GRADIENT Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Silnik avj `150km Wymieniona pompa paliwa i filtr na ori Wymieniony wężyk nieszczelny bo syczał przy ezektorze , prawdopodobnie ezektor też do wymiany bo jest z toprana zamówiłem już ori. Auto ma załozony gaz ale nie jest uruchomiony dopóki benzyna nie będzie jeździć ok. Myślę albo nieszczelność bo coś na moje oko dziwnie turbina ładuje albo przepływka. Zerknijcie i rzućcie jakimś pomysłem. Oczywiście po jakimś czasie check uboga mieszanka. Korekty long do +14 Załączam logi. LOG-01-115-118-1232.csv LOG-01-020-002-033.csv
przem8 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) Jak nie ma nieszczelności to przepływka do wymiany. Logi wrzucamy np. na vaglogi.pl Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez przem8
GRADIENT Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) Poprawiłem. Grupy: 115 118 Grupy: 002, 020, 033: 020 02 Jeśli chodzi o przepływomierz to to 06A906473A czy 06A906461L ? Czy ktoś stosował Huco Delphi czy tylko Bosch? Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez GRADIENT
przem8 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Czekaj z tą przepływką, bo wcześniej coś na telefonie źle odczytałem ? Pozbądź się nieszczelności i powtórz 2+33. Zaglądałeś do świec, bo duże stukowe?
GRADIENT Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) Przepływkę wyczyściłem ale wygląda że pójdzie chyba do wymiany. Sporo grzybów na niej urosło i nie da się doczyścić izopropanolem. Wymieniłem na nowe świece PFR6Q bo były z wyglądu też nowe bosche FR7KPP33 ale 2 były luźno dokręcone. Zobaczymy co pokaże spalanie stukowe. I najważniejsza rzecz zapiąłem dzisiaj kompresor i syczy z okolicy środka silnika od strony grodzi. Łapy obtargałem szukając wężyka syczącego i nie znalazłem. Płyn ludwik nie pomógł. Zanosi się na rozebranie chyba tego bo może jest od spodu dziura. Na dzisiaj mam korekty +8 Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez GRADIENT
GRADIENT Opublikowano 4 Września 2019 Autor Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) Trochę zmian. Wyeliminowałem nieszczelności kompresorem. Był nieszczelny ezektor topran który miał 2 miesiące. Teraz jest ori. Nieszczelności więcej nie słychać. Podmieniłem przepływomierz ale to chyba nie to. I teraz korekty krótkie są od -5 do +5 a długa + 8.5 Czego jeszcze szukać już nie mam pomysłu. Edytowane 5 Września 2019 przez GRADIENT
przem8 Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) Podrzuć nowe logi 2+33 i 3+20 Edytowane 4 Września 2019 przez przem8
GRADIENT Opublikowano 5 Września 2019 Autor Opublikowano 5 Września 2019 (edytowane) 2 i 33 3 i 20 Wydaje się że ta przepływka jest gorsza od mojej. Zamówiłem nową. I stukowe jest na 3 i 4 cylindrze. Cewki 3 i 4 do wymiany? albo korekty na to wpływają? Dobrze kombinuje? Edytowane 5 Września 2019 przez GRADIENT
przem8 Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Co to za przeplywka? Głupoty pokazuje. O wiele za duży przepływ i przez to korekty na bogato. Załóż swoją starą i powtórz log. Może sprawa z ezektorem rozwiązała problem.
przem8 Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Te korekty masz po jeździe na lpg czy samej benzynie? Bo to różnica.
GRADIENT Opublikowano 5 Września 2019 Autor Opublikowano 5 Września 2019 Jutro pójdzie nowa przepływka Boscha. Jeszcze mi Gregor poradził żeby oblukać zawór Evap. A jak nie to zostaje chyba tylko sonda.
GRADIENT Opublikowano 11 Września 2019 Autor Opublikowano 11 Września 2019 Problem się rozwiązał. Mój przepływomierz pomimo iż w logach 1 wychodził ok to nie był ok. Drugi przepływomierz z 2 logów jeszcze gorszy. Nowy przepływomierz bosch 0986280217 załatwił sprawę. Korekty L na -0,8. Jeszcze mam misfajery na wolnych obrotach bo zauważyłem że ni z gruchy ni z pietruchy jak stoi to obrotomierz potrafi dygnąć na 1000 obrotów. Jedzie w zasadzie bez problemu i bez checka. Powoli trzeba będzie zainwestować w cewki szczególnie że jest założony podtlenek i właśnie będzie odpalany. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się