Marian91 Opublikowano 17 Marca 2021 Opublikowano 17 Marca 2021 Czy ktoś jest w stanie opisać na czym polega stage 1, stage 2 i stage 3? Co wchodzi w skład poszczególnych modyfikacji?
CenturionM Opublikowano 17 Grudnia 2021 Opublikowano 17 Grudnia 2021 (edytowane) W dniu 17.03.2021 o 10:24, Marian91 napisał: Czy ktoś jest w stanie opisać na czym polega stage 1, stage 2 i stage 3? Co wchodzi w skład poszczególnych modyfikacji? Modyfikacje dla silnika Audi S4 3.0 TFSI - na kompresorze Stage 1 do 420 HP / oscylacyjnie 0-100Km/h 4.2 sec - wymiana filtra powietrza na wydajniejszy (ale nie koniecznie), głównie to przeróbka mapy silnika i skrzyni - dla większości użytkowników wystarcza STAGE 1 i nie chcą nic więcej już robić ;-) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Stage 2 do 450 HP / oscylacyjnie 0-100Km/h 3.8 sec - wymiana filtra powietrza na wydajniejszy, wstawienie downpipe 3" zamiast katalizatorów, (niekoniecznie ale dobrze by było aby wymienić ---> "chłodnicę na wydajniejszą która radykalnie obniża temperaturę powietrza wlotowego (IAT)" ) przeróbka mapy silnika i skrzyni biegów ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Stage 3 do 530 HP / oscylacyjnie 0-100Km/h 3.4 sec - wymiana filtra powietrza na wydajniejszy, wstawienie downpipe 3" zamiast katalizatorów, wymiana koła kompresora na mniejsze (potrzebne jest urządzenie do wymiany ale zazwyczaj jest w ofercie sklepu), wymiana koła pasowego na większe, wymiana chłodnicy na wydajniejszą która radykalnie obniża temperaturę powietrza wlotowego (IAT), przeróbka mapy silnika i skrzyni biegów ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Stage 3+ do 542 HP / oscylacyjnie 0-100Km/h 3.2 sec - wymiana filtra powietrza na wydajniejszy, wstawienie downpipe 3" zamiast katalizatorów, wymiana koła kompresora na mniejsze (potrzebne jest urządzenie do wymiany ale zazwyczaj jest w ofercie sklepu), wymiana koła pasowego na większe, wymiana chłodnicy na wydajniejszą która radykalnie obniża temperaturę powietrza wlotowego (IAT), wymiana przepustnicy na wydajniejszą, przeróbka mapy silnika i skrzyni biegów w stanach pasjonaci robią nawet po 560-600HP - do tego używają też odpowiedniego paliwa sportowego.... ale przeróbki są jeszcze bardziej zaawansowane ;-) Edytowane 17 Grudnia 2021 przez CenturionM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się