reku1011 Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) Witam, Proszę o analizę logów. W ostatnim czasie wymieniany był zawór DV oraz świece na NGK PFR6Q . Logi wykonuje po raz pierwszy więc proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuje za pomoc. http://vaglogi.pl/log-002_033_vZkz96.html http://vaglogi.pl/log-003_020_8G86X9Z.html http://vaglogi.pl/log-115_118_UlQTDgT.html Edytowane 24 Maja 2019 przez reku1011
przem8 Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 Turbo mogłoby trochę szybciej wstawać, a poza tym to ok.
reku1011 Opublikowano 25 Maja 2019 Autor Opublikowano 25 Maja 2019 A czym może być spowodowane, że turbo trochę późno wstaje? Mieć to na uwadze?
przem8 Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 Zużycie sprężarki, niedostatecznie naciągnięta sztanga, przypchany kat (raczej odpada, bo spalanie stukowe znikome). Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75.
reku1011 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 Log 118 z wypiętą wtyczką. http://vaglogi.pl/log-118_GzOGvek.html
przem8 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Trzeba trochę podciągnąć sztangę. Powinno być około 0,3 więc Ci trochę brakuje.
reku1011 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 Dzięki przem8 za pomoc. Postaram się tym zająć w najbliższym czasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się