Ditomee 2 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Witam audi 1.9tdi brb ,jeździło bez zarzutów aż nagle rano odpaliłem i nie ma mocy, vcds pokazuje błąd 000665 Boost presure regulation P0299 control range not reached Puki co podmienilem n75 ale to nic nie dalo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 logi statyczne 011 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Logi dynamiczne 003+011 proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 (edytowane) Dodatkowo z kabiny bo przy silniku już Dla bo słyszalne jest świat jak by nieszczelność gdzie 011 003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 13 Grudnia 2019 przez Ditomee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Podepnij na krótko gruchę turbo z króćca vacum. Zrób loga dynamicznego 003+008_011. Jesli przeładuje to masz niesprawność N75 lub wężyki podciśnienia. Jeśli dalej będzie niedoładowanie to nieszczelność dolotu... a skoro słyszysz gwizd to na kanał i psrawdzić wąż S turbiny czy nie ma pękniecia albo czy IC się nie rozszczelnił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Wlasnie slychac to pod nogami z lewej strony jak by wlasnie intercooler a jak sprawdzic szczelnosc intercoolera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Wejdz pod auto i szukaj najbardziej zaolejonego miejsca na rurach lub coolerze, tam będzie nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Prawdopodobnie turbo ,ponieważ rozkrecilem od strony zimnej wirnik ma luz A kiedy próbuje kręcić palcami to ociera o ścianki więc to chumyba wina wycia ,też jak odpaliłem auto z nie zakręcona turbina słuchać właśnie ten dźwięk którego szukałem jako nieszczelność w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Okazało się że rozlecial się wirnik od strony filtra pow, wsadzilem turbo tag, mam wrażenie że wstaje od 2000 tyś, jakie zrobić logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 003+011 dynamiczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Wstaje jakieś 5,5s więc troszkę długo Zostaje Ci zabawa w skracanie sztangi turbo albo korekcja softu... Jesteś pewny, że układ podciśnienia szczelny ? ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Sprawdze dokładnie szczelność, a jak ustawia się tą sztange , czy odesłać turbo i zarządac poprawnego ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Przydałby Ci się vacuometr żeby zobaczyć jakie podcisnienie masz na wejściu turbiny, bo oni je ustawiają na ok - 0.6 bara i wtedy ma zaciągać do zderzaka ramię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Tu znalazlem stare logi z przed wymiany turbo Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 No tu turbo Ci wstawalo w jakieś 2s, więc różnica spora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Czyli wina z zle ustawiana sztanga ?W sobotę podjadę zmierzyć podcisnienia, jak dokładnie to zrobić kiedy powinno być 0.6 , od jakich obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Wprowadzasz auto w tryb BS grupy 011 i mierzysz na wejściu do turbiny ile daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 A ustawienie gruszki , to ten maly inbus czy na tym ciegnie co otwiera turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Ciegno, śruba regulacyjna. Skracasz śrubę o pół obrotu, robisz log itd... Zaznacz sobie położenie, żeby było do czego wrócić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się