Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Prośba o ocenę logów - czyżby turbina ?


Recommended Posts

Posted

Witam!

VAGowałem dzisiaj B6 kolegi. Oto logi:

LOGI STATYCZNE

'000

000statnorm.th.jpg

'001

001statnorm.th.jpg

'003

003statnorm.th.jpg

'004

004statnorm.th.jpg

'007

007statnorm.th.jpg

'013

013statnorm.th.jpg

'018

018statnorm.th.jpg

LOGI STATYCZNE / BS

'000

000statbs.th.jpg

'003

003statbs.th.jpg

'011

011statbs.th.jpg

LOGI DYNAMICZNE

'000

000dyn.th.jpg

'001

001dyn.th.jpg

'003

003dyn.th.jpg

'004

004dyn.th.jpg

'008

008dyn.th.jpg

'010

010dyn.th.jpg

'011

011dyn.th.jpg

'011 (drugi log 011 - na wszelki wypadek)

011dyn2.th.jpg

Silnik nie jest żwawy, często go muli. Termostat do wymiany (widać to w logach). Dodatkowo wyskoczył błąd:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-130.LBL

Nr seryjny: 038 906 019 CG

Komponent: 1,9l R4 EDC 0000SG 1366

Kodowanie: 00002

Kod serwisu: WSC 63351

WAUZZZ8EXXXXXXXX

Znaleziono 1 błąd:

17571 - Czujnik temperatury paliwa (G81): przerwa/zwarcie z plusem

P1163 - 35-10 - - - Sporadyczny

Kody gotowości: 0 0 X X X

Proszę o analizę logów. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, pozdrawiam.

Posted

Termostat do wymiany pewnie, poza tym wygląda, że wszystko jest w porządku, poza dziwnym skokiem ciśnienia przy około 3800 obr - nagły skok o 200 mbar w górę i spadek.

Ile auto ma przebiegu i czy kolega jeździ jak niedzielny kierowca czy ciśnie auto ?

Posted

Dzisiaj licznik wskazywał 184150km (chociaż na 100% nigdy nic nie wiadomo). Jeżeli chodzi o styl jazdy, to kierowca lubi sportową jazdę i raczej ciśnie ostro.

Posted

Witam

Jeżeli chodzi o styl jazdy, to kierowca lubi sportową jazdę i raczej ciśnie ostro.

Chyba jednak nie.... :wink4:

kierownice VTG przycinają się....drugi log 011 wygląda lepiej.

zróbcie jeszcze ze cztery razy a pewnie będzie jeszcze lepiej :naughty:[pojeżdzić dynamiczniej pracując prawą stopą]

Pozdrawiam serdecznie

PS. zróbcie 023 stat.

Posted

sprawdz czujnik temp paliwa .. jak widac w 007 nie za bardzo daje sobie rde ...

reszta juz zostala napisana ...

Posted

sprawdz czujnik temp paliwa .. jak widac w 007 nie za bardzo daje sobie rde ...

reszta juz zostala napisana ...

Sterownik odnotował błąd tego właśnie czujnika (fragment autoscanu w pierwszym poście). Po skasowaniu błędu i po ponownym uruchomieniu silnika błąd się powtarza.

Witam

Jeżeli chodzi o styl jazdy' date=' to kierowca lubi sportową jazdę i raczej ciśnie ostro.

[/quote']

Chyba jednak nie.... :wink4:

kierownice VTG przycinają się....drugi log 011 wygląda lepiej.

zróbcie jeszcze ze cztery razy a pewnie będzie jeszcze lepiej :naughty:[pojeżdzić dynamiczniej pracując prawą stopą]

Pozdrawiam serdecznie

PS. zróbcie 023 stat.

Czyli nie trzeba wymieniać turbiny, tylko ją przeczyścić i rozruszać kierownice?

Posted

Sterownik odnotował błąd tego właśnie czujnika (fragment autoscanu w pierwszym poście). Po skasowaniu błędu i po ponownym uruchomieniu silnika błąd się powtarza.

znakiem tego jest do wymiany.... ale najpierw sprawdż kabelki :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html;msg493247#msg493247

Czyli nie trzeba wymieniać turbiny, tylko ją przeczyścić i rozruszać kierownice?

najpierw spróbować rozruszać....potem ewentualne czyszczenie :naughty:

wymiana to ostateczność....

Pozdrawiam Paweł

ps. zróbcie 023 stat. to tak z ciekawości,a jeżeli nie sprawi to problemu to może i dynamiczne.....

Posted

Czyli nie trzeba wymieniać turbiny, tylko ją przeczyścić i rozruszać kierownice?

ja bym zostawil ja w spokoju .. tylko jezdzil .... :wink4:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...