NorbolS4
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O NorbolS4
Informacje
-
Imię
Norbert
-
Miasto
Giżycko
Auto
-
Model
S4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
BBK
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia NorbolS4
0
Reputacja
-
Witam ! Szukam godnego warsztatu na W-M do remontu silnika 4.2 V8 BBK.
-
Pomiary robione były na warszatach na pierwszym było od 5 do 6 barów na cylindrze a na drugim wyszło od 7 do 8 .
-
Na 98 , świece,cewki i flitry nie dawno robione były. Co do rozrządu to najprawdopodobniej będę musiał zrobić bo przy odpalaniu zaczyna słychać łańcuch. A czy kompresja może uciekać jeszcze z jakiegoś innego powodu niż pierścienie ?
-
Witam ! Byłem wczoraj na hamowni i moja Eska wypluła 250 koni i mam pytanie czy szukać drugiego życia dla niej czy może jakieś podzespoły posprawdzać i wymienić ? Dodam , że na każdym cylindrze nie ma więcej jak 8 barów i nie wiem od czego zacząć by szukać przyczyny spadku tej mocy , od pierścieni ?
-
Dzięki wielkie
-
Witam ! Mam pytanie czy ktoś z posiadaczy esek wymieniał już termostat i może zdradzić jego położenie ?
-
Auto już sprawne , okazał się uszkodzony ezektor i przez to powietrze uciekało do biegu jałowego
-
Okazuje się , że to coś na przepustnicy powietrze z przepustnicy albo gdzieś obok ucieka do biegu jałowego i dlatego nie odpalała. Jak odbiorę to napiszę dokładniej przyczynę tego
-
No niestety mechanik dzwonił i mówił , że to nie Imo . Ogólnie to już brak pomysłów sprawdzane było : pompa paliwa, świece (wymienione na nowe), ciśnienie w cylindrach , cewki , wtryski . Komputer nadal pokazuje , że brak jakichkolwiek błędów w aucie . Może macie jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić zanim zabierzemy się za wyciąganie silnika
-
Gdzieś wyczytałem ze niby jest , byłem u drugiego mechanika to stwierdził po objawach ze 90% Imo a dokładniej blokada w sterowniku . Jutro zmieniam warsztat i jak naprawia to opisze dokładnie co robili
-
Imo odpada sprawdzałem kluczykiem serwisowym i dalej to samo
-
Drugiego nie mam , jedynie serwisowy . Podłączony komputer był i zero jakichkolwiek błędów @edit I co jakiś czas miałem tak jakby kluczyk się rozkodowywał
-
Witam Tak jak w temacie moja eska nie odpala , wieczorem było bez problemów ale z rana już nie mogłem odpalić. Wchodzi na 1tyś obrotów i od razu gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów , świece nowe , cewki są dobre , pompa pracuje jak należy tylko ciśnienie na wszystkich cylindrach nie przekracza 6 barów . Jest to automat bez gazu . Może macie jakieś pomysły co jej dolega Pozdrawiam
-
[ALL B6/B7] Odczepiona/zerwana linka maski - awaryjne otwieranie
NorbolS4 odpowiedział(a) na milo222 temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki wielkie jutro będę majstrował