Jump to content
IGNORED

Audi S4 B6 4.2 BBK - nie odpala


NorbolS4
 Share

Recommended Posts

Witam

Tak jak w temacie moja eska nie odpala , wieczorem było bez problemów ale z rana już nie mogłem odpalić. Wchodzi na 1tyś obrotów i od razu gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów , świece nowe , cewki są dobre , pompa pracuje jak należy tylko ciśnienie na wszystkich cylindrach nie przekracza 6 barów . Jest to automat bez gazu . Może macie jakieś pomysły co jej dolega 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Masz drugi kluczyk?? Bo wygląda na objawy z Imo. Podłacz kompa jeżeli posiadasz.

Link to comment
Share on other sites

Drugiego nie mam , jedynie serwisowy . Podłączony komputer był i zero jakichkolwiek błędów

 

@edit I co jakiś czas miałem tak jakby kluczyk się rozkodowywał

Edited by NorbolS4
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, xpep21 napisał:

Masz drugi kluczyk?? Bo wygląda na objawy z Imo. Podłacz kompa jeżeli posiadasz.

Imo odpada sprawdzałem kluczykiem serwisowym i dalej to samo

Link to comment
Share on other sites

A to kluczyk serwisowy ma immo? Przecież immo masz w głównym kluczyku. Nie zapala się nic na desce podczas odpalania? Ja kiedyś przez własną głupotę uszkodziłem immo w kluczyku i całe szczęście, że uszkodzony jeszcze zadziałał za którymś razem i udało mi się dojechać do speca co mi zrobił nowe immo.

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, Raamboo napisał:

A to kluczyk serwisowy ma immo? Przecież immo masz w głównym kluczyku. Nie zapala się nic na desce podczas odpalania? Ja kiedyś przez własną głupotę uszkodziłem immo w kluczyku i całe szczęście, że uszkodzony jeszcze zadziałał za którymś razem i udało mi się dojechać do speca co mi zrobił nowe immo.

Gdzieś wyczytałem ze niby jest , byłem u drugiego mechanika to stwierdził po objawach ze 90% Imo a dokładniej blokada w sterowniku . Jutro zmieniam warsztat i jak naprawia to opisze dokładnie co robili

Link to comment
Share on other sites

No niestety mechanik dzwonił i mówił , że to nie Imo . Ogólnie to już brak pomysłów sprawdzane było : pompa paliwa, świece (wymienione na nowe), ciśnienie w cylindrach , cewki , wtryski . Komputer nadal pokazuje , że brak jakichkolwiek błędów w aucie . Może macie jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić zanim zabierzemy się za wyciąganie silnika 

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem immo, jeśli odpala i gaśnie. Na jakiej podstawie stwierdził, że nie? Kluczyk serwisowy z tego co wiem nie posiada immo

Odłącz cewkę immo przy stacyjce i odpal - będzie za pewne tak samo. Może na wszelki wypadek wyłączyć immo całkowicie w sofcie?

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, pawelosinski83 napisał:

Moim zdaniem immo, jeśli odpala i gaśnie. Na jakiej podstawie stwierdził, że nie? Kluczyk serwisowy z tego co wiem nie posiada immo

Odłącz cewkę immo przy stacyjce i odpal - będzie za pewne tak samo. Może na wszelki wypadek wyłączyć immo całkowicie w sofcie?

Okazuje się , że to coś na przepustnicy powietrze z przepustnicy albo gdzieś obok ucieka do biegu jałowego i dlatego nie odpalała. Jak odbiorę to napiszę dokładniej przyczynę tego

Link to comment
Share on other sites

Auto już sprawne , okazał się uszkodzony ezektor i przez to powietrze uciekało do biegu jałowego 

Link to comment
Share on other sites

dobrze wiedzieć, że takie jaja mogą być przez lewe powietrze... najważniejsze, że pacjent żyje ? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...