Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 2.0 tdi bre] problem z podciśnieniem


spalinskia

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatam walczę z swoją niunia i ręce mi już odpadają . Turbo po regeneracji , zawór n75 wymieniony, dpf wywalony , egr zaślepiony a turbo nadal sie rozłącza i włącza, podczas jazdy kiedy mu sie podoba ... dodam ze jest uszkodzony czujnik ciśnienia oleju ale to chyba nie ma znaczenia

Edytowane przez spalinskia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Jeżeli chcesz sam zdiagnozować podcisnienie to musisz mieć vacumetr. Bez tego ani rusz. Wtedy diagnoza od pompy vacum po wyjście na Turbinę. Daj znać czy posiadasz takie ustrojstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam takiego urządzenia . Dodam że po zgaszeniu auta słychac uciekające powietrze okolicach serwa

Edytowane przez spalinskia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.06.2019 o 02:18, spalinskia napisał:

Nie posiadam takiego urządzenia . Dodam że po zgaszeniu auta słychac uciekające powietrze okolicach serwa

To tak trudno wziąć kawałek wężyka jeden koniec trzymać przy uchu , a drugim końcem szukać miejsca w którym ssie powietrze do układu podciśnienia ? :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...