szymonrs Opublikowano 12 Grudnia 2019 Opublikowano 12 Grudnia 2019 pacjent to A8 E-tron 8V 2018 US , auto ma VC ,MIB High, B&O i AudiConnect Czy istnieje możliwość pełnej konwersji na EU tak aby działało AudiConnect i sterowanie telefonem z aplikacji MyAudi? Czy ta jednostka obsłuży kartę SIM z EU? może z LTE? Czy ASO jest w stanie zrobić aktualizację softu na EU wraz z językami EU i nawet po zakupie kart i kodów w ASO? Czy ASO jest związanie VINem i rynkiem do niego przypisanym? Czy ma możliwość zmiany rynku US->EU? wiem że jest możliwość patchowania jednostki, ale rozważam czy jest możliwość zrobienia tego na oryginał EU aby właśnie mieć możliwość komunikacji przez MyAudi i mieć miedzy innymi możliwość sterowania ładowaniem, ogrzewaniem postojowym czy klimatyzacją.
H4mm3R Opublikowano 12 Grudnia 2019 Opublikowano 12 Grudnia 2019 ASO nie ma takiej możliwości. Karta SIM będzie działać ale tylko z prędkością 2G Skoro auto z 2018 to jeszcze jest subskrypcja na Audi Connect więc po przeróbce powinno działać.
wrclaguna Opublikowano 12 Grudnia 2019 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Po przeróbce na EU nic nie bedzie działac W MIB II sa licencje płatne ASO ci nie zrobi tego
szymonrs Opublikowano 12 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2019 wrclaguna chciałem Ci wysłać wiadomość prywatną ale jakoś nie mogłem. Jesteś w stanie to zrobić?
szymonrs Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 Ok, teraz trochę konkretniejsze pytania... auto ma zainstalowane kody : 00060900, 00060800, 00030000, 00070200, 00050000, 00040100, oraz najważniejszy czyli od map 02310026. Jest Android auto/Car play mam zgrany i wyedytowany FECContainer na wartość 0230003F , edycja eeprom, wgranie softu EU (MHI2_ER_AU37x_P5089 MU1326) i parametryzacja języków będzie zrobione w tym tygodniu. teraz pytanie brzmi: jak dodaje się legalnie oficjalnie nowe kody z "dokumentów aktywacyjnych"? czy jest to w formie plików na karcie SD do zaimportowania/zainstalowania? czy możliwe jest kupienie "dokumentu aktywacyjnego" w ASO do MAP EU i dopisanie go do jednostki z europejskim softem ale US VINem? czy to nie ma znaczenia? czy jednak pozostaje patchowanie IFSa? patchowanie owszem ma przewagę jak chcemy dokładać więcej niż jeden klucz(np dodać android auto) ale przestanie być aktywne jeśli zostanie zrobiony w przyszłości update softu, plus nie wiem czy zostają jakieś błedy w 5F (których jednak wolałbym uniknąć). Tu w zasadzie jest potrzeba dodania tylko jednego klucza do mapy EU. droga legalna z zakupem "dokumentu aktywacyjnego" daje możliwość aktualizacji softu i na jakiś czas map legalnie(ciekawe na ile 4 czy 6 półroczy?) kolejna sprawa iż nie mam spatchowanego IFSa (do MHI2_ER_AU37x_P5089 MU1326) więc będe musiał posiłkować się pomocą... cały czas szukam modułu LTE do MIB2 z ALS6A-EU, nawet znalazłem ale człowiek mi go od miesiąca nie może wysłać;-(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się