Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Recommended Posts

Posted

Jak w temacie. Jeśli ktoś będzie się wypowiadał, to proszę w miarę możliwości o napisanie na podstawie których wartości jest dana diagnoza - wszyscy się dzięki temu czegoś nauczymy :hi:

Dynamiczne:

000

dyn000.th.png

001

dyn001.th.png

003

dyn003l.th.png

004

dyn004.th.png

008

dyn008.th.png

010

dyn010.th.png

011

dyn011.th.png

Statczyne:

001

stat001.th.png

003

stat003.th.png

004

stat004.th.png

007

stat007.th.png

013

stat013.th.png

000 BS

stat000bs.th.png

003 BS

stat003bs.th.png

004 BS

stat004bs.th.png

011 BS

stat011bs.th.png

Z góry dziękuję :>

Posted

Auto po czipsie... paliwa dolane wiadrem... powietrza łyzeczką... i to wyglada tak jakby ktos sztangą krecił albo regulacją polozenia kierownic. Jest minimalny problem z regulacja cisnienia doladowania ... lekko przycinajace sie lopatki VTG.

Co do reszty:

zapłon - OK

termostat - OK

dynamiczny kąt wtrysku - OK

EGR - OK

dawki korekcyjne - w normie

Tyle ode mnie :)

Posted

Ostatnio kilka razy miałem notlauf, stąd logi. Błąd w komputerze 519 (czujnik g71). czipsa nie mam, więc może coś z pompą skoro tak leje?? albo wtryski do wymiany?? poradźcie coś...

Mam jeszcze jedno pytanie - zauważyłem ostatnio dziwne buczenie słyszalne w kabinie - nie jest to żaden z wiatraków klimy, bo słychać to po wyłączeniu nawiewu. Wczoraj jak robiłem logi statyczne okazało się, że buczeć przestaje kiedy wchodziłem vagiem w pomiar w grupie 011 Basic settings. Kiedy przechodzę do innej grupy, lub wyłączam pomiar buczenie wraca. Poza tym czasem po zgaszeniu silnika przez chwile słychać szum. Co to może być???

Co dzieje się z silnikiem bądź innym osprzętem po uruchomieniu 011BS?? Może odpowiedź na to pytanie pozwoli mi zlokalizować źródło buczenia.[br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 12:06_________________________________________________No ludzie, nikt nie zechce pomóc??

Posted

Jak robisz 011 BS - ECU wymusza poprzez zawór N75 dwa skrajne polozenia kierownic... zmieniają sie cisnienia w ukladzie wiec ta zmiana moze byc slyszalna jako szum.

Posted

Ostatnio kilka razy miałem notlauf, stąd logi. Błąd w komputerze 519 (czujnik g71). czipsa nie mam, więc może coś z pompą skoro tak leje?? albo wtryski do wymiany?? poradźcie coś...

auto jest po sofcie i to takim nieudanym ... :wink4:

takze zanim zaczniesz cos robic wgraj serie ... co do bledu to bald MAP sensnora ...

sprawdz przewod od rury dolotowej do ECU .

Posted

auto jest po sofcie i to takim nieudanym ... :wink4:

to pewne? da się to sprawdzić VAGiem?? a może to przepływka??

jak wygląda wgranie oryginału? dużo z tym roboty??

Posted

auto jest po sofcie i to takim nieudanym ... :wink4:

to pewne? da się to sprawdzić VAGiem?? a może to przepływka??

jak wygląda wgranie oryginału? dużo z tym roboty??

pewne .. wlasnie to sprawdziles robiac logi [w nich widac ze bylo pozmieniane :wink4:]

co do powrotu do serii ... podjechac do cziptjunera niech wypnie dwie kosci i wsadzi dwie z ori softem ... 30 minut roboty.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...