś pomiar kompresji czy na warsztacie?

Edytowane przez M0ZART
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.05.2019 o 14:54, M0ZART napisał:

Chyba coś koło tego, nie mogę się doszukać. 

Rozumiem, że na wszystkich 8 cylindrach pokazało 8 bar? 
 

edit:

Doczytałem jeszcze raz co wstawiłeś i widz, że dotyczy wszystkich.
 

EDIT2:

Kompresja silnika powinna być  miedzy 10 a 14 bara na cylinder przy czym maksymalna różnica między cylindrami to 3 bary a próg serwisowy to 9..

Sam robiłeś pomiar kompresji czy na warsztacie?

Pomiary robione były na warszatach na pierwszym było od 5 do 6 barów na cylindrze a na drugim wyszło od 7 do 8 . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, NorbolS4 napisał:

Pomiary robione były na warszatach na pierwszym było od 5 do 6 barów na cylindrze a na drugim wyszło od 7 do 8 . 

Obawiam się w takim razie, że pozostaje remont..  Poszukaj jeszcze na forum jakiś tematów o słabej kompresji. Jak będę w domu to postaram się coś podrzucić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze zależy czy pomiar na zimnym czy na ciepłym silniku... 5-6 to tak czy inaczej śmietnik... przy takich wartościach to rękę włożysz między tłok a cylinder albo zawór a głowicę :decayed:

kompresja nowego to 13-14 barów na ciepłym, na zimnym może być trochę mniej.

9 bar na ciepłym przyjmuje się jako minimalną wartość, przy której można jeszcze jeździć, jeśli nie ma 9 to remont...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...