Skocz do zawartości

teedy1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O teedy1

Informacje

  • Imię
    Marcel
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia teedy1

0

Reputacja

  1. ustawili właśnie na postoju, i nie wieńczy jechać z tym do nich czy olać temat i tak jeździć?
  2. Witam, tak jak w temacie posiadam audi a4 b5 kombi 1.8 ADR 125km . Kupiłem auto ze świeżym gazem na gwarancji, więc pojechałem do serwisu żeby sprawdzić czy wszystko ok z gazem. Podpieli auto pod komputer, poustawiali jakieś wykresy i powiedzieli że tyle. Ale co mnie bardzo zdziwiło, auto z pełnym zbiornikiem benzyny i to kombi pali mi po mieście 8.6/9.5 litrow LPG. Zakres obrotów silnika jakich używam to przedział 2400/3000 obr. Czy to normalna wartość dla tego silnika? Jak myślicie? Wydaje mi sie ,że to za niskie spalanie czytając po forach i wypowiedziach użytkowników posiadających takie auto z tym silnikiem.
  3. heh z tym wynalazkiem jestem pogodzony , mogę zmienić olej to nie problem, tylko czy to akurat pomoże ? Czy po prostu jezdzić juz na tym 10w40 do następnej wymiany czyli 10tys km i dopiero wtedy przejść na 5w40 ?
  4. Własnie boje się przejść z 10w40 na 5w40 , ponieważ poprzedni właściciel jezdził na półsyntetyku a w Niemczech na jakim oleju jezdził brak informacji Dziwie się bo wcześniej wszytsko było ok , teraz nagle zaczeło tyrkotać przy odpalaniu i to głośno.A na tym zestawie z 10tys km dopiero zrobione Zmiana oleju pomoże wgl ? I kolejna sprawa czy mogę spokojnie jezdzić i nei zawracac sobie głowy że zaraz posypie mi sie silnik przez to tyrkotanie ?
  5. Trwa dosłownie 2 sekundy , ale dziwi mnie fakt ,że wcześniej tego nie było śłychać. Wcześniej poprzedni własciciel jezdził na Castrolu 10w40 , a ja zalałem go teraz Elfem 10w40 . Hmm czyli co sugerujesz zrobić w takiej sytuacji ?
  6. Witam , kupiłem niedawno audi a4 b5 przedlift 1.8 ADR 125KM , zrobiłem nim ok 1tys km i wszystko było pięknie aż dziś rano odpalam go na zimnym silniku i słysze trrrr głośne przez moment , następne odpalenie i juz cichutko , po 10godzin stania odpalam go i znowu słysze łańcuszek rozrżadu trrrr . Co się dzieje mam fakture na wymianę że 10tys temu był wymieniony kompletny zestaw z łańcuchem i napinaczem SWAG . Co w takiej sytuacji mam zrobić ? Prosze o pomoc.
  7. Dziękuję za odpowiedź. Hmm tak to przedlift początek 1999r avant. A czy wstawienie i obklejenie podsufitki samemu w kombi to ciężki temat? Ile kosztuje taka usługa u tapicerkę a ile robiąc to samemu? Oraz jakich materiałów o jakiej grubości użyć, a także jakiego kleju?
  8. Zwykłym suchym żelazkiem bez pary? I bez mokrej ściereczki?
  9. Witam, problem polega na tym iż miałem lekko zabrudzona podsufitke z tylu auta,wiec użyłem tapis k2 spryskałam i do tego zwilzona szmatka wodą. Efekt jest taki jak na zdjęciu. Co z tym zrobić jeszcze za wczasu? Jak przyciskam materiał to czuć że stary klej lekko tam łapie ale natychmiast puszcza. Jestem na siebie zły bo chciałem dobrze Może lekko przez cienki materiał przeprasowac to miejsce gorącym żelazkiem? A może macie inne pomysły? Czy to z czasem już samo będzie się co raz bardziej odklejac i zostaje mi wymiana podsufitki na nową? Oczywiście czyszczone było tylko to miejsce w którym odkleila się podsufitka zaznaczone na foto. Proszę o odpowiedzi i pozdrawiam.
  10. teedy1

    1.8 ADR + LPG zmiana oleju ?

    Tak, tylko czy producent zalecił również olej 10w40 do tego silnika? Ktoś uzytkuje ten olej w takim silniku z Was?
  11. Witam wszystkich jestem z Lublina i jestem posiadaczem Audi A4 b5 Avant 1.8 ADR
  12. teedy1

    1.8 ADR + LPG zmiana oleju ?

    Witam wszystkich serdecznie Mam pytanie odnośnie mojego nowo zakupionego ADR-a , a mianowicie gdy go zakupiłem był zalany olejem 10w40 , a poprzedni właściciel miał go tylko rok więc zrobił tylko jedną wymianę bo nie wiedział na jakim oleju wczesniej pracował silnik. I tutaj mam dylemat czy zalać go także 10w40 takim jak był czy zejść obowiązkowo na 5w40 ? Tylko czy obędzie się bez przykrych konsekwencji taka wymiana z 10w40 na 5w40 ? Bardzo prosze o pomoc i wypowiedzi Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...