dzaczek Opublikowano 26 Października 2019 Opublikowano 26 Października 2019 Witam, Na start zaznaczę swoją podstawową wiedzę z motoryzacji. Napotkałem problem w Audi A4 B5 Avant, 1.9 tdi, 110km z mocą, tzn. od jakiegoś czasu przy dużych obrotach/prędkościach "odłączała" się turbina i auto nie przekraczało ~3000rpm. Po wył/włączeniu silnika wracało do normy i tak wkółko. Miałem kilka pomysłów: filtr paliwa, zawory itd itp. ostatecznie po podpięciu pod komputer był komunikat błędu "czujnika kolektora ciśnienia powietrza" (czy jakoś tak). Mechanik wskazał na czujnik ciśnienia doładowania, bo przeładowywał (pokazywał 2bary zamiast 1). Wymieniałem już go 3 razy wkładając za każdym razem inny (o innych numerach) szukając lepszego rezultatu. Żaden nie pasuje, aktualnie mam taki który nie odcina ostatecznie mocy tylko robi to w sposób nieciągły, tzn. trzymając gaz czuć jest jak auto przyśpiesza i zwalnia na skutek włączania i wyłączania turbiny. Proszę o poradę jak dobrać taki czujnik, w czym może być problem, być może trzeba sprawdzić coś jeszcze. Pozdrawiam
karaluch8 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Bo problem jest z geometrią a nie czujnikiem doładowania xD
dzaczek Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 Godzinę temu, karaluch8 napisał: Bo problem jest z geometrią a nie czujnikiem doładowania xD tzn. rozumiesz przez to regenerację\wymianę? Dziwne wtedy by była odczuwalna zmiana przy zastosowaniu innego czujnika...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się