Skocz do zawartości

dropsec

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dropsec

Osiągnięcia dropsec

0

Reputacja

  1. Ok z podłączeniem (wtyczkami) już wszystko wiem, tylko teraz mam do kupienia w dobrej cenie 8D0 zamiast 8L0 - czym ona się różni ? tzn. z pewnością wieloma funkcjami, tylko czy będzie ona możliwa do podłączenia, bo z tego co widzę to wtyki wyglądają tak samo, rurki są również 2.
  2. Hmm to czyzby pan serwisant probowal mnie zrobic ... ? Mój typ pompki to 8L0862257E - powiedzial bym kupil obojetnie z jakim indexem literowym, gdyz i tak nie mam alarmu fabrycznego tylko osobny. Wlasnie jak odjechalem od serwisu, to bylo tylko takie delikatne "pyk" przy klikaniu na zamkniecie centralnego w drzwiach. A przyjechalem do niego ponownie ze zla pompka 4AO862257J, podobno cos probowal przelozyc (wirnik chyba) ale mu sie nie udalo. I teraz pompka inaczej pracuje, takie 5 sekundowe delikatne bardzo "pffff" Podeślij ten schemacik wtyczki prosze.
  3. Witam, Przez około 2 lata pompka po zamknieciu lub otwarciu drzwi z pilota chodzila przez okolo 10-15 sekund oraz w przednich drzwiach "cypelek" od zamykania nie poruszal sie, ale drzwi sie zamykaly. Postanowilem pojechac z tym do elektromechanika ze wzgledu na brak czasu. Elektromechanik przy odbiorze ladnie otwarl drzwi i powiedzial ze naprawione, ze cos spadlo w przednich drzwiach (chyba ten metalowy precik co wysuwa ten cypelek) zalozyl go. Po czym podjezdzam pod dom, probuje zamknac a tu nic, pompka ani drgnie. Jade wiec z powrotem do niego, on stwierdza ze pompka juz chodzila na trybie awaryjnym i spalila sie. Musze kupic nowa, on wymieni. Czy to nie dziwne ? przed caly czas dzialala, nagle zepsula sie przy wyjezdzie od elektromechanika. Jak sprawdzic czy to napewno silinczek sie spalil czy moze jednak inny powod ? Acha gdybym mial kupic to jaki model do AFN 5b, 1.9 tdi, rok 1997, avant. ? (otwierane z pilota)
  4. Ok, chodzi Wam o pełną diagnostykę VAG , czy tylko odczyt błędów? Jeśli błędów to nie ma, tzn. są ale związane z tempomatem 01367. Prosiłbym o pomoc, co sprawdzić (*jeśli chodzi o VAG).
  5. Ok, więc wąż jest ciepły i miękki. Wody destylowanej w pojemniku nie ubyło jak narazie (przejechałem około 80 km narazie). Dywanik nie jest mokry. Z rury nie dymi na biało. Objawy które są nadal to chrobotanie (bulgotanie) + samochód gaśnie po 0,5 sek, ale nie ma na to reguły, czasem 5 razy pod rząd, czasem za pierwszym razem zapali normalnie i jak teraz zaobserwowałem nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły. Czy teraz coś rozjaśniłem ?
  6. Czy chodzi o te węże które idą od pojemnika na płyn chłodzący ?
  7. Dzięki, w takim razie tylko pytanie zalać samą wodą destylowaną czy też odrazu płynem np. g12+ ? Faktycznie ten osad jest pomarańczowy. Jeśli zaleję wodą, a okaże się że nie ucieka, to aby dolać płynu będę musiał upuścić tą wodą destylowaną (czy to zrobie sam-czy do mechanika?) Jutro sprawdzę te przewody.
  8. Rzeczywiście to chrobotanie brzmi jak bulgotanie, tylko co oznacza "powietrze w nagrzewnicy" co z tym zrobić ? co do reszty sprawdzę to dokładnie (niestety za kilka dni bo wyjechałem) i odezwę się z wynikami.[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2011, 23:31_________________________________________________Właśnie sprawdziłem stan płynu chłodzącego i ... okazało się że jest PUSTY ! Nie wiem jak długo tak jeźdzę, ale na ściankach tego pojemnika na płyn od wewnętrznej strony są takie jakby ze starej farby pozostałości która odchodzi od ścianki pojemnika, na dole też leży trochę tej "starej farby". Czy tylko uzupełnić płyn czy podjąć inne kroki ? I co z tym powietrzem w nagrzewnicy ?
  9. Witam, Od pewnego czasu słyszę dziwne chrobotanie, które słychać tylko w środku (wewnątrz samochodu) gdzieś z za deski rozdzielczej (może spod maski). Nie słychać tego od zewnątrz po podniesieniu maski (ponieważ praca silnika jest głośniejsza niż ten chrobot). Dodatkowo przy gaszeniu auta to chrobotanie słychać mocniej tak przez 1 sekunde po zgaszeniu. Ostatnio także miał problemy z zapaleniem - tzn. na rozgrzanym silniku zapalam a on gaśnie, dopiero jak silnik lekko ostygnie (około 10 minut) to zapala normalnie. Ten chrobot dochodzi tak jakby zza radia lub z tych okolic. Czy ktoś jest w stanie mi coś wskazać ?
  10. Witam, Jak w temacie szukam kogoś kto zawiezie nas na ślub w dniu 18 wrzesień - najlepiej kolor czarny lub ciemny no i minimum rok 2007 Pozdrawiam. [mod]Poprawną formą jest 18 września. Wrzesień mamy tylko raz w roku, a nie 18 razy [/mod]
  11. Ja również miałem 3 piknięcia w ostatnią zimę pod koniec, potem lato było spokój, a teraz znowu od 2 tygodni mi 3 razy pikał - aż dziś padł akumulator. wymieniłem na nowy Bosch Silver s4 i po problemie - już nie pika
  12. A co myslicie o czyms takim: (Continental) 205/60 R16 ?[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 11:36_________________________________________________oczywiscie na stali
  13. Jakie kupić zimowe opony (chodzi mi o parametry nie firmę) + felgi do mojego a4 avant który jest obniżony o -40 mm ? - czy kupić felgi aluminiowe na zime czy lepiej stalowe ? - czy włożyc na zime standardowe sprezyny i podwyzszyc go tak jak byl czy moze zostawic? Obecnie mam letnie: 215 , 45 , 17" Co proponujecie więc na zime ? (tak by nie tarły, oraz by nie obnizyly mi bardziej autka)
  14. Szczerze niewiem czy miałem kata, ale wydaje mi sie ze swiszczy tak w prawej stronie silnika patrzac na niego z gory. Jak sprawdzic czy katalizator jest wyciety ?
  15. ok sprawdzę i dam znać (ps. da się to sprawdzić za pomocą VAG ? jeśli tak to podepnę)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...