rafal12331 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Witam , pacjent a4 b7 2.0 170 km brd Po wycięciu dpf , nowe wtryski , regeneracja pompy oleju , na zimnym kopci na biało dojdzie do ok 80C i problem znika co to może być 20190802_154957.mp4
Bambr97 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Poczytaj tutaj. Może coś znajdziesz
rafal12331 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Tam jest wszystko ale na ciepłym a ja mam 80 stopni i auto chodzi jak marzenie a na zimnym kopci po 2 km 0 kopcenia i małego falowania wtryski nowe i turbo git
Adam87 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Też tak mam, choć zregenerowalem turbo. I niewiem co to może być?
moniuh Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 odepnij wtyczkę od egr, zobacz czy będzie tak dalej kopcił. Miałem identyczne po wycięciu cegły, ale przygoda z ukruszoną świecą żarową i remont "dołu" silnika rozwiązały problem ?
rafal12331 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2019 23 godziny temu, moniuh napisał: odepnij wtyczkę od egr, zobacz czy będzie tak dalej kopcił. Miałem identyczne po wycięciu cegły, ale przygoda z ukruszoną świecą żarową i remont "dołu" silnika rozwiązały problem ? Dołu czyli co dokladniej , jaki to taki cię koszt wyszedł
moniuh Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 w moim przypadku to było w sumie coś więcej niż sam "dół", nowa tuleja jednego cylindra, honowanie pozostałych , nowe pierścienie, planowanie głowicy z regeneracja podziobanego miejsca nad cylindrem, wszystkie uszczelnienia. w sumie silnik rozebrany na atomy i ponownie złożony- znajomy mechanik nie wziął za dużo i całość "tylko" 7k PLN, chciałem żeby na ori częściach składał bo auto zostanie na dłużej w rodzinie.. a wracając do tematu, sprawdź ten EGR. u mnie zaczynał dymić po ok minucie na wolnych obrotach, a jak odpiąłem wtyczkę nie dymił w ogóle, chyba że mocna butowanie zanim turbina się rozpędzi
rafal12331 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, moniuh napisał: a wracając do tematu, sprawdź ten EGR. u mnie zaczynał dymić po ok minucie na wolnych obrotach, a jak odpiąłem wtyczkę nie dymił w ogóle, chyba że mocna butowanie zanim turbina się rozpędzi Czyli egr padl ? Zanim wtryski byly do roboty i pompa nie kopcil tak i wraz by padl egr ? Edytowane 6 Sierpnia 2019 przez rafal12331 Pomylka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się