Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujący prąd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, panowie jak sprawdzam miernikiem prąd na akumulatorze to mam takie falowanie jak na filmiku. 

Alternator jest po kompletnej regeneracji i dalej jest taki sam efekt , czy ktoś ma pomysł jak uregulować ładowanie?

Na regeneracji wymienili uzbrojenie , łożyska n54, regulator napięcia.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź miernikiem + na alternatorze i minus na aku i zobacz czy tez bedzie tak skakać. W moim przypadku był uszkodzony przewód + z alternatora do akumulatora.

Edytowane przez Lomax211
Opublikowano
  W dniu 28.09.2019 o 19:59, Lomax211 napisał(a):

Sprawdź miernikiem + na alternatorze i minus na aku i zobacz czy tez bedzie tak skakać. W moim przypadku był uszkodzony przewód + z alternatora do akumulatora.

Rozwiń  

Sprawdzałem to mi pokazało jakieś 0.14 i stało w miejscu.

Opublikowano
  W dniu 28.09.2019 o 20:11, k232 napisał(a):

Sprawdzałem to mi pokazało jakieś 0.14 i stało w miejscu.

Rozwiń  

Jak przypuszczam masę brałeś z akumulatora jak i np. z obudowy silnika? A w samochodzie zapala Ci się kontrolka akumulatora? Może ten miernik uszkodzony?  Alternator był sprawdzany na stole?

Opublikowano
  W dniu 28.09.2019 o 20:19, Lomax211 napisał(a):

Jak przypuszczam masę brałeś z akumulatora jak i np. z obudowy silnika? A w samochodzie zapala Ci się kontrolka akumulatora? Może ten miernik uszkodzony?  Alternator był sprawdzany na stole?

Rozwiń  

Żadna kontrolka się nie świeci. 

No już sam nie wiem, patrzyłem w innym aucie i miernik dobrze pokazywał.

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 28.09.2019 o 20:33, k232 napisał(a):

Żadna kontrolka się nie świeci. 

No już sam nie wiem, patrzyłem w innym aucie i miernik dobrze pokazywał.

Rozwiń  

A próbowałeś podmienić akumulator?

 

  W dniu 28.09.2019 o 20:11, k232 napisał(a):

Sprawdzałem to mi pokazało jakieś 0.14 i stało w miejscu.

Rozwiń  

I tu coś jest nie tak. A spróbuj plus z alternatora i minus z obudowy alternatora jeśli dalej ci pokaże 0.14 to coś z nim nie tak.

Edytowane przez Lomax211
Opublikowano (edytowane)

Akumulator zmieniłem i dalej tak samo.

Na moim Aku i na podmienionym jest tak: jak daje + na obudowę alternatora i - na akumulator to pokazuje 0.15 a jak dam - na obudowę a + na aku to faluje tak samo jak na filmiku. 

Tak mi przyszło jeszcze do głowy, że może ten mój akumulator jest za mały i po prostu nie daje rady ? Ja mam 44 ah i 440 a

Edytowane przez k232
Opublikowano
  W dniu 29.09.2019 o 14:07, k232 napisał(a):

Akumulator zmieniłem i dalej tak samo.

Na moim Aku i na podmienionym jest tak: jak daje + na obudowę alternatora i - na akumulator to pokazuje 0.15 a jak dam - na obudowę a + na aku to faluje tak samo jak na filmiku. 

Tak mi przyszło jeszcze do głowy, że może ten mój akumulator jest za mały i po prostu nie daje rady ? Ja mam 44 ah i 440 a

Rozwiń  

Mi chodzi żebyś sprawdził miernikiem dotykając + na alternatorze (śrubę) i minus obudowę alternatora.

Opublikowano

To sprawdzę jeszcze ale odpowiedz mi czy ten akumulator nie jest przypadkiem za mały ?

Opublikowano
  W dniu 29.09.2019 o 15:19, k232 napisał(a):

To sprawdzę jeszcze ale odpowiedz mi czy ten akumulator nie jest przypadkiem za mały ?

Rozwiń  

Nie. Z takim parametrami wyjeżdżały z fabryki.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Spróbuję dołożyć dodatkową masę do silnika, stare auto i może już po prostu nie wyrabia. 

Opublikowano
  W dniu 30.09.2019 o 18:21, k232 napisał(a):

Spróbuję dołożyć dodatkową masę do silnika, stare auto i może już po prostu nie wyrabia. 

Rozwiń  

Kabel masy obok  aku nie skorodował czasem?  sprawdź też ten krótki kabel łączący masy silnika i budy, u mnie się poluzował i akurat przestał odpalać z czasem w ogóle a głowiłem się czy kostka stacyjki czy rozrusznik padł a tu taki  błahy powód..

Opublikowano

Za pewne to będzie jakaś pierdoła skoro regeneracja alternatora nic nie dała to coś z kablami na bank , na tą chwilę dziękuję za każde podpowiedzi, jak rozwiążę problem to na pewno powiem co było nie tak ?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Okazał się mój miernik zepsuty ale na innym aucie wskazywał dobrze..

Pojechałem do tych co regenerowali mi alternator i na włączonym silniku z radiem bez żadnego dodatkowego obciążenia pokazywało 13.95 więc co może być nie tak ? Skoro bez obciążenia tak pokazuje to z obciążeniem musi spadać pewnie do 12v.. dołożyłem dodatkową masę , wyczyściłem fabryczne masy i żadnej poprawy..

Opublikowano
  W dniu 27.10.2019 o 12:59, k232 napisał(a):

Okazał się mój miernik zepsuty ale na innym aucie wskazywał dobrze..

Pojechałem do tych co regenerowali mi alternator i na włączonym silniku z radiem bez żadnego dodatkowego obciążenia pokazywało 13.95 więc co może być nie tak ? Skoro bez obciążenia tak pokazuje to z obciążeniem musi spadać pewnie do 12v.. dołożyłem dodatkową masę , wyczyściłem fabryczne masy i żadnej poprawy..

Rozwiń  

U mnie też pokazuje 13.9V a przy obciążeniu spadnie do 13.7-13.6V. A włącz wszystkie światła w samochodzie, podgrzewanie szyb, radio głośniej i zobacz ile ci pokaże.  

Opublikowano
  W dniu 27.10.2019 o 13:07, Lomax211 napisał(a):

U mnie też pokazuje 13.9V a przy obciążeniu spadnie do 13.7-13.6V. A włącz wszystkie światła w samochodzie, podgrzewanie szyb, radio głośniej i zobacz ile ci pokaże.  

Rozwiń  

Sprawdzę i dam znać. Coś mnie te prądy w ciula robią tylko gdzie.. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...