dropsec Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Witam, Słyszę dziwny szum pulsacyjny podczas jazdy z prędkością powiedzmy większą niż 60-70 km/h. Przy 110-130 jest to już bardzo mocno słyszalne. Mam wrażenie że wręcz narywa całym autem tak jakby opór powietrza tylko pulsacyjny. Podejrzewam że może być to wina tego że w prawym kole mam chyba do wymiany tarcze - może jest krzywa, albo klocek zapiekł się, bo przy hamowaniu ściąga mnie na lewą stronę, a tarcza prawego koła jest lekko pordzewiała - czyli tak jakby klocek w ogóle o nią nie tarł... Faktem jest że nie słyszałem tego zanim lekko uskodziłem alum felge w tym samym kole na dziurze w asfalcie... (17" - 45/225) - ale już naprawiona. Podczas gdy miałem zamienne koło (gdy felga była w naprawie - szum ten był nie do zniesienia przy jeździe 100 km/h - ale kierownica nie drgała. Co o tym sądzicie, czy to możliwe że szum ten pochodzi właśnie od tarczy albo klocka ? Istotne jest że na kierownicy nie czuje drgań, czyli to nie felga ani opona (chyba )
iwadrian Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Najpierw doprowadź do porządku hamulce (prawa strona która jest zapieczona) a potem szukaj dalej
dropsec Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 no i okazało się że prawa tylnia opona jest wyboczona... do wymiany :/ a przy okazji mam do wymiany: - prawy łącznik stabilizatora - w lewym przednim kole - tylni wahacz Czy jakieś wskazówki przy kupnie tych części co do marki i jakości ?[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 10:06_________________________________________________Co powiecie na firmę LEMFORDER
Daimos Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Lemforder jak najbardziej polecany, ja u siebie wymieniłem wahacze na TRW i również polecam, oczywiście pod warunkiem, że wszystko z dobrego źródła :gwizdanie:
dropsec Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 ok , ale nie musze chyba wymieniać wszystkich czyli kompletu ? Bo widzę że na forum tutaj sporo osób wymienia cały komplet.
Daimos Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 To zależy od stanu Twoich wahaczy. Jeżeli jest więcej niż jeden do wymiany to wymieniłbym od razu komplet i miał przynajmniej spokój na jakiś czas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się