NorbolS4 0 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Witam Tak jak w temacie moja eska nie odpala , wieczorem było bez problemów ale z rana już nie mogłem odpalić. Wchodzi na 1tyś obrotów i od razu gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów , świece nowe , cewki są dobre , pompa pracuje jak należy tylko ciśnienie na wszystkich cylindrach nie przekracza 6 barów . Jest to automat bez gazu . Może macie jakieś pomysły co jej dolega Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpep21 0 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Masz drugi kluczyk?? Bo wygląda na objawy z Imo. Podłacz kompa jeżeli posiadasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbolS4 0 Posted November 20, 2018 Author Share Posted November 20, 2018 (edited) Drugiego nie mam , jedynie serwisowy . Podłączony komputer był i zero jakichkolwiek błędów @edit I co jakiś czas miałem tak jakby kluczyk się rozkodowywał Edited November 20, 2018 by NorbolS4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbolS4 0 Posted November 20, 2018 Author Share Posted November 20, 2018 1 godzinę temu, xpep21 napisał: Masz drugi kluczyk?? Bo wygląda na objawy z Imo. Podłacz kompa jeżeli posiadasz. Imo odpada sprawdzałem kluczykiem serwisowym i dalej to samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raamboo 5 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 A to kluczyk serwisowy ma immo? Przecież immo masz w głównym kluczyku. Nie zapala się nic na desce podczas odpalania? Ja kiedyś przez własną głupotę uszkodziłem immo w kluczyku i całe szczęście, że uszkodzony jeszcze zadziałał za którymś razem i udało mi się dojechać do speca co mi zrobił nowe immo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbolS4 0 Posted November 20, 2018 Author Share Posted November 20, 2018 27 minut temu, Raamboo napisał: A to kluczyk serwisowy ma immo? Przecież immo masz w głównym kluczyku. Nie zapala się nic na desce podczas odpalania? Ja kiedyś przez własną głupotę uszkodziłem immo w kluczyku i całe szczęście, że uszkodzony jeszcze zadziałał za którymś razem i udało mi się dojechać do speca co mi zrobił nowe immo. Gdzieś wyczytałem ze niby jest , byłem u drugiego mechanika to stwierdził po objawach ze 90% Imo a dokładniej blokada w sterowniku . Jutro zmieniam warsztat i jak naprawia to opisze dokładnie co robili Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbolS4 0 Posted November 21, 2018 Author Share Posted November 21, 2018 No niestety mechanik dzwonił i mówił , że to nie Imo . Ogólnie to już brak pomysłów sprawdzane było : pompa paliwa, świece (wymienione na nowe), ciśnienie w cylindrach , cewki , wtryski . Komputer nadal pokazuje , że brak jakichkolwiek błędów w aucie . Może macie jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić zanim zabierzemy się za wyciąganie silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelosinski83 33 Posted November 22, 2018 Share Posted November 22, 2018 Moim zdaniem immo, jeśli odpala i gaśnie. Na jakiej podstawie stwierdził, że nie? Kluczyk serwisowy z tego co wiem nie posiada immo Odłącz cewkę immo przy stacyjce i odpal - będzie za pewne tak samo. Może na wszelki wypadek wyłączyć immo całkowicie w sofcie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbolS4 0 Posted November 22, 2018 Author Share Posted November 22, 2018 1 godzinę temu, pawelosinski83 napisał: Moim zdaniem immo, jeśli odpala i gaśnie. Na jakiej podstawie stwierdził, że nie? Kluczyk serwisowy z tego co wiem nie posiada immo Odłącz cewkę immo przy stacyjce i odpal - będzie za pewne tak samo. Może na wszelki wypadek wyłączyć immo całkowicie w sofcie? Okazuje się , że to coś na przepustnicy powietrze z przepustnicy albo gdzieś obok ucieka do biegu jałowego i dlatego nie odpalała. Jak odbiorę to napiszę dokładniej przyczynę tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbolS4 0 Posted November 22, 2018 Author Share Posted November 22, 2018 Auto już sprawne , okazał się uszkodzony ezektor i przez to powietrze uciekało do biegu jałowego Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelosinski83 33 Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 dobrze wiedzieć, że takie jaja mogą być przez lewe powietrze... najważniejsze, że pacjent żyje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now