Darek_G Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Jak w temacie. Jeśli ktoś będzie się wypowiadał, to proszę w miarę możliwości o napisanie na podstawie których wartości jest dana diagnoza - wszyscy się dzięki temu czegoś nauczymy Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011 Statczyne: 001 003 004 007 013 000 BS 003 BS 004 BS 011 BS Z góry dziękuję :>
przemik Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Auto po czipsie... paliwa dolane wiadrem... powietrza łyzeczką... i to wyglada tak jakby ktos sztangą krecił albo regulacją polozenia kierownic. Jest minimalny problem z regulacja cisnienia doladowania ... lekko przycinajace sie lopatki VTG. Co do reszty: zapłon - OK termostat - OK dynamiczny kąt wtrysku - OK EGR - OK dawki korekcyjne - w normie Tyle ode mnie
Darek_G Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 Ostatnio kilka razy miałem notlauf, stąd logi. Błąd w komputerze 519 (czujnik g71). czipsa nie mam, więc może coś z pompą skoro tak leje?? albo wtryski do wymiany?? poradźcie coś... Mam jeszcze jedno pytanie - zauważyłem ostatnio dziwne buczenie słyszalne w kabinie - nie jest to żaden z wiatraków klimy, bo słychać to po wyłączeniu nawiewu. Wczoraj jak robiłem logi statyczne okazało się, że buczeć przestaje kiedy wchodziłem vagiem w pomiar w grupie 011 Basic settings. Kiedy przechodzę do innej grupy, lub wyłączam pomiar buczenie wraca. Poza tym czasem po zgaszeniu silnika przez chwile słychać szum. Co to może być??? Co dzieje się z silnikiem bądź innym osprzętem po uruchomieniu 011BS?? Może odpowiedź na to pytanie pozwoli mi zlokalizować źródło buczenia.[br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 12:06_________________________________________________No ludzie, nikt nie zechce pomóc??
przemik Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Jak robisz 011 BS - ECU wymusza poprzez zawór N75 dwa skrajne polozenia kierownic... zmieniają sie cisnienia w ukladzie wiec ta zmiana moze byc slyszalna jako szum.
spanky Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Ostatnio kilka razy miałem notlauf, stąd logi. Błąd w komputerze 519 (czujnik g71). czipsa nie mam, więc może coś z pompą skoro tak leje?? albo wtryski do wymiany?? poradźcie coś... auto jest po sofcie i to takim nieudanym ... takze zanim zaczniesz cos robic wgraj serie ... co do bledu to bald MAP sensnora ... sprawdz przewod od rury dolotowej do ECU .
Darek_G Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 auto jest po sofcie i to takim nieudanym ... to pewne? da się to sprawdzić VAGiem?? a może to przepływka?? jak wygląda wgranie oryginału? dużo z tym roboty??
spanky Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 auto jest po sofcie i to takim nieudanym ... to pewne? da się to sprawdzić VAGiem?? a może to przepływka?? jak wygląda wgranie oryginału? dużo z tym roboty?? pewne .. wlasnie to sprawdziles robiac logi [w nich widac ze bylo pozmieniane ] co do powrotu do serii ... podjechac do cziptjunera niech wypnie dwie kosci i wsadzi dwie z ori softem ... 30 minut roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się