Randor Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 (edytowane) Witajcie. Wiskoza była podobno wymieniana na jakiś zamiennik rok temu przy okazji wymiany rozrządu (poprzedni właściciel, świeci się i nie ma nalotu więc raczej tak było). Mam następujące objawy. Wentylator na zgaszonym silniku kręci się z lekkim oporem (sporo ciężej niż w drugim aucie ze starą wiskozą). Po odpaleniu nawet na zimnym silniku tak zapina wisko, że nie mogę zatrzymać wentylatora nawet drewnianym kołkiem (lecą wióry:)). Z tego co wiem dopóki silnik się nie zagrzeje wentylator powinno dać się zatrzymać ręką bez problemów. Zamawiać nowe? Słyszałem, że zamienniki są często uwalone od nowości. Ma na to wpływ nawet nieodpowiednie przechowywanie wiskozy. Jeśli już kupię następną to raczej padnie na Behr/Hella ale to ponad 300zł więc chcę się upewnić. Jest też druga opcja czyli rezygnacja z wisko i przejście na elektryczny wentyl. Jak sądzicie co z tym fantem zrobić? Edytowane 15 Sierpnia 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się