adamq Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Witam! VAGowałem dzisiaj B6 kolegi. Oto logi: LOGI STATYCZNE '000 '001 '003 '004 '007 '013 '018 LOGI STATYCZNE / BS '000 '003 '011 LOGI DYNAMICZNE '000 '001 '003 '004 '008 '010 '011 '011 (drugi log 011 - na wszelki wypadek) Silnik nie jest żwawy, często go muli. Termostat do wymiany (widać to w logach). Dodatkowo wyskoczył błąd: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-130.LBL Nr seryjny: 038 906 019 CG Komponent: 1,9l R4 EDC 0000SG 1366 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 63351 WAUZZZ8EXXXXXXXX Znaleziono 1 błąd: 17571 - Czujnik temperatury paliwa (G81): przerwa/zwarcie z plusem P1163 - 35-10 - - - Sporadyczny Kody gotowości: 0 0 X X X Proszę o analizę logów. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, pozdrawiam.
lukaszr Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Termostat do wymiany pewnie, poza tym wygląda, że wszystko jest w porządku, poza dziwnym skokiem ciśnienia przy około 3800 obr - nagły skok o 200 mbar w górę i spadek. Ile auto ma przebiegu i czy kolega jeździ jak niedzielny kierowca czy ciśnie auto ?
adamq Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 Dzisiaj licznik wskazywał 184150km (chociaż na 100% nigdy nic nie wiadomo). Jeżeli chodzi o styl jazdy, to kierowca lubi sportową jazdę i raczej ciśnie ostro.
PAWEL69 Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Witam Jeżeli chodzi o styl jazdy, to kierowca lubi sportową jazdę i raczej ciśnie ostro. Chyba jednak nie.... kierownice VTG przycinają się....drugi log 011 wygląda lepiej. zróbcie jeszcze ze cztery razy a pewnie będzie jeszcze lepiej [pojeżdzić dynamiczniej pracując prawą stopą] Pozdrawiam serdecznie PS. zróbcie 023 stat.
spanky Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 sprawdz czujnik temp paliwa .. jak widac w 007 nie za bardzo daje sobie rde ... reszta juz zostala napisana ...
adamq Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 sprawdz czujnik temp paliwa .. jak widac w 007 nie za bardzo daje sobie rde ... reszta juz zostala napisana ... Sterownik odnotował błąd tego właśnie czujnika (fragment autoscanu w pierwszym poście). Po skasowaniu błędu i po ponownym uruchomieniu silnika błąd się powtarza. Witam Jeżeli chodzi o styl jazdy' date=' to kierowca lubi sportową jazdę i raczej ciśnie ostro. [/quote'] Chyba jednak nie.... kierownice VTG przycinają się....drugi log 011 wygląda lepiej. zróbcie jeszcze ze cztery razy a pewnie będzie jeszcze lepiej [pojeżdzić dynamiczniej pracując prawą stopą] Pozdrawiam serdecznie PS. zróbcie 023 stat. Czyli nie trzeba wymieniać turbiny, tylko ją przeczyścić i rozruszać kierownice?
PAWEL69 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Sterownik odnotował błąd tego właśnie czujnika (fragment autoscanu w pierwszym poście). Po skasowaniu błędu i po ponownym uruchomieniu silnika błąd się powtarza. znakiem tego jest do wymiany.... ale najpierw sprawdż kabelki http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html;msg493247#msg493247 Czyli nie trzeba wymieniać turbiny, tylko ją przeczyścić i rozruszać kierownice? najpierw spróbować rozruszać....potem ewentualne czyszczenie wymiana to ostateczność.... Pozdrawiam Paweł ps. zróbcie 023 stat. to tak z ciekawości,a jeżeli nie sprawi to problemu to może i dynamiczne.....
spanky Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Czyli nie trzeba wymieniać turbiny, tylko ją przeczyścić i rozruszać kierownice? ja bym zostawil ja w spokoju .. tylko jezdzil ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się