Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem prawdopodobnie z EGR


ksanto

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, posiadam a4 b8 z sinikiem 2.0 CJCC. Mój problem polega na tym, że samochód zaczął włączać się w tryb awaryjny (kontrolka tpms, świec żarowych, esp), obecnie jest problem z uruchomieniem silnika (raz zaskoczy a raz pochodzi 5 sekund i gaśnie). Błędy jakie zostały kierują mnie do EGR. Powiedzcie mi czy mam się nastawić na wymianę EGR czy może poszukać przyczyny gdzieś indziej?

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 01: Silnik (J623-CJCC) Plik etykiet:. 03L-906-018-CGL.clb

Oznaczenie elementu SW: 03L 906 018 HE HW: 03L 906 018 JL

Komponent: R4 2.0l TDI H25 9977

Weryfikacja: 45H25---

Kodowanie: 12194012232401080000

Kod serwisu: WSC 60217 001 104857

Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018HE 003006

ROD: EV_ECM20TDI01103L906018HE.rod

VCID: 74ECC1D4DFDF8FEFB2-8020

 

Znaleziono 1 b³¹d:

4900 - Czujnik recyrkulacji spalin

P0405 00 [039] - sygna³ za ma³y

Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów

Ramka zamro¿ona:

Stan b³êdu: 00000001

Priorytet b³êdu: 2

Czêstoœæ b³êdu: 21

Przebieg: 135826 km

Data: 2020.01.21

Czas: 11:39:11

 

Prêdkoœæ obrotowa silnika: 824.50 /min

Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 37.3 %

Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h

Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 52 °C

Temperatura powietrza zasysanego: 9 °C

Ciœnienie atmosferyczne: 980 mbar

Napiêcie zacisku 30: 14.680 V

Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

Masa powietrza: wartoϾ rzeczywista (mg/suw): 499.2 mg/stroke

Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie: 15.00 %

Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartoœæ rzeczywista: 104.11 %

Zawór recyrkulacji spalin (EGR): offset zamkniêty: 3.97 %

Nastawnik wysokiego ciœnienia EGR: status-Bits 0-7: 0

Nastawnik wysokiego ciœnienia EGR: status-Bits 0-7: 55

Nastawnik wysokiego ciœnienia EGR: status-Bits 0-7: 0

Nastawnik wysokiego ciœnienia EGR: status-Bits 0-7: 14

Nastawnik wysokiego ciœnienia EGR: wart.rzecz.nap.nieprzetw.: 48.8 mV

 

Kody gotowoœci: 0 0 0 0 1

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:. AKP\8K0-907-063.clb

Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 063 DG HW: 8K0 907 063 AG

Komponent: BCM1 1.0 H14 0103

Weryfikacja: 07014001 Numer seryjny: 00000030113002

Kodowanie: 2600C0108034AFC00081400000001D0D011C070826090301000008000400020100000020000000

Kod serwisu: WSC 27322 001 104857

VCID: 77F6F6D8C6A9E4F797-8022

 

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB

Komponent: WWS 080512 H07 0070

Numer seryjny: SWF12050085135

Kodowanie: 00FD11

 

Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8U0 955 559 B HW: 8U0 955 559 B Plik etykiet: 8U0-955-559.CLB

Komponent: G397_RLFS H06 0002

Numer seryjny: 20259521

Kodowanie: 02005D

 

Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 941 531 AS HW: 8K0 941 531 AS

Komponent: E1 - LDS H03 0031

Numer seryjny: 00000000002504121304

 

Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: 4H0 907 658 HW: 4H0 907 658

Komponent: AQ_Hum_Sensor H02 0002

Numer seryjny: ED380126000000000001

 

Znaleziono 1 b³¹d:

00003 - Sterownik

014 - wadliwy - Sporadyczny

Ramka zamro¿ona:

Stan b³êdu: 00111110

Priorytet b³êdu: 1

Czêstoœæ b³êdu: 1

Wew.licznik b³êdów: 255

Przebieg: 1048574 km

WskaŸnik czasu: 0

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

 

Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet:. AKP\8T0-907-468.clb

Oznaczenie elementu SW: 8R0 907 468 A HW: 8R0 907 468 A

Komponent: GW-BEM 5CAN H10 0025

Weryfikacja: 1V040013 Numer seryjny: 1341V12412805F

Kodowanie: 00CF07FF00

Kod serwisu: WSC 06325 000 00000

VCID: 3D7A24F0A4150EA78D-8068

 

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8T0 915 181 HW: 8T0 915 181

Komponent: J367-BDMHella H03 8041

Numer seryjny: 6956337401

 

Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 959 663 B HW: 8K0 959 663 B

Komponent: J532_DCDCStab H05 0006

Numer seryjny: 12102000972021200410

 

Znaleziono 1 b³¹d:

03041 - Zarz¹dzanie energi¹ aktywne

000 - - - Sporadyczny

Ramka zamro¿ona:

Stan b³êdu: 00100000

Priorytet b³êdu: 7

Czêstoœæ b³êdu: 3

Wew.licznik b³êdów: 224

Przebieg: 135826 km

WskaŸnik czasu: 0

Data: 2020.01.21

Czas: 11:17:53

 

Ramka zamro¿ona:

Bity binarnie: 10111

Napiêcie: 11.50 V

Zliczanie: 6

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Adres 53: Hamulec postojowy (----) Plik etykiet: AKP\8K0-907-801-V2.clb

Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 801 J HW: 8K0 907 801 J

Komponent: EPB-4 H01 0001

Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 30000000050961

Zbiór danych ASAM: EV_ParkiBrake 001022

ROD: EV_ParkiBrake_AU48.rod

VCID: 36683BDC8923DDFF4C-8062

 

Znaleziono 1 b³¹d:

10613248 - Zacisk 15

U1405 00 [137] - Niewiarygodny sygna³

[Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach b³êdów (protokó³ UDS) - jest dostêpna wy³¹cznie przy u¿yciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.]

MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów

Ramka zamro¿ona:

Stan b³êdu: 00000001

Priorytet b³êdu: 4

Czêstoœæ b³êdu: 5

Wew.licznik b³êdów: 184

Przebieg: 135826 km

Data: 2020.01.21

Czas: 10:47:08

 

Napiêcie zacisku 30: 11.6 V

Internal Fault ID: 44

Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h

Network management state: Normalne

Lampka funkcji w przycisku hamulca postojowego: OFF

Czerwona lampka funkcji: OFF

Czerwona lampka ostrzegawcza: OFF

Zielona lampka funkcji: OFF

¯ó³ta lampka ostrzegawcza: ON

Status zacisku 15: ON

RWU: nieaktywne

DSD: nieaktywne

HTR: nieaktywne

ECD: nieaktywne

ACC requested apply: nieaktywne

Auto Adjust: nieaktywne

General Inspection Function: nieaktywne

Internal Parking Brake state: Statycznie

Status przycisku hamulca postojowego: nienaciœniête

Status ParkingBrake left: Otwarto

Status ParkingBrake right: Otwarto

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem EGR i działa. W środku EGR'a pękła sprężynka, ale nie można jej dokupić więc musiałem wymienić cały EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...