Jump to content

MM1311

Pasjonat
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4

About MM1311

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Wrocław/Kraków

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    ADR
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

633 profile views
  1. Zobacz pod osłoną rozrządu. U mnie jakiś oring cieknął i paskiem chlapało do góry
  2. gruszka podciśnienia sprawna?
  3. https://a4-klub.pl/topic/307807-a4-b5-18-adr-lpg-jaki-olej/
  4. Ze swojej strony powiem, do końca jeździć na takim jaki zalecił producent, lepiej żeby olej szybciej docierał gdzie trzeba a ewentualne nieszczelności usuwać a nie bawić się w dolewki.
  5. W moim przypadku pompa oleju powoli nie wyrabiała i przy niższych obrotach było słychać po rozgrzaniu łańcuch napinacza a jak był przyduszony np przy zjeżdzaniu na wysokim biegu to kontrolka się zaświecała. Po wymianie git
  6. Ori była prawdopodobnie 058133471 ( wg etki) dwie podmianki nie przyniosły poprawy i kupiłem Hitachi 037906461B teraz pomiar jest na niej. Adaptacja robiona Po rozgrzaniu: Statyczny wygląda tak: statyczny log statyczny log 2 dynamiczny jeszcze muszę raz zrobić bo robiłem na raty. dynamiczny log Czy ten nr przepływki może powodować jakieś odchyłki ( start 1800 obrotów/m na starcie, większe spalanie) mimo iż równo pracuje, nie ma błędów itp? Na zdjęciu poniżej wartości dla bloków 000 , 002 ,007 przed odpaleniem na zim
  7. Nie zrobiłem tego wzorcowo jak ustawa przewiduje ale mógłbyś rzucić okiem ? LOG-01-002-007-xxx staty.csv LOG-01-002-007-xxxdynami dobre.csv
  8. Udało się usunąć usterkę ?
  9. W jesieni przy wyższych temperaturach też tak robił. teraz jak odpiąłem przepływke to normalnie skok do 1200 i 1000 (na ssaniu) a później 850. W przepływce jest też czujnik temp ? czy inny czujnik gdzieś może nawalać?
  10. Czy miał ktoś problem że zaraz po odpaleniu obroty skaczą raz do 1800 a następnie utrzymują się na 1200 przez ok 2-3 min ( chyba że włączy się klimę to wcześniej spadają do 850) a następnie już jest to 850. ? Przepustnica czyszczona, przepływka zmieniona. Czy takie zachowanie może spowodować rozciągnięcie się łańcucha napinacza?
  11. Sorki za odgrzanie tematu. Czy miał ktoś problem że zaraz po odpaleniu obroty skaczą raz do 1800 a następnie utrzymują się na 1200 przez ok 2-3 min ( chyba że włączy się klimę to wcześniej spadają do 850) a następnie już jest to 850. ? Przepustnica czyszczona, przepływka zmieniona. Czy takie zachowanie może spowodować rozciągnięcie się łańcucha napinacza?
  12. Cześć Poproszę o przesłanie wyceny na : LOBRO PRZEGUB ZEWN AUDI A4 B5 1.8 , 1998r ADR ośka FAG łożysko koła tył AUDI A4 B5 FAG łożysko koła przód AUDI A4 B5 VIN: WAUZZZ8DZWA201404 Pozdrawiam serdecznie PS: dzięki @TOM77 za profesjonalne podejście i expresową wysyłkę. Pozdrawiam
  13. Cześć Poproszę o przesłanie wyceny na : LOBRO PRZEGUB ZEWN AUDI A4 B5 1.8 , 1998r ADR ośka FAG łożysko koła tył AUDI A4 B5 FAG łożysko koła przód AUDI A4 B5 VIN: WAUZZZ8DZWA201404 Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Create New...