robson_k Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Cześć, potrzebuję porad odnośnie problemów z autem, które jeździ ok ale: 1. Pojawia się co jakiś czas błąd: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded pompa SAI pracuje cicho, czy może to być nieszczelność układu? 2. Auto często dziwnie odpala (szczególnie rozgrzane), przez kilka sekund czuć benzyną z nawiewów. Nie mam pojęcia co może być przyczyną... 3. Kilka tygodni temu zrobiłem logi dynamiczne, jedyne co zauważyłem to spalanie stukowe. Wiem, że temat rzeka ale może dacie znać od czego zacząć szukać przyczyny. 002-033.xls 003-020.xls 115-118.xls
Łukasz13 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 Błąd sai jesli pompa pracuje, to moze byc tak jak piszesz nieszczelność układu, może być uszkodzony kombizawór lub zaworek nim sterujący. W logach dosć spore cofanie zapłonu jak na serię, przepływka zaniża kilka g. Zacznij od podstaw, sprawdz szczelność dolotu, wymień swiece jesli dawno nie były wymieniane, skontroluj cisnienie sprezania.
robson_k Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Dzięki za odpowiedź. Sprawdziłem jeszcze grupę 93 i czy wartość -8CF może mieć jakiś wpływ na cofanie zapłonu? Napinacz i łańcuch na 99% jeszcze oryginalny, 283tys. przebiegu.
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 -8 to może oznaczać ze rozrząd jest przestaiwony o ząbek na pasku, ale nie wpłynie to raczej na cofanie zapłonu.
goldi Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 słuchaj Łukasza wie co mówi popraw ustawienie rozrządu i problem z odpalaniem zniknie też jakis czas temu poprawiłem rozrząd po mechanikach i jak ręką odjął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się