adamq Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Witam! VAGowałem dzisiaj B6 kolegi. Oto logi: LOGI STATYCZNE '000 '001 '003 '004 '007 '013 '018 LOGI STATYCZNE / BS '000 '003 '011 LOGI DYNAMICZNE '000 '001 '003 '004 '008 '010 '011 '011 (drugi log 011 - na wszelki wypadek) Silnik nie jest żwawy, często go muli. Termostat do wymiany (widać to w logach). Dodatkowo wyskoczył błąd: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-130.LBL Nr seryjny: 038 906 019 CG Komponent: 1,9l R4 EDC 0000SG 1366 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 63351 WAUZZZ8EXXXXXXXX Znaleziono 1 błąd: 17571 - Czujnik temperatury paliwa (G81): przerwa/zwarcie z plusem P1163 - 35-10 - - - Sporadyczny Kody gotowości: 0 0 X X X Proszę o analizę logów. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, pozdrawiam.
lukaszr Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Termostat do wymiany pewnie, poza tym wygląda, że wszystko jest w porządku, poza dziwnym skokiem ciśnienia przy około 3800 obr - nagły skok o 200 mbar w górę i spadek. Ile auto ma przebiegu i czy kolega jeździ jak niedzielny kierowca czy ciśnie auto ?
adamq Posted March 14, 2009 Author Posted March 14, 2009 Dzisiaj licznik wskazywał 184150km (chociaż na 100% nigdy nic nie wiadomo). Jeżeli chodzi o styl jazdy, to kierowca lubi sportową jazdę i raczej ciśnie ostro.
PAWEL69 Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Witam Jeżeli chodzi o styl jazdy, to kierowca lubi sportową jazdę i raczej ciśnie ostro. Chyba jednak nie.... kierownice VTG przycinają się....drugi log 011 wygląda lepiej. zróbcie jeszcze ze cztery razy a pewnie będzie jeszcze lepiej [pojeżdzić dynamiczniej pracując prawą stopą] Pozdrawiam serdecznie PS. zróbcie 023 stat.
spanky Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 sprawdz czujnik temp paliwa .. jak widac w 007 nie za bardzo daje sobie rde ... reszta juz zostala napisana ...
adamq Posted March 14, 2009 Author Posted March 14, 2009 sprawdz czujnik temp paliwa .. jak widac w 007 nie za bardzo daje sobie rde ... reszta juz zostala napisana ... Sterownik odnotował błąd tego właśnie czujnika (fragment autoscanu w pierwszym poście). Po skasowaniu błędu i po ponownym uruchomieniu silnika błąd się powtarza. Witam Jeżeli chodzi o styl jazdy' date=' to kierowca lubi sportową jazdę i raczej ciśnie ostro. [/quote'] Chyba jednak nie.... kierownice VTG przycinają się....drugi log 011 wygląda lepiej. zróbcie jeszcze ze cztery razy a pewnie będzie jeszcze lepiej [pojeżdzić dynamiczniej pracując prawą stopą] Pozdrawiam serdecznie PS. zróbcie 023 stat. Czyli nie trzeba wymieniać turbiny, tylko ją przeczyścić i rozruszać kierownice?
PAWEL69 Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Sterownik odnotował błąd tego właśnie czujnika (fragment autoscanu w pierwszym poście). Po skasowaniu błędu i po ponownym uruchomieniu silnika błąd się powtarza. znakiem tego jest do wymiany.... ale najpierw sprawdż kabelki http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html;msg493247#msg493247 Czyli nie trzeba wymieniać turbiny, tylko ją przeczyścić i rozruszać kierownice? najpierw spróbować rozruszać....potem ewentualne czyszczenie wymiana to ostateczność.... Pozdrawiam Paweł ps. zróbcie 023 stat. to tak z ciekawości,a jeżeli nie sprawi to problemu to może i dynamiczne.....
spanky Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Czyli nie trzeba wymieniać turbiny, tylko ją przeczyścić i rozruszać kierownice? ja bym zostawil ja w spokoju .. tylko jezdzil ....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now