Skocz do zawartości

NorbolS4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NorbolS4

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Giżycko

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia NorbolS4

0

Reputacja

  1. Witam ! Szukam godnego warsztatu na W-M do remontu silnika 4.2 V8 BBK.
  2. NorbolS4

    S4 B6 Hamownia

    Pomiary robione były na warszatach na pierwszym było od 5 do 6 barów na cylindrze a na drugim wyszło od 7 do 8 .
  3. NorbolS4

    S4 B6 Hamownia

    Na 98 , świece,cewki i flitry nie dawno robione były. Co do rozrządu to najprawdopodobniej będę musiał zrobić bo przy odpalaniu zaczyna słychać łańcuch. A czy kompresja może uciekać jeszcze z jakiegoś innego powodu niż pierścienie ?
  4. NorbolS4

    S4 B6 Hamownia

    Witam ! Byłem wczoraj na hamowni i moja Eska wypluła 250 koni i mam pytanie czy szukać drugiego życia dla niej czy może jakieś podzespoły posprawdzać i wymienić ? Dodam , że na każdym cylindrze nie ma więcej jak 8 barów i nie wiem od czego zacząć by szukać przyczyny spadku tej mocy , od pierścieni ?
  5. NorbolS4

    Termostat S4 B6

    Witam ! Mam pytanie czy ktoś z posiadaczy esek wymieniał już termostat i może zdradzić jego położenie ?
  6. Auto już sprawne , okazał się uszkodzony ezektor i przez to powietrze uciekało do biegu jałowego
  7. Okazuje się , że to coś na przepustnicy powietrze z przepustnicy albo gdzieś obok ucieka do biegu jałowego i dlatego nie odpalała. Jak odbiorę to napiszę dokładniej przyczynę tego
  8. No niestety mechanik dzwonił i mówił , że to nie Imo . Ogólnie to już brak pomysłów sprawdzane było : pompa paliwa, świece (wymienione na nowe), ciśnienie w cylindrach , cewki , wtryski . Komputer nadal pokazuje , że brak jakichkolwiek błędów w aucie . Może macie jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić zanim zabierzemy się za wyciąganie silnika
  9. Gdzieś wyczytałem ze niby jest , byłem u drugiego mechanika to stwierdził po objawach ze 90% Imo a dokładniej blokada w sterowniku . Jutro zmieniam warsztat i jak naprawia to opisze dokładnie co robili
  10. Imo odpada sprawdzałem kluczykiem serwisowym i dalej to samo
  11. Drugiego nie mam , jedynie serwisowy . Podłączony komputer był i zero jakichkolwiek błędów @edit I co jakiś czas miałem tak jakby kluczyk się rozkodowywał
  12. Witam Tak jak w temacie moja eska nie odpala , wieczorem było bez problemów ale z rana już nie mogłem odpalić. Wchodzi na 1tyś obrotów i od razu gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów , świece nowe , cewki są dobre , pompa pracuje jak należy tylko ciśnienie na wszystkich cylindrach nie przekracza 6 barów . Jest to automat bez gazu . Może macie jakieś pomysły co jej dolega Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...