Raamboo

Pasjonat
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O Raamboo

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Świecie

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    412 wyświetleń profilu
    1. Raamboo

      Trepek proszę Cię... nie ranty do b6. To ni chu chu nie pasuje. Takie jest moje zdanie i mam nadzieję, że Ciebie też do niego przekonam. To nie bmw. Ta epoko już się dawno skończyła. Już chyba lepsze oklepane s-line albo avusy.
    2. Raamboo

      Wejdź na spokojnie do pokoju. Odmierz 2 metry od ściany. Pochyl się i szybko popędź do przodu uderzając głową o ścianę. Jak ochłoniesz po tym dzwonie wtedy wróć na forum i napisz czy nadal masz plan na takie "body".
    3. Raamboo

      A to kluczyk serwisowy ma immo? Przecież immo masz w głównym kluczyku. Nie zapala się nic na desce podczas odpalania? Ja kiedyś przez własną głupotę uszkodziłem immo w kluczyku i całe szczęście, że uszkodzony jeszcze zadziałał za którymś razem i udało mi się dojechać do speca co mi zrobił nowe immo.
    4. Raamboo

      O poznaję furkę. Chyba z kujawsko pomorskiego-kupowałeś kiedyś sory za koment
    5. Raamboo

      To jest normalne napięcia akumulatora. Zacytuję: " Prawidłowe napięcie powinno wynosić od 13,8 V (na włączonych światłach mijania) do 14,4 V (przy braku poboru prądu). Po pełnym naładowaniu akumulatora, napięcie dość szybko spada do wartości około 13 V a następnie już powoli maleje do około 12,5 V. Jeśli zatem masz wartość poniżej 12,5 V oznacza to, że Twój akumulator jest w jakimś stopniu rozładowany. Minimalne napięcie jakie możesz zarejestrować i odczytać na multimetrze jest wartości 10,8 V. Niestety taki pomiar oznacza tylko jedno. Głębokie rozładowanie akumulatora. "
    6. Raamboo

      Świecie koło Tesco? Widuję ją gdzieś na Mariankach. Osobiście nie lubię czegoś takiego
    7. Raamboo

      Dokładnie jak napisał kolega. Strzelanie na skręconych kołach.
    8. Raamboo

      Bodajże przy 5st C to się pokazuje. Zrób foto ale to raczej ostrzeżenie o niskiej temperaturze i że może być ślisko.
    9. Raamboo

      Czujnik nr 4 na foto
    10. Raamboo

      O ile się nie mylę to jest z tyłu silnika koło pompy vacuum. Szukaj czujnik temperatury G62. P.S. Czemu go szukasz?
    11. Raamboo

      Nie był bezsensowny, bo udzieliłem Ci konkretnej odpowiedzi. Po prostu zadajesz proste pytania na które odpowiedzi wystarczyło trochę przeszukać forum albo podpytać mechanika, który też na pewno by Ci udzielił odpowiedzi. Zluzuj majty, bo teraz się napiąłeś Przy okazji sprawdź stan rolek czy nie są już wyrobione, bo też lubią "chrobotać".
    12. Raamboo

      Pasek i napinacz wymienisz bez rozbierania przodu. Niech mechanik zajrzy i będzie widział w jakim stanie jest napinacz. Się spinasz jak byś miał pół miliona wydać.
    13. Raamboo

      Zerknij na przeguby wewnętrzne. Też dają takie objawy szczególnie przy dodawaniu gazu zaczynają się wibracje gałki przód tył oraz auta, a przy puszczaniu są zminimalizowane.
    14. Raamboo

      Taaa i do tego przypal ją na patelni, żeby był intensywniejszy zapach. Nie każdemu się podoba zapach kawy. Poza tym dodał, że chce odzyskać pierwotny zapach, a nie zamaskować stary zapachem kawy. Nie myślałeś o ozonowaniu auta? Koszt 100-150zł... musisz popytać u siebie w okolicy, bo ceny są różne.
    15. Raamboo

      Chłopie aż mnie oczy bolą... toć napisz to jakoś porządnie, bo zeza można dostać od czytania tego. A co najważniejsze opisz co sprawdziłeś czego nie sprawdziłeś. Jakieś błędy po podłączeniu do vaga? Czynnik jest? Napiszę Ci, że mnie boli w plecach... rozumiesz coś z tego albo umiesz zdiagnozować co mi jest?