Jump to content
0
papadziordzio

[B7] 1BA + H&R

Recommended Posts

Witajcie,

Prośba o informację jak wygląda dobór sprężyn H&R do sedana B7.

Czy można zastosować taki sam myk jak przy Eibach PRO-KIT czyli  bez zmiany amortyzatora założyć H&R? Wiem, że podział jest tak na prawdę tylko na sedana i avanta i na tym moja wiedza się kończy. 

Pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak założysz sprężyny obniżające do OEM amortyzatorów to amor Ci szybko padnie (tak jak u mnie to było). Do sprężyn obniżających musisz zastosować amortyzatory o obniżonym skoku. 

Mam nadzieję, że o taką informację Ci chodziło?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy Eibach PRO KIT nie ma tego problemu i bez najmniejszego zająknięcia wspólpracują z 1BA.

Pytanie jak to wygląda przy H&R.

Napisz proszę jaką miałeś konfigurację (kod zawiechy+ jakie sprężyny) i po ilu kilometrach padły.

Amortyzatory mam w bardzo dobrym stanie dlatego nie chcę ich wymieniać i stąd pytanie.

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jak dobrać sprężyny H&R dla 2.0 TDI sedan B7.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, papadziordzio napisał:

Przy Eibach PRO KIT nie ma tego problemu i bez najmniejszego zająknięcia wspólpracują z 1BA.

Pytanie jak to wygląda przy H&R.

Napisz proszę jaką miałeś konfigurację (kod zawiechy+ jakie sprężyny) i po ilu kilometrach padły.

Amortyzatory mam w bardzo dobrym stanie dlatego nie chcę ich wymieniać i stąd pytanie.

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jak dobrać sprężyny H&R dla 2.0 TDI sedan B7.

Chciałem po prostu obniżyć samochód i na grupie FB jeden gostek sprzedawał akurat sprężyny Eibach Pro Kit nowe. Przeczytałem, że sprężyny dobiera się pod zakres mas na przód i tył, dlatego po długich poszukiwaniach wziąłem od tego gościa kody ze sprężyn Eibach i na jakiejś stronie znalazłem zakres mas w PDF w kg. Okazało się, że pasowały do mojego samochodu, więc kupiłem (zgodnie z numerami pasowały też w konfiguratorze na stronie Eibach).

Amortyzatory wymieniłem z przodu na MONROE (wcześniej miałem założone Sachs prawdopodobnie jeszcze z produkcji, bądź zmieniane w ASO -samochód do mojej sprzedaży był serwisowany na bieżąco). Na tył nadal miałem Sachs. Na tych MONROE-przód przejechałem 50k/km i w tym momencie założyłem sprężyny, a przy okazji padły amorki na tył więc wszędzie miałem już MONROE. Przód i tył padł po 10k/km (na stacji kontroli miały poniżej 50% i auto w ogóle nie trzymało się drogi).

Obecnie zdjąłem wszystko i założyłem gwint, na którym przejechałem sezon i jest nawet spoko :) Sprężyny mam na sprzedaż.

PS. zawieszenie 1BA komfort oczywiście zapomniałem dopisać

Edited by kuba.tkn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może pomóc w temacie jak dobrać sprężyny H&R?

Jak rozpoznać, które będą pasować z poniższych linków - czym się kierować?

https://inter-rally.pl/product-pol-30267-Sprezyny-obnizajace-H-R-Audi-A4-B7-Lim-Sedan.html

https://inter-rally.pl/product-pol-30275-Sprezyny-obnizajace-H-R-Audi-A4-B7-Lim-Sedan.html

https://inter-rally.pl/product-pol-30273-Sprezyny-obnizajace-H-R-Audi-A4-B7-Lim-Sedan.html

Edited by papadziordzio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...