Skocz do zawartości

MM1311

Pasjonat
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MM1311

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wrocław/Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

932 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MM1311

4

Reputacja

  1. Sorki że tak późno. pomyliłem się trochę ... jest teraz hitachi 037 906 461B
  2. gasło na skrzyżowaniu, falowało. Zmieniłem raz na używkę taką jaką miałem i to samo było. Poźniej na tą drugą i działa. Może fart ale działa.
  3. Brzmi jakby pasek o coś ewidentnie obcierał.. odepnij z zatrzasków i odchyl osłone paska rozrządu z przodu i zobacz czy nie obciera pasek lub koło o plastik.
  4. Próbowałeś uzywke ale o innym oznaczeniu ? u mnie zamiast 058 to dałem 06.. i zaczeło działać poprawnie.. ale to tylko sugestia.
  5. Tą główkę z czego udało Ci się ogarnąć?
  6. Zobacz pod osłoną rozrządu. U mnie jakiś oring cieknął i paskiem chlapało do góry
  7. Z bieżących rzeczy przyszedł czas na wymianę: -wiskozy (wyczuwalne luzy na łożysku) -rolki napinacza klimatyzacji ( wyczuwalne luzy i szarpnięcia przy włączaniu klimy). Swoją drogą jest różnica w materiale, masywności rolki ale mam nadzieje że posłuży na chwilę. -wahaczy górnych , ori lem 98r górny tylny postanowił się przesunąć trochę.
  8. Miło się ogląda wasze zadbane samochody, mojemu trochę brakuje ale systematycznie będę wprowadzał poprawki i uzupełnię historie. Pozdrawiam 2019: Październik: - wymiana łańcucha i napinacza elektrohydraulicznego rozrządu -wymiana paska rozrządu 2020: Luty: -Instalacja lpg Zenit blue box -założenie podszybia z polifta Marzec: -wymiana uszczelniacza wału -Wymiana filtra i oleju Kwiecień: -Wymiana klocków (Ate) , tarcz (Zimmerman) i łożysk (Fag) z tyłu. -Osłony tarcz też miały być nowe ale ostatecznie zostały wyczyszczone i zakonserwowane - wyczyszczenie i zakonserwowanie tylnej belki Plany: -wymiana tulei tylnej belki i inne sprawy eksploatacyjne. -Fotele przednie z Audi A6 C5 -czujniki cofania lub kamera PS: zimowy komplet alufelg pójdzie do renowacji
  9. MM1311

    1.8 ADR brak mocy na starcie

    gruszka podciśnienia sprawna?
  10. MM1311

    1.8 ADR + LPG zmiana oleju ?

    https://a4-klub.pl/topic/307807-a4-b5-18-adr-lpg-jaki-olej/
  11. MM1311

    1.8 ADR + LPG zmiana oleju ?

    Ze swojej strony powiem, do końca jeździć na takim jaki zalecił producent, lepiej żeby olej szybciej docierał gdzie trzeba a ewentualne nieszczelności usuwać a nie bawić się w dolewki.
  12. W moim przypadku pompa oleju powoli nie wyrabiała i przy niższych obrotach było słychać po rozgrzaniu łańcuch napinacza a jak był przyduszony np przy zjeżdzaniu na wysokim biegu to kontrolka się zaświecała. Po wymianie git
  13. MM1311

    Audi 60L 1971

    @TOM3K Też czekam na dalsze relacje z prac Pozdrawiam
  14. Ori była prawdopodobnie 058133471 ( wg etki) dwie podmianki nie przyniosły poprawy i kupiłem Hitachi 037906461B teraz pomiar jest na niej. Adaptacja robiona Po rozgrzaniu: Statyczny wygląda tak: statyczny log statyczny log 2 dynamiczny jeszcze muszę raz zrobić bo robiłem na raty. dynamiczny log Czy ten nr przepływki może powodować jakieś odchyłki ( start 1800 obrotów/m na starcie, większe spalanie) mimo iż równo pracuje, nie ma błędów itp? Na zdjęciu poniżej wartości dla bloków 000 , 002 ,007 przed odpaleniem na zimnym. Czy wartość 27,78g/s dla przepływki jest ok? i nastawy w bloku 000 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...