4_ring_circus Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 Witam wszystkich, Przepraszam za brak polskiej czcionki ale mieszkam za granica i pisze to z pracy. A wiec, mam 2009 Audi A4 z silnikiem CAEB po kompletnym remoncie. Tloki JE, kute korbowody, sruby ARP, wszystkie elementy rozrzadu wymienione na oryginalne. Pierwsza moja jazda autem byla dopeiro po remoncie, ale od samego poczatku w okolicach 3200-3600 obrotow wystepuje przerywanie. Wymienilem swiece juz 3 razy, cewki, kolektor dolotowy, MAF, wtryskiwacze, pompe paliwa, filtr paliwa, czujnik stuku. Nie ma lampki MIL, juz sam nie wiem czego szukac dalej. Dolaczam post z forum Audizine gdzie znajduje sie wiecej informacji lecz w jezyku angielskim: 2009 A4, 2.0T slight hesitation WWW.AUDIZINE.COM Hi guys and gals, I bought the car with a failed timing chain tensioner and oil consumption issue. I fully rebuilt the engine JE pistons, IE rods, ARP hardware, new timing components. Since getting it going I put new... Prosze o pomoc bo juz pomalu mam dosc tego auta!!! Dzieki, Michal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się