radziuxd Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Najpierw stukanie było słyszalne przy mocnym skręcaniu w lewo na nierównościach, teraz już obojętne czy jadę prosto czy skręcam - stuka. Mechanik jakieś 3 miechy temu mówił, że wahacz górny tylny do wymiany z prawej strony + łączniki staba, więc dziś podjechałem na SKP, żeby dowiedzieć się czy coś jeszcze nie doszło do tego przez 3 miechy. Ku mojemu zdziwieniu diagnosta stwierdził, że wszystko jest miodzio, nie ma luzów, nic mu nie puka. Sprawdzał na platformach obie strony, na trzepakach amortyzatory wyszły jak nowe. Prawda jest taka, że nawet nie wziął brechy, żeby sprawdzić luzy. Stwierdził, że jeśli coś może pukać z prawej to poduszka silnika, ale teraz siedzę czytam fora, że poduszka puka np. w czasie ruszania, przy konkretnej prędkości albo pod górę. U mnie żaden z tych objawów nie występuje. Jednym słowem zgłupiałem. Teraz nie wiem czy mechanik mnie naciągał czy diagnosta nie ogarnia tego za co bierze pieniądze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się